Przetarg 7484080 - 4WOG 1200.2712.45.2020 Roboty budowlane w podziale na 5...

   
Analizuj Zamówienie 7484080 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-15
przedmiot ogłoszenia
4WOG 1200.2712.45.2020 Roboty budowlane w podziale na 5 zadań
Numer referencyjny: 4WOG 1200.2712.45.2020

Przedmiotem zamówieni
a są roboty budowlana w podziale na 5 zadań:
Roboty budowlane w podziale na 5 zadań :
1. Naprawa i wykonanie zaleceń kominiarskich w bud. nr 2 - Bytom
2. Wykonanie wymiany słupów oświetlenia elektrycznego zewnętrznego
w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Domańskiego 68 (K-2707)
3. Wykonanie wymiany złącza kablowego w bud. nr 25 w kompleksie wojskowym
w Opolu przy ul. Niemodlińskiego 88 (K-2706)
4. Wykonanie wymiany słupów oświetlenia zewnętrznego magazynów Składu wraz
z osprzętem w kompleksie wojskowym w Polskiej Nowej Wsi przy ul. Lipcowej 1
(K-2348)
5. Wykonanie naprawy dachu budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Domańskiego 68 (K-2707)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
a. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ;
b. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania nr 1;
c. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania nr 1;
d. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ dla zadania nr 2;
e. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ dla zadania nr 2;
f. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ dla zadania nr 3;
g. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ dla zadania nr 3;
h. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ dla zadania nr 4;
i. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ dla zadania nr 4;
j. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ dla zadania nr 5;
k. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ dla zadania nr 5.

Dodatkowe wymagania. Realizacja zamówienia powinna odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach funkcjonowania 4 WOG. Każdorazowa zmiana powyższych terminów prac powinna być zgłaszana przez Wykonawcę w formie pisemnej z 3 dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać stosowne pozwolenie do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. W przypadku realizacji zamówienia z wykorzystaniem osób nie posiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie 7 dni przed przystąpieniem do realizacji zamówienia złoży do Zamawiającego w formie pisemnej wniosek o zgodę na wejście/wjazd osób i pojazdów, jak również wykaz sprzętu jaki będzie wykorzystany podczas prac ( w szczególności urządzenia, które będą przez Wykonawcę wywożone z rejonu podlegającego ochronie). W powyższym wykazie w stosunku do osób Wykonawca poda dane personalne wraz z numerem PESEL, oraz numerem aktualnego dowodu osobistego, stanowiskiem (pełnioną funkcją). W przypadku realizacji zamówienia powyżej 14 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wnioskiem załączone na płycie CD, z zamkniętą sesją lub na adres poczty elektronicznej 4wog.kancelaria@ron.mil.pl, fotografie pracowników o wymiarach 35x45 mm (fotografia głowy w pozycji lewego profilu z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy). Brak wniosku z żądanymi danymi będzie skutkował brakiem zezwolenia na wejście/ wjazd pracowników na teren budowy. Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego), oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu w którym prowadzone są prace. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców którym zleci prace zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją Nr 221 Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r. w sprawie zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu dźwięku oraz organizacji ochrony informacji niejawnych podczas odpraw, narad i szkoleń w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych (Dz. Urz. MON z 2012r. poz. 287 z późn. zm.). Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu z Komendantem 4 WOG, odpowiedzialnym za ochronę kompleksu w którym usługa będzie realizowana, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Naprawa i wykonanie zaleceń kominiarskich w bud. nr 2 - Bytom
Naprawa i wykonanie zaleceń kominiarskich w bud. nr 2 - Bytom, a. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; b. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania nr 1; c. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania nr 1;

Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie wymiany słupów oświetlenia elektrycznego zewnętrznego w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Domańskiego 68 (K-2707)
a. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ d. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ dla zadania nr 2; e. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ dla zadania nr 2;

Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie wymiany złącza kablowego w bud. nr 25 w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Niemodlińskiego 88 (K-2706)
a. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ f. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ dla zadania nr 3; g. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ dla zadania nr 3;

Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie wymiany słupów oświetlenia zewnętrznego magazynów Składu wraz z osprzętem w kompleksie wojskowym w Polskiej Nowej Wsi przy ul. Lipcowej 1 (K-2348)
a. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; h. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ dla zadania nr 4; i. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ dla zadania nr 4;

Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie naprawy dachu budynku nr 2 w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Domańskiego 68 (K-2707)
a. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ j. przedmiary robót stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ dla zadania nr 5; k. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ dla zadania nr 5.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540091859-N-2020 z dnia: 2020-05-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 01.06.2020 r. do godz.: 09.00
W ogłoszeniu powinno być:
Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04.06.2020 r. do godz.: 09.00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-01, godzina: 09:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-04, godzina: 09:00



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540096048-N-2020 z dnia: 2020-06-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 2020-06-01 do godz.: 09.00
W ogłoszeniu powinno być:
Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 2020-06-05 do godz.: 09.00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-01, godzina: 09:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-05, godzina: 09:00
branża Ciepłownictwo i gaz, Dekarstwo, Energoelektryczna
podbranża kominy, pokrycia dachowe, sieci zewnętrzne, oświetlenie
kody CPV 45261200, 45261300, 45262100, 45310000, 45442100, 45453100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie, śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin