Zlecenie 8174614 - BUDOWA BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ...

   
Zamówienie 8174614 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-06-01
przedmiot zlecenia
BUDOWA BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZY ULICY WYSZYŃSKIEGO W ŁODZI

SZCZEGÓŁOWE ZAPISY DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
W TYM OPIS, WARUNKI , KRYTERIA OCENY, ZAWIERA ZAŁĄCZNIK ZAPYTANIE OFERTOWE ORAZ ZAŁĄCZNIK 1 - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA. OGRANICZONA ILOŚĆ ZNAKÓW W BK UNIEMOŻLIWIA PUBLIKACJĘ PEŁNEJ WERSJI ZAPYTANIA STAD TEŻ ZALECA SIĘ ZAPOZNANIE Z W/W ZAŁĄCZNIKAMI. Oś priorytetowa 19 Norweski Mechanizm Finansowy 2014-2021 Działanie 19.1 Nowe Produkty i Inwestycje Poddziałanie 19.1.3 Technologie poprawiające jakość życia - Welfare and health technologies Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr 1 (Budowa kliniki) projektu, którego głównym celem jest wzrost konkurencyjności i innowacyjności All-Med poprzez wdrożenie kompleksowych (począwszy od diagnostyki i konsultacji, poprzez zabiegi medyczne aż po rehabilitację) usług medycznych w zakresie leczenia chorób naczyniowych, kardiologicznych i ortopedycznych. W wyniku realizacji niniejszego projektu nastąpi wzrost konkurencyjności firmy na rynku lokalnym , regionalnym, krajowym a nawet międzynarodowym (możliwość obsługi zdalnej pacjentów z dowolnego miejsca na świecie). Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie robót budowlanych polegających na budowie budynku Nzoz Przy Ulicy Wyszyńskiego W Łodzi. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie prac budowlanych w celu wzniesienia budynku zgodnie z projektem budowlanym, w którym odbywać się będzie świadczenie znacząco udoskonalonych usług będących rezultatem projektu. Niniejsze zamówienie obejmuje w szczególności : a. wykonanie prac budowlanych zgodnie ze specyfikacją wraz z pełnieniem funkcji kierownika budowy i kierowników robót wszystkich branż: − przygotowanie terenu i przyłączenie obiektów do sieci; − budowa obiektów podstawowych; − wykonanie instalacji; − zagospodarowanie terenu i obiektu pomocnicze. b. udział w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, na budowie lub w innym wspólnie wyznaczonym miejscu; c. zabezpieczenie i organizacja placu budowy d. wykonanie dokumentacji powykonawczej e. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 2. Prace budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową Inwestycji, ustawą Prawo budowlane. Dokumentacja projektowa Inwestycji stanowiąca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje projekt budowlany Inwestycji wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę stanowiącego Załącznik nr 1 ( Dokumentacja Projektowa ) do niniejszego Ogłoszenia. Oferent zainteresowany otrzymaniem dokumentacji projektowej wraz ze skanem prawomocnego pozwolenia na budowę (Załącznika nr 1 ) zobowiązany jest przesłać pisemną prośbę drogą mailową na adres: m.ogorek@all-med.pl Dokumentacja (w wersji elektronicznej) zostanie udostępniona Oferentowi w odpowiedzi na maila w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania mailowej prośby przez Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się ze wszystkimi dokumentami stanowiącymi Dokumentację projektową, rozumie ich treść i wymagania oraz zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszego Zamówienia w sposób z nimi zgodny. 3. Zamawiający wymaga zapewnienia gwarancji i rękojmi na przedmiot niniejszego zamówienia co najmniej 36 miesięcy od dnia wydania przedmiotu umowy w całości z zastrzeżeniem jednak Urządzeń dla których okres gwarancji i rękojmi za wady wynosić będzie 24 miesiące. Gwarancja udzielona zostaje na okres wskazany w ofercie wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Za dokument gwarancyjny uznaje się dokument umowy zawartej w wyniku wyboru oferty złożonej na skutek niniejszego zapytania lub inny odpowiedni dokument dostarczony przez wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia w/w umowy. 4. Każdy Oferent jest zobowiązany do złożenia formularza ofertowego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz pozostałych wymaganych dokumentów określonych w pkt Dokumenty składające się na ofertę. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za kompletne, rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca ze swojej strony wskaże osobę do bieżącego kontaktu i współpracy z Zamawiającym. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli postępu prac na każdym etapie realizacji zamówienia. Termin realizacji umowy 1. Przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w następujących, wskazanych poniżej terminach: a. w terminie do dnia 30.09.2022r. Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia wszelkich Robót stanowiących przedmiot umowy wraz z przekazaniem Inwestorowi Dokumentacji Powykonawczej oraz instrukcji eksploatacyjnej. Wykonanie obowiązków o których mowa w zdaniu poprzedzającym zostanie potwierdzone protokołem odbioru inwestycji podpisanym co najmniej przez umocowanego przedstawiciela Inwestora. b. w terminie do dnia 30.09.2022r. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania bezwarunkowej i wykonalnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dotyczącej całości Inwestycji, chyba że będzie to niemożliwe z przyczyn za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi. 2. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie przedmiotu umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy o udzielenia zamówienia przez co Strony rozumieją rozpoczęcie wykonywania Robót. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wybór ofert dokonywany jest w stosunku do całości prac objętych zamówieniem. 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców (...) 6. Pytania w ramach postępowania ofertowego należy kierować tylko i wyłącznie za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności BK2021. Pytania zadane w innej formie pozostaną bez odpowiedzi. Pytania dotyczące postępowania należy składać najpóźniej do 14.06.2021 r. lub w przypadku wydłużenia terminu składania ofert na 3 dni przed końcem terminu składania ofert. a. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania na stronie tożsamej z publikacją ogłoszenia najpóźniej do 2 dni roboczych od daty wpływu pytania . 7. W przypadku otrzymania dużej ilości pytań Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu na opublikowanie odpowiedzi, jednocześnie wydłużając o taki sam okres czasu termin składania ofert. 13. Zamawiający zastrzega sobie: a. możliwość przedłużenia terminu składania ofert, b. zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyn oraz bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych, c. prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty oraz bez podawania przyczyn, d. prawo odrzucenia oferty, która zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do zakresu przedmiotu zamówienia – ewentualne odrzucenie zostanie poprzedzone wezwaniem wykonawcy do złożenia wyjaśnień w zakresie zaoferowanej ceny oferty na warunkach wskazanych w pkt. 15 poniżej. 15. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. 16. W przypadku gdy z opisu przedmiotu zamówienia - załączonej dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 wynika, iż Zamawiający/projektant opisał materiały, urządzenia, technologie ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła użył nazwy konkretnego produktu, normy jakościowej lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy je traktować wyłącznie jako przykładowe jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego/projektanta, pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. Należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy. 17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w składanej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 18. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, Potencjalni wykonawcy zainteresowani dokonaniem wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia powinni kontaktować się z osobą wskazaną w punkcie OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI niniejszego zapytania (tj m.ogorek@all-med.pl.). 19. Zamawiający przewiduje że w umowie podpisanej w wybranym wykonawcą w ramach niniejszego postępowania zawarty zostanie obowiązek wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości nie przekraczającego 3% ceny całkowitej podanej w ofercie. 20. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w konsorcjum (wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia). Zastosowanie mają tu zapisu Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. 2019 poz. 2019.) 21. Składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze Ogłoszenie o Zamówieniu Oferent oświadcza, iż akceptuje wszystkie warunki określone w niniejszym postępowaniu i nie wnosi do nich zastrzeżeń.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45100000, 45200000, 45210000, 45215000, 45300000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin