Przetarg 7190164 - Budowa dróg gminnych ulic: Liliowa – Krótka, Różana,...

   
Analizuj Zamówienie 7190164 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-27
przedmiot ogłoszenia
Budowa dróg gminnych ulic: Liliowa – Krótka, Różana, Magnolii we wsi Modrzyca wraz z budową odwodnienia i oświetlenia drogowego or
az Przebudowa ulicy Tulipanowej we wsi Modrzyca
Numer referencyjny: znak sprawy: SZP.271.8.2019

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Budowa dróg gminnych ulic: Krótka-Liliowa, Różana, Magnolii we wsi Modrzyca wraz z odwodnieniem i oświetleniem”, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia.
W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.

Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w dalszej treści Programu funkcjonalno - użytkowego.

Planowana inwestycja obejmuje rozbudowę dróg gminnych położonych na terenie miejscowości Modrzyca, gmina Otyń, powiat nowosolski, województwo lubuskie.
Zakres inwestycji obejmuje budowę następujących dróg:
- drogi gminnej - ulicy Krótka-Liliowa od km 0+000,00 do km 0+408,08
- drogi gminnej - ulicy Różanej od km 0+000,00 do km 0+105,86
- drogi gminnej - ulicy Magnolii od km 0+000,00 do km 0+093,85
Łącznie przewiduje się budowę dróg o długości ok. 607,79 m.


Wykonawca zaprojektuje, wybuduje, obejmie nadzorem autorskim w stanie wolnym od wad i usterek w/w inwestycję.

Zadanie składa się z dwóch etapów:

Etap I :
Wykonanie dokumentacji projektowej: projekt budowlany, wykonawczy wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych/uzyskaniem niezbędnego pozwolenia, o którym mowa w art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. 2016 poz. 290, 961, 1165, 1250) lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm).
W razie potrzeby należy uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.).

Etap II
Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy.

Zamówienie obejmuje dla:

Etapu I:
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego.

Dokumentacja techniczna powinna zostać opracowana z uwzględnieniem uzupełniających badań podłoża gruntowego wykonanego przez Wykonawcę w zakresie rozpoznania warunków panujących w podłożu gruntowym.

W przypadku zaistnienia potrzeby, należy opracować operat wodno – prawny i uzyskać pozwolenie wodno - prawne, a także inne elementy niezbędne do realizacji zadania.

W skład dokumentacji powinny wchodzić projekty: budowlany oraz wykonawczy obejmujące wszystkie branże i zawierające:
- część opisową, część rysunkową, obliczenia, zestawienia, decyzje, opinie, pozwolenia i uzgodnienia,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 maja 2013 r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013 r., poz. 1129 j. t.),
- projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelową organizację ruchu wraz z zatwierdzeniem,
- przedmiar robót (dotyczy wszystkich branż),
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
- zgłoszenie robót budowlanych lub uzyskanie prawomocnego Pozwolenia budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. 2016 poz. 290, 961, 1165, 1250) lub Decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm).

- opracowanie dokumentacji geodezyjnej:

a) mapa do celów projektowych:

Mapa do celów projektowych w skali 1:500i 1:1000, która powinna być opracowana w postaci numerycznej (wektorowej) jak i analogowej. Mapa powinna między innymi zawierać numery działek oraz granice określone według stanu prawnego, a jeżeli takiego nie można stwierdzić, uwidocznione w katastrze nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu map do celów projektowych w wersji papierowej jak i elektronicznej (wektorowej). Stan prawny działek na mapie do celów projektowych powinien spełniać warunki określone w § 9 pkt. 1 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
Przez stan prawny granic należy rozumieć dokonanie czynności geodezyjnych, które pozwolą na przedstawienie na mapie granic na podstawie istniejących dokumentów prawnych (szkiców granicznych, zarysów granic) z zachowaniem odpowiedniej dokładności. W przypadkach gdy uzyskanie wymaganej dokładności nie jest możliwe (szkice graniczne w układzie lokalnym) wymagane jest przeprowadzenie czynności zgodnie z § 79 pkt. 6 rozporządzenia z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania tych pomiarów do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (Dz. U. Nr 263 poz. 1572 z 2011 r.). Należy dokonać analizy i weryfikacji istniejących w PZGiK dokumentów prawnych dotyczących przebiegu granic na całym odcinku planowanej inwestycji. Ze względu na rozbieżności w przebiegu granic między mapą ewidencji gruntów, mapą zasadniczą a stanem faktycznym, należy dokonać wnikliwej analizy tego stanu. Wykonawca mapy do celów projektowych dostarczy pozyskane do zgłoszenia roboty geodezyjnej kopie materiałów prawnych (szkiców granicznych, zarysów, itp.) i kopie szkiców polowych związanych z pomiarem granic nieruchomości. Dokumenty te należy przekazać Zamawiającemu na etapie sporządzania mapy do celów projektowych w celu analizy poprawności wykonania mapy.

b) podziały nieruchomości:

Projekty podziałów nieruchomości (według potrzeb) powinny być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 07.12.2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. Nr 268 poz. 2663 z 2004 r.).
W przypadku nieruchomości dla której mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 października 1998r. – Przepisy ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. z 1998r nr 133, poz. 872 ze zm. Art. 73) należy dodatkowo przeprowadzić linię podziałową w celu wydzielenia istniejącej ścieżki.

c) dokumenty konieczne do Zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.),
lub
dokumenty konieczne do uzyskania Pozwolenia budowlanego zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. 2016 poz. 290, 961, 1165, 1250)
lub
dokumenty konieczne do uzyskania decyzji ZRID zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm.).

Etapu II:
- wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiORB i odpowiednimi przepisami prawa.
Roboty budowlane powinny uwzględniać wykonanie oświetlenia oraz odwodnienia.

UWAGA: Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na swój koszt.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540280359-N-2019 z dnia: 2019-12-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8)
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=601fe0...
7 z 21 27.11.2019, 17:25
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-01-31
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=601fe0...
7 z 21 27.11.2019, 17:25
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-03-29


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.9)
W ogłoszeniu jest:
Zamawaiający wymaga, by Wykonawca realizaował zadanie wg
załączonego harmonogramu: a) Etap I: - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt
budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń,
uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji
przez Zamawiającego – do dnia 30.06.2020 roku, b) Etap II - wykonanie robót budowlanych na
przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiORB i
odpowiednimi przepisami prawa – do dnia 31.01.2021 roku,
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawaiający wymaga, by Wykonawca realizaował zadanie wg załączonego harmonogramu:
A. Dla inwestycji w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych tj.: Budowa drogi gminnej - ulicy Krótka-Liliowa , budowa drogi gminnej - ulicy Różanej, budowę drogi gminnej - ulicy Magnolii w następujący sposób:
Etap I: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego – do dnia 15.08.2020 roku,
Etap II: wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiORB i odpowiednimi przepisami prawa – do dnia 29.03.2021 roku,
B. Dla Inwestycji w ramach środków własnych Gminy Otyń tj. Przebudowa drogi gminnej – ulicy Tulipanowej.
Etap I: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego.
Etap II: wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiORB i odpowiednimi przepisami prawa do dnia 29.03.2021 roku(Etap I + Etap II).



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-15, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-21, godzina: 12:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540010206-N-2020 z dnia: 2020-01-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-01-21, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-01-24, godzina: 12:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540012426-N-2020 z dnia: 2020-01-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-01-21, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-01-30, godzina: 12:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540016963-N-2020 z dnia: 2020-01-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-01-30, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-02-04, godzina: 12:00,
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 71000000, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin