Przetarg 6827218 - Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w...

   
Analizuj Zamówienie 6827218 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-11
przedmiot ogłoszenia
Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie:1) Droga dojazdowa w m. Hucisko Jawornickie działka nr ewiden
cyjny 33/4, 1124/4, 2) Droga dojazdowa w m. Jawornik Polski działka nr ewidencyjny 1810, 3) Droga dojazdowa w m. Jawornik – Przedmieście działka nr ewidencyjny 1291
Numer referencyjny: RRG 271.6.2019

Przedmiotem zamówienia jest:

Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie:

1) Droga dojazdowa w m. Hucisko Jawornickie działka nr ewidencyjny 33/4, 1124/4
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w km 0+000 - 0+700 – 1750,00 m2
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych w km 0+000 - 0+700 – 1750,00 m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstawa ścieralna) w km 0+000 - 0+700 – 1750,00 m2


2) Droga dojazdowa w m. Jawornik Polski działka nr ewidencyjny 1810
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w km 0+000 - 0+330 – 825,00 m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy materiałem kamiennym zagęszczonym mechanicznie o śr. gr. 7 cm w km 0+000 - 0+330 – 57,75 m3
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych w km 0+000 - 0+330 – 825,00 m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstawa ścieralna) w km 0+000 - 0+330 – 825,00 m2


3) Droga dojazdowa w m. Jawornik – Przedmieście działka nr ewidencyjny 1291
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w km 0+000 - 0+360 – 900,00 m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy materiałem kamiennym zagęszczonym mechanicznie o śr. gr. 7 cm w km 0+000 - 0+360 – 63,00 m3
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych w km 0+000 - 0+360 – 900,00 m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstawa ścieralna) w km 0+000 - 0+360 – 900,00 m2


1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy oraz za wbudowane materiały i użyte urządzenia.

2. Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją przetargową, SIWZ wraz z załącznikami.
3. Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.
4. W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac.
1) Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U.2013.1409 z późn. zm.).
2) Na wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich niezbędnych czynności mających na celu właściwe skalkulowanie oferty oraz prawidłową realizację zamówienia.
3) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązanie przykładowe i można zastosować rozwiązanie równoważne na przyjętych w niniejszej siwz warunkach.
4) Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, a także SSTWiOR, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
5) Wynagrodzenie, jakie Wykonawca może uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego.
6) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający dostępność dla osób z niepełnosprawnościami w zakresie przejazdu/dojazdu do nieruchomości.
7) Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzonego postępowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Materiały i urządzenia równoważne:
1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 29 ust 3 ustawy pzp). Dotyczą one wszystkich elementów / składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od wykonawcy. Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wskazał wszystkie znane mu przypadki i w każdym z nich podał zasady oceny rozwiązań równoważnych. Jeżeli wykonawca stwierdzi / zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że nie są to wszystkie przypadki, prosi się wykonawcę, aby niezwłocznie/przed terminem składania ofert przekazał zamawiającemu tą informację wskazując to w zapytaniu dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia i zasad oceny rozwiązań równoważnych.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540117393-N-2019 z dnia: 2019-06-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jawornik Polski, 37-232 Jawornik Polski 30, tel. 16 651-40-14, faks 16 651-40-55, e-mail: sekretariat@jawornikpolski.itl.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jawornik Polski jest Inspektor Gminny;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ref. postępowania RRG 271.6.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233140
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin