Przetarg 7390175 - „Budowa uzbrojenia istniejącej studni głębinowej i...

   
Analizuj Zamówienie 7390175 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-17
przedmiot ogłoszenia
„Budowa uzbrojenia istniejącej studni głębinowej i sieci wodociągowej łączącej studnię z istniejącym zbiornikiem retencyjnym na dz
iałce 47/28 w miejscowości Giebułtów.”
Numer referencyjny: ZP.271.6.2020

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z Budową uzbrojenia istniejącej studni głębinowej i sieci wodociągowej łączącej studnię z istniejącym zbiornikiem retencyjnym na działce 47/28 w miejscowości Giebułtów
Teren przeznaczony pod budowę sieci wodociągowej położony jest w miejscowości Giebułtów na odcinku: rejon ul. Leśnej w kierunku zbiorników wyrównawczych przy ul. Sportowej, gmina Wielka Wieś. W obszarze objętym budową przeważają tereny zalesione, łąk oraz tereny użytkowane rolniczo. W celu uruchomienia nowo odwierconej studni głębinowej zlokalizowanej na działce nr 47/26 niezbędne jest wybudowanie sieci wodociągowej łączącej ww. studnię głębinową z istniejącym zbiornikiem retencyjnym znajdującym się na działce nr 47/28. W ramach zadania zostanie również wyposażona studnia głębinowa w armaturę sanitarną oraz elektryczną

Poniżej wymienione nazwy dokumentacji:

1. Projekt budowlany „Projekt budowy sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania: „Projekt uzbrojenia istniejącej studni głębinowej i budowa sieci wodociągowej łączącej studnię z istniejącym zbiornikiem retencyjnym na działce 47/28 w miejscowości Giebułtów”
2. Projekt wykonawczy „Projekt uzbrojenia istniejącej studni głębinowej i budowy sieci wodociągowej łączącej studnię z istniejącym zbiornikiem retencyjnym na działce 47/28 w miejscowości Giebułtów” – branża sanitarna,
3. Projekt wykonawczy „Projekt uzbrojenia istniejącej studni głębinowej i budowy sieci wodociągowej łączącej studnię z istniejącym zbiornikiem retencyjnym na działce 47/28 w miejscowości Giebułtów” – branża elektryczna,
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
5. Przedmiar robót.
6. Dokumentacja geotechniczna
A. Zakres przedmiotu zamówienia:
(PROJEKT NR 1, 2, 3) :
I. Budowa sieci wodociągowej
1.Sieć wodociągowa od istniejącej studni głębinowej na działce nr. 47/26 do istniejących zbiorników retencyjnych na działce nr 47/28.
1.1.Sieć wodociągowa z rur PE 100 SDR 11 RC, Dz 160mm PN16
- długość około 1 422 mb.
1.2.Sieć wodociągowa z rur PE 100 SDR 11 RC, Dz 90mm PN16
- długość około 2 mb.
1.3.Informacje dodatkowe dotyczące sieci wodociągowej:
- rury łączone metodą zgrzewania doczołowego, ciśnienie robocze 1,6 MPa,
- zagłębienie dna rurociągu minimum 1,5m,
- zalew wody do istniejącego zbiornika powinien odbywać się od góry do dwóch istniejących komór zbiornika,
- hydranty żeliwne nadziemne DN80 – 2 szt,
- zawór napowietrzająco-odpowietrzający zamontować w studni betonowej DN1200, beton klasy C35/45
1.4.Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowy i uporządkowanie terenu działek

II. Uzbrojenie studni głębinowej
1.Studnię głębinową znajdującą się na działce nr 47/26 wyposażyć w pompę głębinową wraz szafą zasilająco-sterowniczą.
1.1.Parametry techniczne pompy głębinowej:
- wydajność 50 m3·s-1,
- wysokość podnoszenia 118 m H2O,
- zabezpieczenie przed suchobiegiem podprądowe,
- montaż pionowy,
- napięcie nominalne: 3 x 400V,
- nominalna moc silnika: P1-26kW
1.2.Informacje dodatkowe dotyczące uzbrojenia studni głębinowej:
- szafa zasilająco – sterownicza zlokalizowana na działce 47/26 obok studni głębinowej wykonana zgodnie z projektem branży elektrycznej (w szafie powinien zostać zamontowany falownik do pompy),
- złącze kablowe-pomiarowe zlokalizowane w ogrodzeniu studni głębinowej,
- sonda głębokości, która powinna zostać włączona do systemu monitoringu urządzeń wodociągowych,
- wodomierz śrubowy z nakładką elektroniczną umożliwiającą jego wpięcie w system monitoringu -
z impulsowaniem minimum co 100 litrów oraz manometr elektroniczny należy wpiąć do systemu monitoringu urządzeń wod-kan Gminy Wielka Wieś. Należy również zamontować na miejscu drugi manometr manualny.
- monitoring powinien również obejmować samą pracę pompy, pobierany w trakcie pracy prąd oraz wizualizację głębokości lustra wody w studni- na podstawie zapuszczonej razem z pompą sondy,
- pompa głębinowa powinna posiadać możliwość jej zdalnego sterowania (odstawianie, uruchamianie, wyłączanie),
- do systemu monitoringu powinien zostać również wpięty chlorator – z możliwością zdalnego sterowania jego pracą. Praca chloratora powinna być automatycznie sprzężona z pracą pompy, tj. uruchomienie się pompy powinno spowodować automatyczne uruchomienie pracy chloratora,
- w system monitoringu urządzeń wod-kan powinny zostać również wpięte sygnały otwarcia włazu studziennego oraz otwarcia szafy sterowniczej,

1.3.Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowy i uporządkowanie terenu działki w obrębie ogrodzenia studni głębinowej.


2.Kontener z zestawem dozującym podchloryn sodu
2.1.W przypadku ewentualnego skażenia wody, przed wprowadzeniem jej do zbiornika retencyjnego należy wybudować zestaw dozujący podchloryn sodu.

2.2 Kompletny zestaw dozujący składa się z:
- pompki dozującej o parametrach Q = 0 / 6dm3·s-1, Pmax = 10 bar, N = 22W,
- zestawu ssącego z czujnikiem minimalnego poziomu i braku podchlorynu w zbiorniku,
- wężyka tłocznego z zaworem dozującym,
- zbiornika podchlorynu – zbiornik o pojemności 100l wykonany z PE,
- wanny ochronnej do zbiornika 100l,
- wyposażenie uzupełniające i inne,
- kontener wyposażyć w oświetlenie oraz grzejnik elektryczny
- układ chlorowania powinien posiadać możliwość zdalnego sterowania, dodatkowo należy go wpiąć w system monitoringu znajdujący się na terenie Gminy Wielka Wieś
2.3.Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowy i uporządkowanie terenu działek
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:

1) Projekty budowlane, wykonawcze oraz STWiOR
2) Przedmiary robót (jedynie jako podstawa informacyjna),
3) Pozwolenie na budowę, uzgodnienia

B. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:

I. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zgodnie
z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń
i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca ma obowiązek mieć w dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.

II. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził na obiekcie wizję lokalną i zapoznał się ze stanem faktycznym oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę.

III. Zgodnie z zaleceniami Dyrektora Ojcowskiego Parku Narodowego teren inwestycji nie znajduje się na obszarze ochrony parku.
Do Wykonawcy należeć będzie m.in.: Powiadomienie PINB o rozpoczęciu robót, wytyczenie geodezyjne trasy budowanej linii wodociągowej oraz wewnętrznej linii zasilającej, zgłoszenie zajętości pasa drogowego podczas wykonywanych prac budowlanych do właściwego zarządcy drogi gminnej działka nr 47/20, uzyskanie odbioru pasa drogowego oraz pozostałych działek (oświadczenie o uporządkowaniu terenu) od ich właścicieli, zgłoszenie do odpowiednich służb technicznych właścicieli i eksploatatorów sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych itp. zamiaru prowadzenia robót w obrębie ww. sieci, zgłoszenie zakończenia budowy oraz uzyskanie zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia zakończenia prac lub decyzję pozwolenia na użytkowanie.

IV. Skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem terenu

W przypadku skrzyżowania się budowanej sieci wodociągowej oraz elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej z istniejącym uzbrojeniem terenu tj. siecią wodociągową, gazową średnioprężną, niskoprężną, kanalizacją sanitarną, teletechniczną oraz podziemną instalacją elektryczną – wykopy w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu wykonywać ręcznie pod nadzorem służb technicznych właścicieli i eksploatatorów ww. sieci, po ich uprzednim pisemnym zawiadomieniu, zachowując 14 dniowy termin zawiadomienia, w oparciu o uzgodnienie Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej. Po zakończeniu prac montażowych, przywrócić teren do stanu pierwotnego.

V. Do odbioru końcowego Wykonawca ma obowiązek dostarczyć komplet oświadczeń właścicieli działek objętych w pozwoleniu na budowę, o uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach.

VI. Warunkiem powołania komisji odbiorowej końcowej jest przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, dokumentacji technicznej z ewentualnymi zmianami i poprawkami, karty gwarancyjne urządzeń (atesty i certyfikaty na wbudowane materiały), oświadczenia właścicieli poszczególnych działek o doprowadzeniu terenu do należytego porządku po zakończeniu budowy oraz zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia zakończenia prac lub decyzję pozwolenia na użytkowanie.

VII. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać akceptację autora projektu i inspektora nadzoru na piśmie.

VIII. Przed zamówieniem materiałów, należy przedłożyć Zamawiającemu karty materiałowe na wbudowane materiały do akceptacji.

IX. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić koszty związane z przywróceniem terenu, w tym utwardzonych nawierzchni, zieleni niskiej i wysokiej, ogrodzeń, wjazdów do stanu pierwotnego. Przed wejściem w teren poszczególnych posesji Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dokumentacji fotograficznej i przekazania jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym – płytka CD.

X. Badania zagęszczenia gruntu zasypu wykopów w pasach drogowych będą wykonywane na polecenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

XI. Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne zadania, części, czasookresy oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane elementy określał będzie Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Robot – zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy.
Harmonogram zostanie przygotowany (wypełniony) przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), na podstawie złożonej oferty (kosztorysy ofertowe) oraz będzie podlegał zatwierdzaniu przez Zamawiającego. Harmonogram należy przygotować w podziale na miesiące, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

XII. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (cła i wszelkie opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty ubezpieczenia, organizacji ruchu wraz z projektami, oznakowania zastępczego, wnioski o zajęcie pasa drogowego, badania zagęszczenia gruntu, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.), w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.

XIII. Materiały z rozbiórki (kamień, grunt, itp.) Wykonawca zagospodarowuje (odwozi, rozplanowuje) we własnym zakresie.

XIV. Zwraca się uwagę Wykonawcy, ażeby roboty budowlano - montażowe sieci wodociągowej były wykonywane sukcesywnie.
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 45000000, 45231100, 45231300, 45232100, 45311000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin