Przetarg 7577139 - Artykuły opatrunkowe, osłony, serwety i zestawy operacyjne...

   
Analizuj Zamówienie 7577139 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-08
przedmiot ogłoszenia
Artykuły opatrunkowe, osłony, serwety i zestawy operacyjne oraz różne wyroby medyczne jednorazowego użytku.
Numer referencyjny: S
ZP-332-44PN-2020

Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów opatrunkowych, medycznych oraz zestawów operacyjnych i osłon na urządzenia medyczne jednorazowego użytku w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według 39 zadań.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV - 33141000-0; 33141100-3; 33141110-4; 33141113-4; 33141111-1, 33141114-2; 33141112-8; 33141115-9; 33141116-6; 33141119-7, 33141118-0.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: 1
Zadanie nr 1 - Gaza, jałowe kompresy gazowe, serwety operacyjne różne rozmiary – łącznie 33 pozycje w zad.

Część nr: 2 Nazwa: 2
Zadanie nr 2 – Pokrowce sterylne na przewody i aparaturę medyczną, pokrowiec na mikroskop, kieszenie i serwetki celulozowe – 6 pozycji w zadaniu

Część nr: 3 Nazwa: 3
Zadanie nr 3 – Opatrunek na nos, chusta bawełniana opatrunek oczny, plaster hipoalergiczny, bandaż elastyczny – łącznie 5 pozycji w zadaniu

Część nr: 4 Nazwa: 4
Zadanie nr 4 – Sterylny zestaw do cewnikowania – 600 szt.

Część nr: 5 Nazwa: 5
Zadanie nr 5 – Lignina, wata, opatrunek chłonny – łącznie 4 pozycje w zadaniu

Część nr: 6 Nazwa: 6
Zadanie nr 6 – Opaski elastyczne tkane różne rozmiary – łącznie 7 pozycji w zadaniu

Część nr: 7 Nazwa: 7
Zadanie nr 7 – Opatrunek nosowy – 400 szt.

Część nr: 8 Nazwa: 8
Zadanie nr 8 - Sterylne zarękawki chirurgiczne – 400 szt.

Część nr: 9 Nazwa: 9
Zadanie nr 9 – Opaski podtrzymujące, dziane, opatrunek piankowy – łącznie 4 pozycje w zadaniu

Część nr: 10 Nazwa: 10
Zadanie nr 10 – Opaski gipsowe szybkowiążące różne rozmiary – łącznie 4 pozycje w zadaniu

Część nr: 11 Nazwa: 11
Zadanie nr 11 - Opatrunek foliowy sterylny

Część nr: 12 Nazwa: 12
Zadanie nr 12 – Elastyczne siatki opatrunkowe na palec, ramię, podudzie, tułów dziecka, tułów nastolatka itp. łącznie 4 pozycje w zadaniu

Część nr: 13 Nazwa: 13
Zadanie nr 13 – Syntetyczna opaska podgipsowa rożne rozmiary- łącznie 3 pozycje w zadaniu

Część nr: 14 Nazwa: 14
Zadanie nr 14 – Przylepce chirurgiczne na tkaninie bawełnianej, przylepce chirurgiczne włókninowe, opatrunki włókninowe itp. różne rozmiary – 22 pozycje w zadaniu,

Część nr: 15 Nazwa: 15
Zadanie nr 15 – Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i chlorheksydyną rożne rozmiary, łącznie 2 303 szt.

Część nr: 16 Nazwa: 16
Zadanie nr 16 – Opatrunek hydrokoloidowy różne rozmiary, łącznie 300 szt.

Część nr: 17 Nazwa: 17
Zadanie nr 17 - Środek do usuwania przylepców – 200 szt. w op. 50ml

Część nr: 18 Nazwa: 18
Zadanie nr 18 – Komora wielorazowa, do ochrony gałki ocznej – 200szt.

Część nr: 19 Nazwa: 19
Zadanie nr 19 – Opatrunek jałowy z mikrosiatką – 5 pozycji,

Część nr: 20 Nazwa: 20
Zadanie nr 20 – Opatrunek Hydrofiber z jonami srebra, pasta i puder gojący stomahesive, łącznie 11 pozycji w zadaniu

Część nr: 21 Nazwa: 21
Zadanie nr 21 – Gąbka oczna w kształcie strzałki - 1 800szt

Część nr: 22 Nazwa: 22
Zadanie nr 22 – Uszczelniający opatrunek piankowy do terapii podciśnieniowej, elastyczny opatr. powleczony srebrem SILCRYST – łącznie 3 poz. 136 szt.szt.

Część nr: 23 Nazwa: 23
Zadania nr 23 – Folia operacyjna z powierzchnią lepną, różne powierzchnie całkowite 6 pozycji – łącznie 300 szt.

Część nr: 24 Nazwa: 24
Zadanie nr 24 – Wosk kostny – 5 szt.

Część nr: 25 Nazwa: 25
Zadanie nr 25 – Gąbka żelatynowa, hemostatyczna – 1 240szt.

Część nr: 26 Nazwa: 26
Zadanie nr 26 – Sterylny żel do cewnikowania – 1 000 szt.

Część nr: 27 Nazwa: 27
Zadanie nr 27 – Folia PTFE - 60 szt. i przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha – 250szt.

Część nr: 28 Nazwa: 28
Zadanie nr 28 – Zestaw opatrunkowy do podciśnieniowej terapii leczenia ran różne rozmiary i akcesoria – 150 szt.

Część nr: 29 Nazwa: 29
Zadanie nr 29 – Jałowy opatrunek hemostatyczny tamujący silne krwawienie 2 poz. w zadaniu – łącznie 30 szt.

Część nr: 30 Nazwa: 30
Zadanie nr 30 – Opatrunek hydrożelowy o zaw. 91,5% i 94%H2O różne rozmiary, roztwór do płukania ran o działaniu antybakteryjnym, płynny hydrożel, spray na bazie kaolinu ze srebrem koloidalnym – łącznie 6 pozycji w zadaniu

Część nr: 31 Nazwa: 31


Część nr: 32 Nazwa: 32
Zadanie nr 32 – Opatrunek siatkowy z powłoką srebra nanokrystalicznego - 50szt

Część nr: 33 Nazwa: 33
Zadanie nr 33 - Opatrunek poliestrowy impregnowany solami srebra – 100szt.

Część nr: 34 Nazwa: 34
Zadanie nr 34 – Podłoże biodegradowalne dla menzymatycznych komórek macierzystych ludzkiego szpiku kostnego – 3 szt.

Część nr: 35 Nazwa: 35
Zadanie nr 35 – Membrana dwuwarstwowa kolagenowa – 10 szt.

Część nr: 36 Nazwa: 36
Zadanie nr 36 – Pierścienie do zespalania naczyń krwionośnych -12 opakowań.

Część nr: 37 Nazwa: 37
Zadanie nr 37 – Pałeczki do wymazów – 57 200zt.

Część nr: 38 Nazwa: 38
Zadanie nr 38 – Pokrowce i serwety operacyjne – 13 poz. w zadaniu

Część nr: 39 Nazwa: 39
Zadanie nr 39 – Osłona na sondę USG – 22 opakowania.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540125927-N-2020 z dnia: 2020-07-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
3.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 3.1 dot. zadania od nr 1 do nr 39 - wobec produktów klasy I, dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa, IIb i III oraz dla wyrobów medycznych będących zestawem lub systemem zabiegowym, w którym wszystkie dokumenty oznaczone są znakiem CE oraz wyrobów w zad. od nr 1 do nr 32, które są zakwalifikowane są jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) – Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . - Dopuszcza się odn. warunku w ppkt 3.1 - załączenie do oferty oświadczenie Wykonawcy, w treści którego potwierdzi że oferowane produkty spełniają ww wymogi, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie 3.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie: 1) Zadanie nr 1 – dokumentu potwierdzającego sklasyfikowanie wyrobów jako IIa reguła 7 2) Zadanie nr 1 – Dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1 raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji 3) Zadanie nr 3 – karty danych technicznych dot. masy powierzchniowej 4) Zadanie nr 8 i nr 38– karty danych technicznych produktu po procesie sterylizacji 5) Zadanie nr 14 – dokumentu producenta oferowanych przylepców i opatrunków potwierdzającego rodzaj i właściwość użytego kleju 6) Dotyczy zadania nr 1, 3 – (wyroby z gazy) należy dołączyć świadectwo producenta potwierdzające: zgodność właściwości fizycznych z wymogami Farmakopei, sposób bielenia, chłonność, skręt nitki. 7) Dot. zadania nr 1, 3 – Kartę danych technicznych potwierdzającą grubość pojedynczego włókna bawełnianego, wystawioną przez producenta oferowanego wyrobu. 8) Dot. zadania nr 1, 3, - Karta danych technicznych potwierdzającą masę powierzchniową gazy 17 N i 13 N, zgodnie z normą PN-EN 14 079. 9) Dotyczy zadania nr 15, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 33, 34, 35 – firmowe materiały informacyjne producenta, w których zawarte będą podstawowe informacje dot. właściwości, składu, sposobu użycia itp. Dot. ppkt 3.1 i 3.2 – dopuszcza się załączenie do oferty stosownego oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu oraz zdeklaruje, że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.

W ogłoszeniu powinno być:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
3.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 3.1 dot. zadania od nr 1 do nr 39 - wobec produktów klasy I, dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa, IIb i III oraz dla wyrobów medycznych będących zestawem lub systemem zabiegowym, w którym wszystkie dokumenty oznaczone są znakiem CE, które są zakwalifikowane są jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) – Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . - Dopuszcza się odn. warunku w ppkt 3.1 - załączenie do oferty oświadczenie Wykonawcy, w treści którego potwierdzi że oferowane produkty spełniają ww wymogi, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie 3.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie: 1) Zadanie nr 1 – dokumentu potwierdzającego sklasyfikowanie wyrobów jako IIa reguła 7 2) Zadanie nr 1 – Dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1 raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji 3) Zadanie nr 3 – karty danych technicznych dot. masy powierzchniowej 4) Zadanie nr 8 i nr 38– karty danych technicznych produktu po procesie sterylizacji 5) Zadanie nr 14 – dokumentu producenta oferowanych przylepców i opatrunków potwierdzającego rodzaj i właściwość użytego kleju 6) Dotyczy zadania nr 1, 3 – (wyroby z gazy) należy dołączyć świadectwo producenta potwierdzające: zgodność właściwości fizycznych z wymogami Farmakopei, sposób bielenia, chłonność, skręt nitki. 7) Dot. zadania nr 1, 3 – Kartę danych technicznych potwierdzającą grubość pojedynczego włókna bawełnianego, wystawioną przez producenta oferowanego wyrobu. 8) Dot. zadania nr 1, 3, - Karta danych technicznych potwierdzającą masę powierzchniową gazy 17 N i 13 N, zgodnie z normą PN-EN 14 079. 9) Dotyczy zadania nr 15, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 33, 34, 35 – firmowe materiały informacyjne producenta, w których zawarte będą podstawowe informacje dot. właściwości, składu, sposobu użycia itp.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: CZĘŚC9
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 9 Nazwa: 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 9 – Opaski podtrzymujące, dziane, opatrunek piankowy – łącznie 4 pozycje w zadaniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 9 Nazwa: 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 9 – Opaski podtrzymujące, dziane, opatrunek piankowy – łącznie 4 pozycje w zadaniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena Cena 50,00
ocena techniczno-użytkowa 50,00



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: CZĘŚĆ31
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 31 Nazwa: 31
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Ocena techniczno-użytkowa 50,00

W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 31 Nazwa: 31
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 31 – Pokrowiec na mikroskop typu ZEISS – 100szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Ocena techniczno-użytkowa 50,00
branża Medyczna
podbranża leki, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33141000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin