Przetarg 7382015 - BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY JEZIORNEJ w ramach...

   
Analizuj Zamówienie 7382015 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-11
przedmiot ogłoszenia
BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY JEZIORNEJ w ramach zadania: „BUDOWA POZOSTAŁEJ CZĘSCI DRÓG W OSIEDLU JEZIORNA WRAZ Z INFRAST
RUKTURĄ TECHNICZNĄ”
Numer referencyjny: SPZ.271.6.2020

W ramach realizacji zadania zostaną wykonane:
1. Roboty rozbiórkowe ziemne i odtworzeniowe
1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze:
1.1.1. roboty pomiarowe (geodezyjne)
1.2. roboty ziemne:
1.2.1. wykopy – pełna wymiana gruntu
1.2.2. nasypy – formatowanie i zagęszczanie
1.3. nawierzchnie – odtworzenie po przekopach
2. Budowa kanalizacji sanitarnej
2.1. kanały z rur kanalizacyjnych PVC SN8 lite,
2.2. studnie rewizyjne z kręgów betonowych
2.3. inspekcja kamerą kanałów sanitarnych
2.4. regulacja pionowa włazów kanałowych
3. Dodatkowe wymagania:
3.1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji.
3.2. Zamawiajacy dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami.
3.3. Poinformowanie mieszkańców i użytkowników ul. Jeziornej o rozpoczęciu
i planowanym zakończeniu robót instalacyjnych.
3.4. Zapewnienie, na koszt własny, pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie.
3.5. Przeprowadzenie niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.
3.6. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego elewacji budynków znajdujących się
w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej – wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.
3.7. Zgłoszenie rozpoczęcia prac do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania, oraz uzyskać niezbędne zgody na prowadzenie robót m.in.: zajęcie terenu na czas budowy w ZDiUM, włączenie w istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej PWiK.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. roboty montażowe sieci kanalizacji sanitarnej
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: roboty inżynieryjne kanalizacji sanitarnej.
5.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę:
W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację
2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody:
listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności;
oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu
i dokonywania ich oceny – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy
o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania;
5.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę:
W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540052718-N-2020 z dnia: 2020-03-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
www.bip.piotrkow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.piotrkow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaz Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)

W ogłoszeniu powinno być:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
www.bip.piotrkow.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
Zamówienia
Tak
www.bip.piotrkow.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
tak
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Tryb. punkt
informacyjny
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert: data 2020-03-26 godz. 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert: data 2020-04-01 godz. 09:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca:
1) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
tj.: polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej
o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto
– wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powołuje się wykonawca.

W ogłoszeniu powinno być:
3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca:
1) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
tj.: polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej
o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto
– wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powołuje się wykonawca.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.2
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ART. 25 UST. 1 PKT 1 zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Wykazu robót budowlanych, w szczególności potwierdzającego wykonanie co najmniej:
1 (jedno) zamówienie odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
tj. polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej
o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SIWZ,
(w przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót, o którym mowa powyżej i podać jego wartość)
wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

W ogłoszeniu powinno być:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ART. 25 UST. 1 PKT 1 zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Wykazu robót budowlanych, w szczególności potwierdzającego wykonanie co najmniej:
1 (jedno) zamówienie odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
tj. polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej
o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SIWZ,
(w przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót, o którym mowa powyżej i podać jego wartość)
wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium.
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 złotych.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz. U. 2019, poz. 310) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert:
1) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu:
 należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego (niedopuszczalna jest bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku):
GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003
 w tytule przelewu należy zamieścić adnotację:
Wadium – przetarg nieograniczony na:
Budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Jeziornej w ramach zadania „Budowa pozostałej części dróg w osiedlu Jeziorna wraz z infrastruktura techniczna” – znak SPZ.271.6.2020.
 prawidłowe wniesienie wadium następuje w terminie uznania rachunku zamawiającego przed upływem wymaganego terminu, w wymaganej wysokości,
 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wnoszone w częściach przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez pełnomocnika.
2) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach:
 wymagane jest złożenie oryginału wadium w formie papierowej, na adres zamawiającego:
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Punkt Informacyjny
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97 – 300 Piotrków Trybunalski
przed upływem terminu składania ofert (decyduje data doręczenia).
 treść dokumentu gwarancji/poręczenia musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a
i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy Pzp,
 dokument gwarancji/poręczenia musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą,
 treść dokumentu gwarancji/poręczenia powinna zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i płatna na pierwsze żądanie zamawiającego,
 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione poprzez złożenie oddzielnych dokumentów wadialnych przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 złotych.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz. U. 2019, poz. 310) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert:
1) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu:
 należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego (niedopuszczalna jest bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku):
GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003
 w tytule przelewu należy zamieścić adnotację:
Wadium – przetarg nieograniczony na:
BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY JEZIORNEJ w ramach zadania: „BUDOWA POZOSTAŁEJ CZĘSCI DRÓG W OSIEDLU JEZIORNA
WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ” – znak SPZ.271.6.2020.
 prawidłowe wniesienie wadium następuje w terminie uznania rachunku zamawiającego przed upływem wymaganego terminu, w wymaganej wysokości,
 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wnoszone w częściach przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez pełnomocnika.
2) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wykonawca przekazuje wadium, sporządzone w jednej z poniższych postaci:
 w postaci elektronicznej – dokument elektroniczny – oryginał (dokument wygenerowany elektronicznie), podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wystawcy gwarancji/poręczenia,
 w postaci pisemnej – dokument papierowy – oryginał, podpisany własnoręcznym podpisem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wystawcy gwarancji/ poręczenia.
Dokument gwarancji/poręczenia musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.
Z treści dokumentu gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać:
 odpowiedzialność gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy Pzp,
 zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowa na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 bez konieczności potwierdzana tych okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium może być wniesione poprzez złożenie oddzielnych dokumentów wadialnych przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) należy wnieść w sposób określony w rozdziale VIII SIWZ – odpowiednio.
4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 i ust. 4 ustawy Pzp.
5. Niewniesienie wadium w wymaganej wysokości, w wyznaczonym terminie (dotyczy także przedłużonego terminu związania ofertą oraz ponownego wniesienia wadium na podst. art. 46 ust. 3 ustawy Pzp), dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. pkt 7b ustawy Pzp.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540052751-N-2020 z dnia: 2020-03-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ART. 25 UST. 1 PKT 1 zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu robót budowlanych, w szczególności potwierdzającego wykonanie co najmniej: 1 (jedno) zamówienie odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SIWZ, (w przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót, o którym mowa powyżej i podać jego wartość) wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W ogłoszeniu powinno być:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ART. 25 UST. 1 PKT 1 zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu robót budowlanych, w szczególności potwierdzającego wykonanie co najmniej: 1 (jedno) zamówienie odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SIWZ, (w przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót, o którym mowa powyżej i podać jego wartość) wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert: data 2020-03-26 godz. 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert: data 2020-04-10 godz. 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540051208-N-2020 z dnia: 2020-03-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert: Data 2020-03-26 godz. 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert: Data 2020-04-01 godz. 09:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 3.1
W ogłoszeniu jest:
1) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
tj.: polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto
– wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powołuje się wykonawca.

W ogłoszeniu powinno być:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca:
1) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
tj.: polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej albo kanalizacji deszczowej na kwotę 250 000,00 zł brutto
– wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powołuje się wykonawca.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.2
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ART. 25 UST. 1 PKT 1 zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Wykazu robót budowlanych, w szczególności potwierdzającego wykonanie co najmniej:
1 (jedno) zamówienie odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
tj. polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SIWZ,
(w przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót, o którym mowa powyżej i podać jego wartość)
wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

W ogłoszeniu powinno być:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ART. 25 UST. 1 PKT 1 zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Wykazu robót budowlanych, w szczególności potwierdzającego wykonanie co najmniej:
1 (jedno) zamówienie odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
tj. polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej albo kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SIWZ,
(w przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj robót, o którym mowa powyżej i podać jego wartość)
wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45111200, 45113000, 45231100, 45232000, 45233200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin