Przetarg 8187149 - 60+ smart city – innowacje jako efekt współpracy...

   
Analizuj Zamówienie 8187149 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-08
przedmiot ogłoszenia
60+ smart city – innowacje jako efekt współpracy międzypokoleniowej

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie ternu skwer
u przy Pasażu Powstańców Śląskich.
2. Na działce nr 194/3 należy wykonać elementy małej architektury takie jak: latarnie miejskie, ławki solarne oraz zwykłe, stojaki na rowery, zdrój wodny, kurtynę wodną na okres letni, kosze na śmieci oraz kosz na odchody zwierząt, wymianę gablot w tablicach ogłoszeniowych na podświetlane, jak również utwardzenie prowadzące do bramy sąsiedniej zabudowy, trawnik przy istniejącym budynku oraz ścieżkę wokół niego. Na działce 195/2 projektuje się skwer zielony z fontanną miejską w centralnej jego części. Jest to fontanna płaska w kształcie koła, przypominająca bęben taśmy filmowej. Z bębna tego projektuje się dwie ścieżki przypominające taśmy filmowe prowadzące na pasaż, wokół fontanny oraz ścieżek projektuje się ławki oraz oświetlenie niskie. Projektuje się również miejsce na stoliki do gier w piłkarzyki oraz stolik do szachów i chińczyka. Wykonać również należy amfiteatr w konstrukcji lekkiej drewnianej, niezwiązany z gruntem oraz leżaki miejskie. Na terenie inwestycji przewidziana jest również wycinka, przesadzenie oraz nasadzenia zastępcze drzew określone decyzją SR.6120.14.2021 z dnia 11 maja 2021r. Wyciąć należy również wszystkie krzewy dzikie i niskie. Do wykonanie będzie również ogrodzenie panelowe, wokół którego należy zasadzić bluszcze. W sąsiedztwie działki 194/3 znajduje się drzewo będące pomnikiem przyrody do zachowania i ochrony. Zgodnie z planem wokół drzewa o promieniu 8m nie należy przeprowadzać żadnej zabudowy. Przy nim wykonywane będzie jedynie czyszczenie istniejącej kostki brukowej nie wpływające na jego stan.
3. Do wykonania jest również przyłącze elektroenergetyczne oraz wodno – kanalizacyjne.
4. Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować. Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiące dokumentację techniczna będącą załącznikiem do SWZ.
6. Użyte materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie drogowym. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB, dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
a) dokumentacji projektowej,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków:
- przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane,
- materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
- przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.
7. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego.
8. W zakres zamówienia wchodzi również zakup 6 sztuk girland wraz z montażem i żarówkami o trzonkach E27, dł. ok 20m każda (w zależności od odstępów między słupami) i klasą szczelności nie mniszą niż IP44 - wodoszczelne. Żarówki musza być rozmieszczone nie rzadziej na kablu niż 0,5 m. Żarówki dekoracyjne LED typu filament, barwa światła ciepła, moc ok. 1,5W. Girlandy zostaną zamontowane między latarniami parkowymi zlokalizowanymi wzdłuż głównego ciągu pieszego z kostki.
Przy doborze girland należy uwzględnić odstępy między słupami, minimalny zwis oraz montaż. Na szczycie słupów należy uwzględnić zakup i montaż zewnętrznych gniazd budowlanych IP68, 16A, które zasilane będę z linii kablowej oświetlania. Girlandy należy zamocować do słupa za pomocą opaski bez naruszania jego konstrukcji.
Ciąg dalszy z sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 2) Zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku :
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane
w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających
w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych
w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
g) konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych / technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości materiały budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.

IM.271.43.2021.KM
branża Drogownictwo, Tereny zielone, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zieleń, mała architektura, konstrukcje inne
kody CPV 34930000, 45000000, 45112720, 45233200, 77310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin