Przetarg 7298945 - Budowa drogi ul. Kościelnej Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7298945 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-24
przedmiot ogłoszenia
Budowa drogi ul. Kościelnej
Numer referencyjny: IRZ.271.1.2020.ZP

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej
pn. „Budowa drogi ul. Kościelnej”.
2. Zakres robót do wykonania obejmuje:
1) budowę drogi wewnętrznej,
2) przebudowę drogi miejskiej,
3) budowę chodników dla pieszych z kostki brukowej,
4) budowę 27 miejsc postojowych z kostki brukowej,
5) budowę placów do zawracania o nawierzchni asfaltowej,
6) budowę kanalizacji deszczowej oraz budowę wpustów deszczowych,
7) przebudowę sieci elektroenergetycznej,
8) przebudowę i rozbudowę oświetlenia drogi,
9) budowę kanału technologicznego,
10) budowę sieci teletechnicznej naziemnej.
3. Miejsce wykonania zamówienia: działki nr 4675, 4678/9, 4678/26, 4678/25, 4678/30, 285/245, 285/246, 285/247, 4678/28, 4678/27, 4678/29, 4678/2 , 4678/6, obręb 0002 Kościelec, jednostka ewidencyjna 120303_4 Chrzanów -miasto”, w zakresie zgodnym z wydaną przez Starostę Chrzanowskiego w dniu 14.08.2018 r. Decyzją nr 658/2018 o pozwoleniu na budowę, obejmującą budowę i przebudowę układu drogowego z miejscami postojowymi i odwodnieniem, oświetleniem oraz przebudową kolidującej infrastruktury technicznej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), projekt docelowej organizacji ruchu. Wszystkie zastosowane materiały muszą być nowe, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
5. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne,
2) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia w wydanych uzgodnieniach i w trakcie robót,
3) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym,
4) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót,
5) wykonania prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
6) sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
7) zapewnienia kierowników branżowych w trakcie realizacji zadania tj.:
- kierownik robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych
- kierownik robót elektrycznych
- kierownik robót instalacyjnych teletechnicznych.
6. W każdym przypadku gdy Zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ppkt. 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540020157-N-2020 z dnia: 2020-02-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-10, godzina: 08:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-17, godzina: 08:00,
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 44322100, 45111200, 45231300, 45233220, 45233222, 45311100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin