Zlecenie 6897843 - Audyt wzorniczy w firmie EZAL MG sp. z o.o. sp.k. ...

   
Zamówienie 6897843 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-07-12
przedmiot zlecenia
Audyt wzorniczy w firmie EZAL MG sp. z o.o. sp.k.

Przedmiotem zamówienia będzie realizacja działań doradczych związanych z prze
prowadzeniem indywidualnego audytu wzorniczego i opracowanie na jego podstawie strategii wzorniczej dla EZAL MG sp. z o.o. sp.k. W celu oszacowanie wartości zamówienia oczekujemy wariantowych ofert, które pozwolą na przygotowanie właściwego zapytania. Cel zamówienia Oszacowanie wartości zamówienia związanego z wyłonieniem wykonawcy na realizację usług doradczych polegających na przeprowadzeniu audytu wzorniczego i opracowaniu w jego wyniku strategii wzorniczej przedsiębiorstwa Zamawiającego w związku z ubieganiem się o dofinansowanie projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, Oś Priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję” – etap I Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia będzie realizacja działań doradczych związanych z przeprowadzeniem indywidualnego audytu wzorniczego i opracowanie na jego podstawie strategii wzorniczej dla EZAL MG sp. z o.o. sp.k. W celu oszacowanie wartości zamówienia oczekujemy wariantowych ofert, które pozwolą na przygotowanie właściwego zapytania.
2) Indywidualny audyt wzorniczy powinien obejmować w szczególności:
a) Analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej,
b) Analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie modelu biznesowego,
c) Analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie technologii,
d) Analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie struktury organizacyjnej,
e) Analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie procesów komunikacji,
f) Analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych,
g) Analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem,
h) Analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego.
3) Opracowanie dokument w postaci strategii wzorniczej powinien zawierać następujące elementy:
a) Metryczka
b) Ogólna charakterystyka firmy zawierająca analizę wzorniczą przedsiębiorstwa w zakresie:
• Produktów,
• Technologii,
• Struktury organizacyjnej,
• Procesów komunikacji z klientem,
• Działań marketingowych firmy,
c) Ogólny opis otoczenia firmy w zakresie designu zawierający co najmniej:
• Informacje odnośnie charakterystyki klientów,
• Opis głównych konkurentów,
• Opis trendów rynkowych,
d) Określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego,
e) Ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie,
f) Zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie, przy czym problem te mogą dotyczyć zarówno produktu jak i innych procesów biznesowych w firmie,
g) Rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla firmy,
h) Harmonogram i kosztorys wdrażania zaproponowanej strategii wzorniczej z wyszczególnieniem działań rekomendowanych w wyniku audytu wzorniczego uwzględnionych w strategii wzorniczej będących przedmiotem dofinansowania w II etapie konkursu,
i) Kalkulacja opłacalności wdrażania zaproponowanej strategii wzorniczej,
j) Określenie celów szczegółowych obrazujących postęp wdrażania strategii wzorniczej, sposób ich pomiaru oraz odpowiedzialności realizacyjnej tych celów.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty
kody CPV 79212000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin