Przetarg 7210343 - Bieżąca konserwacja oświetlenia na terenie miasta i gminy...

   
Analizuj Zamówienie 7210343 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-05
przedmiot ogłoszenia
Bieżąca konserwacja oświetlenia na terenie miasta i gminy Morąg w latach 2020 – 2022
Numer referencyjny: KI.271.17.2019.PJ

1.
Przedmiotem zamówienia jest Bieżąca konserwacja oświetlenia na terenie miasta i gminy Morąg w latach 2020 - 2022.
2. Wykonawca realizujący zadanie polegające na bieżącej konserwacji oświetlenia na terenie miasta i gminy Morąg w latach 2020 – 2022 odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych i ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań, w tym także konsekwencje prawne w przypadkach, kiedy niewłaściwe prowadzenie konserwacji stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia ludzkiego lub spowoduje zaistnienie wypadku. Nie dotyczy to zdarzeń losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje bieżącą konserwację i utrzymanie 2334 szt. (w oprawach sodowych i LED) jn.:
Wykonawca winien zapewnić:
1) Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach.
2) Prawidłowe funkcjonowanie zegarów astronomicznych i sterujących.
3) Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych, a także osłon i odbłyśników opraw.
• wymiana bezpieczników, tabliczek, drzwiczek, żarówek, styczników, wyłączników zmierzchowych, dławików oraz układu TUZ dla lamp sodowych, uszkodzonych lub niesprawnych elementów opraw ulicznych, wkładek topikowych, zapłonnika,
• w razie konieczności czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych,
• w razie konieczności regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników,
• w razie konieczności malowanie skrzynek słupowych, wysięgników i wnęk słupowych,
• w razie konieczności przycinanie gałęzi drzew zasłaniających lampy oświetleniowe (z wywózką), ewentualne i niezbędne zgody na wycinkę Wykonawca załatwia osobiście przy współpracy z Zamawiającym.
4). Utrzymanie we właściwym stanie sieci zasilających urządzenia oświetleniowe.
• przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych latarń,
• usuwanie zwarć na liniach,
• regulacja zwisów oświetlenia,
• lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,
• naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia.
5) Estetyczny wygląd urządzeń oświetlenia ulicznego.
6) Pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci.
7) Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe.
8) Naprawę zerwanych przewodów linii.
9) Naprawę uszkodzonych elementów sterowniczych na tablicy oświetleniowej.
10) Naprawę szkód powstałych w wyniku kradzieży lub dewastacji osprzętu i elementów urządzeń.
11) Prowadzenie całodobowego pogotowia oświetlenia.
12) Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach oświetlenia zgłoszone awarie winny być usuwane od zaraz, a usterki winny być usunięte zgodnie z terminami określonymi w § 3 Zakres usługi pogotowia technicznego, wzoru/projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
13) Pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej).
14) Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych i niezwłoczne zgłaszanie tego faktu Zamawiającemu.
15) Zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia.
16) Po każdym świadczeniu usług Wykonawca pozostawia cały teren objęty usługami w stanie czystym i nadającym się do użytkowania bez dodatkowych prac.
17) Utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów.
18) Przekazywanie zgłoszeń do lokalnego OSD o uszkodzonych licznikach poboru energii elektrycznej w obwodach oświetlenia ulicznego.
19) Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania zamówienia:
• zgodnie z zakresem prac określonym powyżej, a także zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane.
• zgodnie z wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych.
• zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
• wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, jeśli prowadzone roboty wymagają zajęcia jezdni i powodują utrudnienia w ruchu.
• wykonanie trwałego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót zgodnie z przepisami BHP.
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgodności z obowiązującymi normami technicznymi.
• zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych.
• zgodnie z Instrukcją Bezpiecznej Pracy Przy Urządzeniach Elektroenergetycznych.
• Przed przystąpieniem do realizacji usługi na urządzeniach będących własnością ENERGA OPERATOR S.A. Oddział w Olsztynie.
20) Wykonawca każdorazowo zgłosi ten fakt Zamawiającemu, celem uzyskania stosownego zezwolenia od właściciela na wykonywanie prac na jego urządzeniach.
21) Zapewnienie warunków BHP oraz organizacja pracy na zalicznikowej sieci oświetleniowej spoczywa na prowadzącym prace modernizacyjne.
• Rozbudowa lub przebudowa istniejącej sieci oświetleniowej może być prowadzona tylko w uzgodnieniu z Energa OPERATOR S.A.
• Pracowników prowadzących modernizację sieci energetycznej oświetlenia należy zapoznać z obowiązującymi procedurami związanymi z prowadzeniem ruchu elektrycznego w Energa OPERATOR S.A.
• Konserwację urządzeń oświetlenia, Wykonawca prowadził będzie bez włączania oświetlenia w ciągu dnia (o ile względy bezpieczeństwa na to pozwolą).
22) Przed przystąpieniem do realizacji usługi na urządzeniach będących własnością ENERGA OPERATOR S.A. Oddział w Olsztynie lub ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownego zezwolenia od wskazanych właścicieli na wykonywanie prac na ich urządzeniach oraz do zgłoszenia tego faktu wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
Główny przedmiot zamówienia:
50.23.21.00-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
przedmioty dodatkowe:
50.80.00.00-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
7. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
8. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy lub podwykonawcom wykonania zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
9. Zmiana cen (waloryzacja) w okresie obowiązywania umowy w przypadku: ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu) w zakresie wykonywania usługi przedmiotu umowy.
branża Energoelektryczna
podbranża oświetlenie
kody CPV 50232100, 50800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin