Zlecenie 7507929 - Administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na...

   
Zamówienie 7507929 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-05-29
przedmiot zlecenia
Administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Gminy Barwice w miejscowościach: Barwice, Stary Chwalim i Polne w II
półroczu 2020 roku. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Administrowanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych:
a) prowadzenie ksiąg cmentarnych poprzez systematyczne dokonywanie wpisów podstawowych i uzupełniających zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza, udzielanie informacji dotyczących lokalizacji grobów i miejsc rezerwowych na podstawie zapisów w księgach cmentarnych;
c) prowadzenie bieżącej ewidencji pochówków i miejsc rezerwowych;
d) nadzorowanie prac firm usługowych (firmy pogrzebowe, zakłady
kamieniarskie) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników oraz odstępów między nimi;
e) naliczanie opłat za usługi cmentarne w formie wystawionego zlecenia oraz określenia opłaty zgodnie z Zarządzeniem nr 215/2017 Burmistrza Barwic z dnia 25.10.2017r. w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych będących własnością Gminy Barwice; na podstawie wystawionego przez Wykonawcę zlecenia Zamawiający będzie wystawiał faktury VAT,
f) przedstawianie Zamawiającemu raportów miesięcznych z wystawionych zleceń, w terminie do dnia 10 każdego miesiąca.
2. Utrzymanie w czystości i porządku terenu cmentarzy:
a) teren cmentarza, parking przynależny do cmentarza, ścieżki i drogi dojazdowe: wyrównywanie nawierzchni dla ułatwienia spływu wód
opadowych, likwidowanie zastoisk wody;
b) inne drobne prace porządkowe dotyczące eksploatacji cmentarza, np. grabienie liści, zbieranie śmieci, odśnieżanie ścieżek i alejek w zależności od zaistniałych potrzeb np. planowany pochówek;
c) wyposażenie terenu cmentarzy w pojemniki na odpady komunalne oraz nie dopuszczanie do ich przepełnienia. Pojemniki powinny być zaopatrzone w informację o zbieranych odpadach i obowiązku selektywnej ich zbiórki oraz powinny posiadać otwory wrzutowe o odpowiednich rozmiarach.
3. Utrzymanie zieleni:
a) Koszenie trawników lub inne zabiegi agrotechniczne na nie eksploatowanej części cmentarza, parkingach, pasach dróg dojazdowych minimum raz w miesiącu, wywóz skoszonej trawy;
b) pielęgnacja drzew i krzewów tj. przycinanie gałęzi suchych, nadłamanych, usuwanie wiatrołomów.
4. Utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia:
a) konserwacja i drobne naprawy ogrodzenia. W zakres napraw wchodzi uzupełnienie siatki, wymiana uszkodzonych klamek i zawiasów, prostowanie uszkodzonych fragmentów ogrodzenia, napinanie siatki ogrodzeniowej, spawanie urwanych elementów;
b) utrzymanie w dobrym stanie technicznym pomieszczeń kaplicy cmentarnej na cmentarzu, punktów czerpania wody na cmentarzach itp. W szczególności poprzez: ponoszenie drobnych nakładów związanych ze zwykłym używaniem obiektu (np. malowanie ścian w pomieszczeniach, naprawy instalacji i stolarki itp.) oraz zabezpieczenie instalacji wodnej w okresie zimowym przed zamarznięciem;
c) korzystanie z obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem;
d) zapewnienie możliwości korzystania z punktów czerpalnych wody;
5. Wykonawca na własny koszt umieści na cmentarzu tablicę informacyjną, na której umieści między innymi informacje o nazwie i adresie firmy zarządzającej cmentarzem, dane kontaktowe, adres i godziny otwarcia Biura Administratora Cmentarza (styl i wielkość tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym),
6. Udostępnianie kaplic dla potrzeb wystawienia zwłok przed pochówkiem.
7. Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla kaplic.
8. Zarządzanie cmentarzem powinno się odbywać zgodnie z:
a) ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jedn.tj. Dz. U z 2019 r. poz. 1473 ze zm.),
b) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001 r. Nr 90 poz. 1013 z późn. zm.)
c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagań jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. z 2008r. Nr 48, poz. 284).
3. Obowiązki Wykonawcy:
1. Przyjęcie (od daty podpisania umowy) pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo i sposób prowadzenia cmentarzy oraz za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego administrowania i wykonywania prac z nim związanych.
2. Użytkowanie cmentarzy zgodnie z ich przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymywanie ich we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym,
Strona 2 z 5
3. Nadzorowanie i decydowanie o umieszczonych reklamach i ogłoszeniach na terenie administrowanych cmentarzy oraz pobieranie opłat za ich umieszczenie zgodnie ze stawkami określonymi przez Wykonawcę,
4. Pokrywanie wszelkich kosztów i wydatków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia np.: opłaty za zużytą energię elektryczną, koszty wywozu odpadów komunalnych, koszty dostawy wody i innych opłat związanych z funkcjonowaniem cmentarzy,
5. Zawarcie umów z dostawcami mediów,
6. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności przez czas wykonywania zamówienia,
7. Przechowywanie ksiąg cmentarnych w pomieszczeniu zapewniającym należyte ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz w sposób uniemożliwiający przetwarzanie danych zawartych w księgach cmentarnych przez osoby nieupoważnione,
8. Umożliwienie przeprowadzenia ceremonii pochowania zmarłych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe oraz kontrolowanie czy przebiegają one zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obowiązkiem wykonawcy jest czuwanie nad tym, aby osoby/podmioty montujące pomniki lub grobowce postępowały zgodnie z zasadami bezpieczeństwa a w szczególności aby nie wyrządziły szkody osobom trzecim,
9. Wykonawca zobowiązany jest do naliczania opłat za usługi cmentarne w formie wystawionego zlecenia oraz określenia opłaty zgodnie z Zarządzeniem nr 215/2017 Burmistrza Barwic z dnia 25.10.2017r. w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych będących własnością Gminy Barwice.
10. Na podstawie wystawionego przez Wykonawcę zlecenia Zamawiający będzie wystawiał faktury VAT,
11. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu raportu miesięcznego z wystawionych zleceń, w terminie do dnia 10 każdego miesiąca.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin