Przetarg 7388106 - Budowa dróg gminnych na działkach nr 266, 346, 348 w...

   
Analizuj Zamówienie 7388106 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-16
przedmiot ogłoszenia
Budowa dróg gminnych na działkach nr 266, 346, 348 w Chobienicach - etap II
Numer referencyjny: GKOŚ.702.38.11.2020

1. Przedmi
otem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa dróg gminnych na działkach nr 266, 346, 348 w Chobienicach – etap II”.
Zakres robót obejmuje przebudowę drogi na nawierzchnię z płyt drogowych, na działce nr ew. gr. 346, na odcinku od km 0+00,00 do km 0+74,25.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie:
• roboty przygotowawcze,
• roboty ziemne,
• regulacja elementów urządzeń podziemnych,
• podbudowy,
• nawierzchnia z kruszywa łamanego,
• nawierzchnia z kostki brukowej,
• nawierzchnia z płyt betonowych,
• krawężniki,
• pomiary powykonawcze.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiony został w:
• projekcie budowlanym,
• zgłoszeniu zamiaru przebudowy drogi
• specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
• przedmiarze robót.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeżeli takie będą stwierdzone.
5. Podczas wykonywania robót należy zabezpieczyć i zapewnić dojścia oraz, w miarę technicznych możliwości, dojazd do wszystkich posesji przy przebudowie drogi. O możliwych utrudnieniach związanych z powyższymi robotami należy powiadamiać mieszkańców z odpowiednim wyprzedzeniem.
6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych oraz z materiałów zakupionych przez Zamawiającego tj. 109 szt. płyt drogowych.

7. Użyte w projekcie budowlanym, zgłoszeniu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia lub sprzętu, rodzaju materiału budowlanego ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne (materiały, urządzenia, sprzęt) będą posiadały parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach.
Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały – rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta.
Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa itp.) wystawionych bądź opublikowanych przez producenta danego materiału.
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• prace budowlane przy budowie drogi.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
• żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonywania ich oceny,
• żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów,
• przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
10. Wykonawca w terminie 10 dni od zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt 9. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.), t.j. w szczególności: bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
11. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 9 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie na roboty budowlane. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 9 czynności.
12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
13. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie.
14. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
16. Wymagania dotyczące robót:
• wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru,
• roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji.
17. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń:
• użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną,
• Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje i świadectwa zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem,
• Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane urządzenia.
18. Wymagania stawiane Wykonawcy:
• Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia,
• Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
• wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
• ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
• inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa.
19. W zaproponowanych cenach wykonania przedmiotu zamówienia należy ująć roboty i koszty uzupełniające:
• koszt utrzymania placu budowy i zaplecza, koszt wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
• koszt wykonania zaplecza socjalno-magazynowego placu budowy i koszt jego utrzymania,
• koszt ewentualnych wyłączeń i włączeń energii elektrycznej oraz innych mediów,
• koszt obsługi geodezyjnej (dla wymaganego zakresu robót),
• koszt opracowania inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót (3 komplety map),
• koszty zabezpieczenia i oznakowania robót,
• koszty wprowadzenia zmian w organizacji ruchu na okres trwania budowy, koszty zabezpieczenia i oznakowania robót,
• koszty opracowania projektów organizacji ruchu na czas budowy, które podlega uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zatwierdzeniu przez zarządzającego ruchem na drogach,
• koszty uzyskania i dostarczenia wymaganych atestów, wyników i badań, koszty badań,
• opłaty środowiskowe związane z odwozem i przekazaniem nadmiaru urobku, materiałów rozbiórkowych i odpadów na składowisko odpadów (łącznie z kosztami transportu), lub koszty ich zagospodarowania we własnym zakresie,
• opłaty za czasowe składowanie urobku i materiałów rozbiórkowych przeznaczonych do wbudowania,
• koszty likwidacji skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy,
• inne koszty związane z procesem wykonawstwa mające uszczegółowić technologię robót i szczegóły rozwiązań w oparciu o załączony przez Zamawiającego projekt budowlany, oraz inne roboty nie ujęte w niniejsze specyfikacji, lecz niezbędne w celu osiągnięcia zamierzonego efektu rzeczowego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540055147-N-2020 z dnia: 2020-03-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-03-31, godzina 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-02, godzina 09:00
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45111000, 45200000, 45230000, 45233000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin