Przetarg 6806289 - „Bankowa obsługa budżetu Miasta Tarnobrzega oraz...

   
Analizuj Zamówienie 6806289 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-03
przedmiot ogłoszenia
„Bankowa obsługa budżetu Miasta Tarnobrzega oraz jednostek organizacyjnych miasta”
Numer referencyjny: BZP-I.271.35.2019

Przed
miotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Miasta Tarnobrzega
oraz podległych mu jednostek organizacyjnych wymienionych w Załączniku nr 6 do SIWZ
(tj. dla 46 jednostek) w okresie od 01.10.2019 r. do 30.09.2023 r. z zastrzeżeniem, że przygotowanie, uruchomienie i przeszkolenie w zakresie systemu bankowości internetowej zostanie zrealizowane do dnia 17.09.2019 r. Numery nowych rachunków bankowych, które będą obowiązywały od 01.10.2019 r. zostaną wskazane Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych
z SIWZ, ofertą Wykonawcy oraz zawartą umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych, bez konieczności zmiany umowy na obsługę bankową Miasta Tarnobrzega.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540117283-N-2019 z dnia: 2019-06-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
1. Zamawiający ustala istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia istotnych postanowień w projekcie umowy rachunku bankowego, który zostanie przedłożony do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy ostatecznej. 2. Zamawiający uznaje jako istotne, następujące postanowienia, które muszą zostać wprowadzone do treści umowy zawieranej z Wykonawcą: 1) Zawarcie umowy na okres od 01.10.2019 do 30.09.2023 r. 2) Warunki prowadzenia obsługi bankowej muszą być zgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi SIWZ – Określenie przedmiotu zamówienia. 3) Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Miasta zostaną zawarte odrębne umowy obsługi bankowej, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki, np. brak odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym takich samych warunków i takiego samego zakresu obsługi, za wyjątkiem postanowień dotyczących odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych, utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Miasta, Bank podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostały określone w przedmiotowym postępowaniu. 3. Podpisanie umowy nastąpi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. 4. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z podpisanej umowy musi być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 5. Umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie nieważna w części wykraczającej poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ. 6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszczalna jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia przed zawarciem umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nią zgodę. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były ocenione w toku postępowania. 7. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy. Uwaga! Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył parafowany projekt umowy rachunku bankowego, uwzględniający wszystkie warunki określone w SIWZ, w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy rachunku bankowego i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy. Kary umowne 1. Strony ustalają, że z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku: 1) nieuruchomienia obsługi bankowej Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w terminie od dnia 1 października 2019 roku, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); dodatkowo za każdy kolejny dzień zwłoki w rozpoczęciu świadczenia obsługi bankowej Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) za każdy dzień opóźnienia, 2) gdy w trakcie realizacji umowy, Wykonawca, po pisemnym 3-krotnym wezwaniu przez Zamawiającego do usunięcia niezgodności w zakresie usług związanych ze świadczoną obsługą bankową w stosunku do przedmiotu zamówienia, nie usunie jej w terminie określonym w wezwaniu, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za każdą nieusuniętą w terminie niezgodność. Nieusunięcie niezgodności w terminie wskazanym w 3 (trzecim) wezwaniu, daje Zamawiającemu prawo rozwiązania umowy z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), 4) nieudostępnienia bazy danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowników z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego w terminie 14 dni kalendarzowych od zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci karę w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy zł) za każdy dzień spóźnienia. 2. W przypadku nieterminowej realizacji zleceń płatniczych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej, naliczanej za każdy dzień zwłoki od każdego nieterminowo zrealizowanego zlecenia, wg stopy procentowej równej półtorakrotności odsetek ustawowych w skali roku. 3. Zapłata kary nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do żądania zapłaty odszkodowania uzupełniającego, w tym także na drodze sądowej, w przypadku, gdy wysokość poniesionej na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy szkody przewyższa wartość kary. 4. Kary umowne określone w niniejszej części podlegają kumulacji. 5. W przypadku wystąpienia u Zamawiającego szkód wynikających z awarii lub błędów Wykonawcy oraz zmian w systemach informatycznych Wykonawcy, współpracujących z systemami Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia oraz pokrycia kosztów z tym związanych.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zamawiający ustala istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia istotnych postanowień w projekcie umowy rachunku bankowego, który zostanie przedłożony do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy ostatecznej.
2. Zamawiający uznaje jako istotne, następujące postanowienia, które muszą zostać wprowadzone do treści umowy zawieranej z Wykonawcą:
1) Zawarcie umowy na okres od 01.10.2019 do 30.09.2023 r.
2) Warunki prowadzenia obsługi bankowej muszą być zgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi SIWZ – Określenie przedmiotu zamówienia.
3) Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Miasta zostaną zawarte odrębne umowy obsługi bankowej, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą,
z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki, np. brak odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym.
4) Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym takich samych warunków i takiego samego zakresu obsługi, za wyjątkiem postanowień dotyczących odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych, utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Miasta, Bank podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostały określone w przedmiotowym postępowaniu.
3. Podpisanie umowy nastąpi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp.
4. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z podpisanej umowy musi być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
5. Umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie nieważna w części wykraczającej poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszczalna jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia przed zawarciem umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nią zgodę. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były ocenione w toku postępowania.
7. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.
Uwaga!
Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył parafowany projekt umowy rachunku bankowego, uwzględniający wszystkie warunki określone w SIWZ,
w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia.
Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy rachunku bankowego i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy.
Kary umowne
1. Strony ustalają, że z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku:
1) nieuruchomienia obsługi bankowej Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych
w terminie od dnia 1 października 2019 roku, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); dodatkowo za każdy kolejny dzień zwłoki w rozpoczęciu świadczenia obsługi bankowej Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) za każdy dzień opóźnienia,
2) gdy w trakcie realizacji umowy, Wykonawca, po pisemnym 3-krotnym wezwaniu przez Zamawiającego do usunięcia niezgodności w zakresie usług związanych ze świadczoną obsługą bankową w stosunku do przedmiotu zamówienia, nie usunie jej w terminie określonym w wezwaniu, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za każdą nieusuniętą w terminie niezgodność. Nieusunięcie niezgodności
w terminie wskazanym w 3 (trzecim) wezwaniu, daje Zamawiającemu prawo rozwiązania umowy z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
3) rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),
4) nieudostępnienia bazy danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowników
z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego w terminie 14 dni kalendarzowych od zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci karę w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy zł) za każdy dzień spóźnienia.
2. W przypadku nieterminowej realizacji zleceń płatniczych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej, naliczanej za każdy dzień zwłoki od każdego nieterminowo zrealizowanego zlecenia, wg stopy procentowej równej półtorakrotności odsetek ustawowych w skali roku.
3. Zapłata kary nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do żądania zapłaty odszkodowania uzupełniającego, w tym także na drodze sądowej, w przypadku, gdy wysokość poniesionej na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy szkody przewyższa wartość kary.
4. Kary umowne określone w niniejszej części podlegają kumulacji.
5. W przypadku wystąpienia u Zamawiającego szkód wynikających z awarii lub błędów Wykonawcy oraz zmian w systemach informatycznych Wykonawcy, współpracujących z systemami Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia oraz pokrycia kosztów z tym związanych.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-14, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-28, godzina: 10:00,



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540128791-N-2019 z dnia: 2019-06-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-14, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-28, godzina: 14:00,
branża Finanse - bankowość
podbranża kredyty, pożyczki, usługi bankowe
kody CPV 66110000, 66112000, 66113000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin