Zlecenie 7565620 - Badanie marketingowe rynków docelowych (Kazachstan,...

   
Zamówienie 7565620 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-07-02
przedmiot zlecenia
Badanie marketingowe rynków docelowych (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Finlandia, Belgia, Wielka Brytania, Lu
ksemburg).

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Badania marketingowego rynków docelowych (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Finlandia, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg). Cel zamówienia Celem zamówienia jest przeprowadzenie badań marketingowych rynków docelowych, związanych z wprowadzeniem dwóch grup produktu Polimarky tj. Systemy instalacyjne z tworzyw sztucznych (PP i PE) (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Finlandia, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg) oraz Modyfikowane tworzywa sztuczne (compoundy) (Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg) na nowe rynki docelowe.
Realizacja badań marketingowych ww. rynków ma na celu poznanie preferencji odbiorców końcowych tak aby dostosować ofertę Polimarky do potrzeb powyższych rynków. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań marketingowych rynków docelowych, związanych z wprowadzeniem dwóch grup produktu Polimarky tj. Systemy instalacyjne z tworzyw sztucznych (PP i PE) oraz Modyfikowane tworzywa sztuczne (compoundy) na nowe rynki docelowe.
Badania te obejmować będą następujące rynki docelowe:
• Systemy instalacyjne z tworzyw sztucznych (PP i PE):
Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Finlandia, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg.
• Modyfikowane Tworzywa sztuczne (compoundy):
Kazachstan, Mołdawia, Uzbekistan, Turcja, Norwegia, Belgia, Wielka Brytania, Luksemburg.
Zakres badań powinien obejmować w szczególności:
• Analizę grupy odbiorców docelowych

Badanie zakłada rozpoznanie potencjalnych klientów wraz z możliwością nawiązania z nimi relacji w przyszłości. Dane te powinny zawierać pełne dane teleadresowe, charakterystykę firmy z uwzględnieniem stosowanych materiałów oraz ich zapotrzebowania. Zidentyfikowanie kanałów dotarcia do nowych klientów np. poprzez kanał internetowy, targi, eventy, pokazy z uwzględnieniem charakterystyki tych wydarzeń. Opracowanie danych związanych z oszacowaniem wielkości rynków wraz z ich charakterystyką (opis sytuacji na rynkach docelowych) z uwzględnieniem konkurencji oraz wskazaniem miejsc tzw. nisz rynkowych, które są potencjalnie nastawione na nabycie oferowanych przez Zamawiającego produktów. Należy również uwzględnić analizę opłacalności na danych rynkach docelowych z uwzględnieniem ich aktualnego stanu gospodarczego celem określenia trendów gospodarczych oraz innych czynników, które mogą mieć wpływ na rynek.

• Badanie preferencji odbiorców docelowych w zakresie produktu

Analiza preferencji powinna uwzględnić takie cechy produktu jak funkcjonalność, atrakcyjność wizualna, cena, prostota, oddziaływanie na środowisko, innowacyjność, skojarzenia z produktem itp.
Uzyskane wyniki z badania rynków docelowych powinny pozwolić na podjęcie działań związanych z udoskonaleniem dotychczasowej oferty oraz stanowić podstawę do wejścia na rynek z innowacyjnym produktem.

• Badanie preferencji odbiorców docelowych w zakresie komunikacji

W ramach badania należy opracować skuteczne metody działań promocyjnych oraz dostosowanie sposobów komunikacji do preferencji klientów.
Badania marketingowe powinny zakończyć się sporządzeniem raportu badawczego z uwzględnieniem analiz dla dwóch grup produktowych Systemów instalacyjnych z tworzyw sztucznych (PP i PE) oraz Modyfikowanych tworzyw sztucznych (compoundy) oferowanych przez Polimarky.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty
kody CPV 79310000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin