Przetarg 7212381 - 4WOG.1200.2712.136.2019 Dostawa oleju opałowego do celów...

   
Analizuj Zamówienie 7212381 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-06
przedmiot ogłoszenia
4WOG.1200.2712.136.2019 Dostawa oleju opałowego do celów grzewczych dla kotłowni w kompleksach wojskowych w podziale na 3 zadania:
1 - Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanych przez SOI w Krapkowicach - kompleks wojskowy Skład Krapkowice 2 - Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanych przez SOI w Lublińcu - kompleks wojskowy przy ul. Sobieskiego 35 3 - Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanych przez SOI w Opolu - kompleks wojskowy przy ul. Wawrzynka oraz przy ul. Domańskiego 68
Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.136.2019

1. Przedmiot i zakres zamówienia.
Dostawa oleju opałowego do celów grzewczych dla kotłowni w kompleksach wojskowych w podziale na 3 zadania:
1 - Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanych przez SOI w Krapkowicach - kompleks wojskowy Skład Krapkowice
2 - Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanych przez SOI w Lublińcu - kompleks wojskowy przy ul. Sobieskiego 35
3 - Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanych przez SOI w Opolu - kompleks wojskowy przy ul. Wawrzynka oraz przy ul. Domańskiego 68

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
a. projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
b. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ
c. harmonogram realizacji dostaw oleju opałowego dla SOI Krapkowice dla zadania nr 1 – załącznik nr 5a
d. harmonogram realizacji dostaw oleju opałowego dla SOI Lubliniec dla zadania nr 2 – załącznik nr 5b
e. harmonogram realizacji dostaw oleju opałowego dla SOI Opole dla zadania nr 3 – załącznik nr 5c
f. wzór zamówienia na olej opałowy – załącznik nr 5d
g. formularz cenowy dla zadania nr 1 - załącznik nr 6 do SIWZ
h. formularz cenowy dla zadania nr 2 - załącznik nr 7 do SIWZ
i. formularz cenowy dla zadania nr 3 - załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe wymagania
Czynności związane z realizacją zamówienia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach funkcjonowania poszczególnych SOI. Każdorazowa zmiana powyższych terminów prac powinna być zgłaszana przez Wykonawcę w formie pisemnej z 3-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego.
Osoby biorące udział w realizacji zamówienia (wykonawca główny i podwykonawcy) powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego.
Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego), oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu w którym prowadzone są prace. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców którym zleci prace zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją Nr 221/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r. Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego) oraz przedstawiciela jednostki wojskowej, w której prowadzona będzie usługa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z minimum
7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego.
2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 09135100-5
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa.
4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, liczba zadań - części wynosi 3. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zadania.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na dostawy. Z zastrzeżeniem, że wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenie całego zamówienia podwykonawcom oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe.
9. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
11. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.
12. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust 1 ustawy Pzp.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
Dostawa oleju opałowego do celów grzewczych dla kotłowni w kompleksach wojskowych w podziale na 3 zadania: 1 - Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanych przez SOI w Krapkowicach - kompleks wojskowy Skład Krapkowice

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
Dostawa oleju opałowego do celów grzewczych dla kotłowni w kompleksach wojskowych w podziale na 3 zadania: 2 - Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanych przez SOI w Lublińcu - kompleks wojskowy przy ul. Sobieskiego 35

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3
Dostawa oleju opałowego do celów grzewczych dla kotłowni w kompleksach wojskowych w podziale na 3 zadania: 3 - Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanych przez SOI w Opolu - kompleks wojskowy przy ul. Wawrzynka oraz przy ul. Domańskiego 68
branża Surowce, paliwa, oleje
podbranża surowce opałowe
kody CPV 9135100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie, śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin