Przetarg 8197053 - ˜4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i...

   
Analizuj Zamówienie 8197053 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-14
przedmiot ogłoszenia
˜4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwolen
iu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych dla zadania pn. „Budowa hali stalowej dla oczyszczalni ścieków w Sokolnikach”.4.2. Celem inwestycji jest umożliwienie posadowienia prasy do odwadniania osadów ściekowych oraz składowania osadów odwodnionych, z wykorzystaniem istniejącej instalacji drenażowej.4.3. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności zaprojektowanie i budowa budynku hali trwale związanej z gruntem, o konstrukcji stalowej, w układzie słupowo-kratowym. Hala zamontowana ma być nad istniejącymi poletkami osadowymi. W hali zamontowana zostanie prasa do odwadniania osadu, a część powierzchni nadal wykorzystywana będzie do składowania odwodnionego osadu.4.4. Zamówienie nie obejmuje wykonania instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej i innych.4.5. W ramach zamówienia należy wykonać:− projekt budowlany;− uzyskać pozwolenie na budowę;− sporządzić projekt wykonawczy;− sporządzić Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;− wykonać prace budowlano-montażowe;− uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie. 4.5 Wykonawca zobowiązany jest do posadowienia budynku hali w taki sposób, aby nie uszkodzić istniejącego systemu drenażowego lub przebudować system drenażowy bez pogorszenia jego funkcjonalności oraz uzgodnić wstępne założenia projektowe oraz sposób i harmonogram prac budowlano-montażowych z Zamawiającym.4.6 Charakterystyczne parametry obiektuKonstrukcja stalowa na fundamentach betonowych. Wymiary 18.0 x 28.0m, wysokość w kalenicy 10,0m od poziomu gruntu .Ściany i dach z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym 100mm. Bramy: dwie bramy o wymiarach minimalnych. szer. 6,0m, wys. 5,0mDrzwi: co najmniej jedne drzwi usytuowane od strony istniejącego budynku socjalno-warsztatowego.Okna o powierzchni min. 50m2 uchylne lub uchylno-rozwieralne. Dach dwuspadowy z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym 100mm na konstrukcji stalowej, kratownicowej. Zamówienie nie obejmuje wykonania posadzki i instalacji wewnętrznych. Lp. Parametry techniczne Ilość Jednostka miary1 Kondygnacje 1 Szt.2 Poziom parteru Posadowienie wg poziomu otoczenia wokół obecnych poletek osadowych 3 Powierzchnia zabudowy ok. 500,0 m24 Powierzchnia całkowita ok. 500,0 m25 Powierzchnia użytkowa ok. 500,0 m26 Kubatura obiektu ok. 4300,0 m37 Oświetlenie wewnętrzne brak 8 Ogrzewanie brak 9 Posadzki brak 4.7 Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia:Teren, na którym wykonane mają być roboty budowlano-montażowe znajduje się w obrębie działającej oczyszczalni ścieków w Sokolnikach. Budynek posadowiony ma być nad obecnymi poletkami osadowymi. Ich część wykorzystana zostanie do zamontowania prasy odwadniającej osady, a część do składowania osadów odwodnionych. Usytuowanie takie budynku pozwolić ma na wykorzystanie istniejącego systemu drenażowego. W przypadku ewentualnych kolizji z istniejącym systemem drenażowym należy przełożyć sieć drenażową z zachowaniem jej sprawności w stanie niepogorszonym. Umiejscowienie bram wjazdowych umożliwiać ma załadunek osadów ładowarką przy obecnych ciągach komunikacyjnych na terenie oczyszczalni. Urbanistyczno-budowlane parametry budynku określi decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – w trakcie opracowania. 4.8 Ogólne wymagania dotyczące dokumentacji:− Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną uprawomocnioną decyzją o pozwolenie na budowę.− Wykonawca wykona przed rozpoczęciem etapu projektowania koncepcję rozwiązań projektowych i przedstawi do zatwierdzenia zamawiającemu zgodniez § 1a Umowy;− Kompletna dokumentacja projektowa podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku na pozwolenie na budowę lub przed wykonaniem zgłoszenia prac oraz przed przystąpieniem do prac budowlanych;− Dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach w formie papierowej i jeden w wersji elektronicznej w plikach PDF;− Obiekt winien być zaprojektowany zgodnie z obowiązującymi przepisami;− W cenie opracowania dokumentacji należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowania;− Wykonawca sporządzi i przekaże przed rozpoczęciem robót budowlanych Plan BIOZ (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. nr 120 poz. 1126 ze zm.); − Wykonawca projektując obiekt, musi uwzględnić istniejącą infrastrukturą wraz z ewentualną inwentaryzacją (także zieleni) w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych.4.9. Wizja lokalna.Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej, która pozwoli Wykonawcom na ocenę stanu otoczenia budynku, dróg dojazdowych oraz pozostałych istotnych uwarunkowań realizacyjnych - po uprzednim zgłoszeniu takiej chęci do Zamawiającego. Wizja lojalna nie jest obowiązkowa, niemniej jednak zaleca się jej odbycie.4.10. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z:a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznym jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U z 2019r. poz. 1065z późn. zm.) c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126 z późn. zm.)d) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 marca 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003 r. nr 169 poz. 1650 z późn. zm.)e) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. nr 109, poz. 719 z póź. zm.)f) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz.U. z 2009 r. nr 124 poz. 1030 z późn. zm.)g) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1935 z późn. zm.)h) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.),i) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, oblizania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130 poz 1389 z późn. zm.),j) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm ) UWAGA:Warunkiem przystąpienia przez Wykonawcę do wykonania prac budowlanych jest akceptacja przez Zamawiającego projektu.

˜RGK.271.6.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00098215/01 z dnia: 2021-06-29

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej
Przed zmianą:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika
Po zmianie:
11.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Rafał Barszczewski,
tel. + 626262230, email: rif@sokolniki.pl
11.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu
TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP
w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
Mozilla Firefox od wersji 15,
Google Chrome od wersji 20.
11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
11.7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
11.8. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne znajdują się wRozdziale11 SWZ postępowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-06-30 12:00
Po zmianie:
2021-07-02 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-06-30 13:00
Po zmianie:
2021-07-02 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-07-30
Po zmianie:
2021-07-31
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża magazyny, zakłady produkcyjne, projekt budowlany
kody CPV 45213200, 45213221, 45223000, 45223100, 45223210, 45223810, 71220000, 71221000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin