Przetarg 6330773 - DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO POMP INFUZYJNYCH WRAZ Z NAJMEM...

   
Analizuj Zamówienie 6330773 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-10-05
przedmiot ogłoszenia
DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO POMP INFUZYJNYCH WRAZ Z NAJMEM 40 SZTUK POMP INFUZYJNYCH
Numer referencyjny: 322/ZP/2018

1. Przedm
iotem zamówienia jest dostarczanie akcesoriów do pomp infuzyjnych wraz z najmem 40 sztuk pomp infuzyjnych do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie
z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A oraz załączniku nr 1B do nin. specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji akcesoriów do pomp infuzyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Wymagania dotyczące akcesoriów do pomp infuzyjnych:
a) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na wniosek Zamawiającego szkolenia personelu Zamawiającego w jego siedzibie – os. Złotej Jesieni 1, Kraków wraz z pierwszym dostarczeniem towaru do Apteki Szpitalnej w terminie uzgodnionym pisemnie z Zamawiającym, jednak nie później niż
w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
b) Wykonawca zobowiązany będzie złożyć listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, o którym mowa
w ust. 3 pkt. a) z podpisami przeszkolonych użytkowników stwierdzających ich faktyczną obecność do Apteki Szpitalnej, w terminie 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia szkolenia.
4. Wymagania dotyczące pomp infuzyjnych:
a) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1) w dniu dostarczenia pomp infuzyjnych
w zakresie obsługi pomp lub zapewnienia na własny koszt takiego szkolenia przez osobę trzecią, co zostanie potwierdzone wydaniem imiennych certyfikatów.
b) Zestawienie parametrów techniczno – użytkowych granicznych dotyczące najmu pomp infuzyjnych zawiera załącznik nr 1B do SIWZ.
5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3A oraz Załącznik nr 3B do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500244798-N-2018 z dnia: 2018-10-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-15, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> POLSKI
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-18, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> POLSKI


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500245495-N-2018 z dnia: 2018-10-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
4. Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w
Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt.
XVII/2 Specyfikacji), c) podpisany i wypełniony załącznik nr 1A i 1B do SIWZ, d) parafowany
Załącznik nr 3A oraz Załącznik nr 3B do SIWZ, tj. Projekt Umowy, e) dokumenty i oświadczenia
potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt.
IX Specyfikacji), f) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, g) w przypadku
Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt
10 lit. b), h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument
stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że w przypadku spółki
cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne
będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej), XI. INFORMACJA O DOKUMENTACH
POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKTY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM
WYMAGANIOM Dotyczy akcesoriów do pomp infuzyjnych (Załącznik nr 1A do SIWZ): a)
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający
dokładny opis (lub karta techniczna na wezwanie Zamawiającego) dokumenty mają potwierdzać
wymogi opisane w załączniku nr 1 SIWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy
oferowanego produktu, b) dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio): 1)
certyfikat zgodności CE lub deklaracja zgodności producenta, 2) zgłoszenie lub powiadomienie do
Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
3) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach
Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione,
odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania UWAGA! Zamawiający wymaga dokładnego wypełnienia kolumny nr 13 pkt. XVII/2 specyfikacji, tj. wpisania numeru i daty
ważności świadectwa dopuszczenia oraz nr strony w ofercie wskazującej dokument dopuszczenia dla
przedmiotu zamówienia. Dotyczy pomp infuzyjnych (Załącznik nr 1B do SIWZ): a) Certyfikat CE lub
Deklaracja Zgodności. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający
zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez
Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że
muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji. 5. Ofertę
należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z
załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 8. Zamawiający zaleca, aby oferta
wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację. 9.
Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych)
przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy. 10. W przypadku składania dokumentów w formie
kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego
(upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy: a) poświadczenie za zgodność z
oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z
imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), b) w
przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez
osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy do oferty dołączyć
stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie: 􀀀 oryginału
podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego
(ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach,
albo 􀀀 kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku udzielenia
pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych
czynności. Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty
przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego
wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do
reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w
niniejszym Postępowaniu. 11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert,
zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.),
zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku
zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek
wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie
udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z
dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie
stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz
informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez
Zamawiającego. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty)
muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące)
ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz
z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę. 13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30
dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 14.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi
spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego,
każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że
nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, b) Wykonawcy
występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do
reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez
notariusza, c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z
pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 15 lit. b), d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również
inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy
wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a
nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
4. Dokumenty składające się na ofertę:
a) formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji,
b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 Specyfikacji),
c) podpisany i wypełniony załącznik nr 1A i 1B do SIWZ,
d) parafowany Załącznik nr 3A oraz Załącznik nr 3B do SIWZ, tj. Projekt Umowy,
e) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji),
f) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji,
g) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie,
o której mowa w ppkt 10 lit. b),
h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika
do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej),
i) próbki do pakietu 1 dla wszystkich pozycji – Załącznik nr 1A do SIWZ.
XI. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKTY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
Dotyczy akcesoriów do pomp infuzyjnych (Załącznik nr 1A do SIWZ):
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis (lub karta techniczna na wezwanie Zamawiającego) dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SIWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu,
b) dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):
1) certyfikat zgodności CE lub deklaracja zgodności producenta,
2) zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
3) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r.
o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania
c) próbki do pakietu 1 dla wszystkich pozycji – Załącznik nr 1A do SIWZ.
UWAGA!
Zamawiający wymaga dokładnego wypełnienia kolumny nr 13 pkt. XVII/2 specyfikacji, tj. wpisania numeru
i daty ważności świadectwa dopuszczenia oraz nr strony w ofercie wskazującej dokument dopuszczenia dla przedmiotu zamówienia.
Dotyczy pomp infuzyjnych (Załącznik nr 1B do SIWZ):
a) Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności.
Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami.
8. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację.
9. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy.
10. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy:
a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem),
b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy
do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie:
 oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo
 kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w niniejszym Postępowaniu.
11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz informacji, o których
mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez Zamawiającego.
12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę.
13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,
o którym mowa w ppkt. 15 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”;
w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500248224-N-2018 z dnia: 2018-10-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2018-10-15, godzina: 08:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze
względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą
być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > POLSKI
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-11-09, godzina: 08:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze
względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą
być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > POLSKI


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500251931-N-2018 z dnia: 2018-10-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO
POMP INFUZYJNYCH WRAZ Z NAJMEM 40 SZTUK POMP INFUZYJNYCH
Numer referencyjny: 322/ZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
W ogłoszeniu powinno być:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO POMP INFUZYJNYCH OBJĘTOŚCIOWYCH DO PODAŻY CYTOSTATYKÓW WRAZ Z NAJMEM 40 SZTUK POMP INFUZYJNYCH OBJĘTOSCIOWYCH ORAZ 4 SZTUK STACJI DOKUJĄCYCH
Numer referencyjny: 322/ZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie akcesoriów do pomp infuzyjnych wraz z najmem 40 sztuk
pomp infuzyjnych do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i
wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A oraz załączniku nr 1B do nin. specyfikacji. 2. Termin
ważności / okres gwarancji akcesoriów do pomp infuzyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy od
daty dostarczenia. 3. Wymagania dotyczące akcesoriów do pomp infuzyjnych: a) Wykonawca
zobowiązuje się do przeprowadzenia na wniosek Zamawiającego szkolenia personelu Zamawiającego w
jego siedzibie – os. Złotej Jesieni 1, Kraków wraz z pierwszym dostarczeniem towaru do Apteki
Szpitalnej w terminie uzgodnionym pisemnie z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie 30 dni
od daty zawarcia umowy. b) Wykonawca zobowiązany będzie złożyć listę obecności z przeprowadzonego
szkolenia, o którym mowa w ust. 3 pkt. a) z podpisami przeszkolonych użytkowników stwierdzających
ich faktyczną obecność do Apteki Szpitalnej, w terminie 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia szkolenia. 4. Wymagania dotyczące pomp infuzyjnych: a) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia
pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1) w dniu
dostarczenia pomp infuzyjnych w zakresie obsługi pomp lub zapewnienia na własny koszt takiego
szkolenia przez osobę trzecią, co zostanie potwierdzone wydaniem imiennych certyfikatów. b)
Zestawienie parametrów techniczno – użytkowych granicznych dotyczące najmu pomp infuzyjnych
zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. 5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący
Załącznik nr 3A oraz Załącznik nr 3B do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie akcesoriów do pomp infuzyjnych objętościowych do podaży cytostatyków wraz z najmem 40 sztuk pomp infuzyjnych objętościowych oraz 4 sztuk stacji dokujących do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A oraz załączniku nr 1B do nin. specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji akcesoriów do pomp infuzyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Wymagania dotyczące akcesoriów do pomp infuzyjnych:
a) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na wniosek Zamawiającego szkolenia personelu Zamawiającego w jego siedzibie – os. Złotej Jesieni 1, Kraków wraz z pierwszym dostarczeniem towaru do Apteki Szpitalnej w terminie uzgodnionym pisemnie z Zamawiającym, jednak nie później niż
w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
b) Wykonawca zobowiązany będzie złożyć listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, o którym mowa
w ust. 3 pkt. a) z podpisami przeszkolonych użytkowników stwierdzających ich faktyczną obecność do Apteki Szpitalnej, w terminie 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia szkolenia.
4. Wymagania dotyczące pomp infuzyjnych objętościowych oraz stacji dokujących:
a) Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostarczenia przedmiotu umowy do przeszkolenia pracowników Zamawiającego z dostarczonych urządzeń w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1) lub zapewnienia na własny koszt takiego szkolenia przez osobę trzecią, co zostanie potwierdzone wydaniem imiennych certyfikatów.
b) Zestawienie parametrów techniczno – użytkowych granicznych dotyczące najmu pomp infuzyjnych objętościowych oraz stacji dokujących zawiera załącznik nr 1B do SIWZ.
5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3A oraz Załącznik nr 3B do SIWZ.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
4. Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w
Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt.
XVII/2 Specyfikacji), c) podpisany i wypełniony załącznik nr 1A i 1B do SIWZ, d) parafowany
Załącznik nr 3A oraz Załącznik nr 3B do SIWZ, tj. Projekt Umowy, e) dokumenty i oświadczenia
potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt.
IX Specyfikacji), f) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, g) w przypadku
Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt
10 lit. b), h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument
stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że w przypadku spółki
cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne
będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej), XI. INFORMACJA O DOKUMENTACH
POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKTY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM
WYMAGANIOM Dotyczy akcesoriów do pomp infuzyjnych (Załącznik nr 1A do SIWZ): a)
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający
dokładny opis (lub karta techniczna na wezwanie Zamawiającego) dokumenty mają potwierdzać
wymogi opisane w załączniku nr 1 SIWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy
oferowanego produktu, b) dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio): 1)
certyfikat zgodności CE lub deklaracja zgodności producenta, 2) zgłoszenie lub powiadomienie do
Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
3) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach
Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione,
odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania UWAGA! Zamawiający wymaga dokładnego wypełnienia kolumny nr 13 pkt. XVII/2 specyfikacji, tj. wpisania numeru i daty
ważności świadectwa dopuszczenia oraz nr strony w ofercie wskazującej dokument dopuszczenia dla
przedmiotu zamówienia. Dotyczy pomp infuzyjnych (Załącznik nr 1B do SIWZ): a) Certyfikat CE lub
Deklaracja Zgodności. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający
zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez
Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że
muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji. 5. Ofertę
należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z
załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 8. Zamawiający zaleca, aby oferta
wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację. 9.
Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych)
przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy. 10. W przypadku składania dokumentów w formie
kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego
(upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy: a) poświadczenie za zgodność z
oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z
imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), b) w
przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez
osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy do oferty dołączyć
stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie: 􀀀 oryginału
podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego
(ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach,
albo 􀀀 kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku udzielenia
pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych
czynności. Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty
przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego
wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do
reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w
niniejszym Postępowaniu. 11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert,
zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.),
zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie,że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku
zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek
wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie
udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z
dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie
stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz
informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez
Zamawiającego. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty)
muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące)
ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz
z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę. 13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30
dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 14.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi
spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego,
każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że
nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, b) Wykonawcy
występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do
reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez
notariusza, c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z
pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 15 lit. b), d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również
inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy
wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a
nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
4. Dokumenty składające się na ofertę:
a) formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji,
b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 Specyfikacji),
c) podpisany i wypełniony załącznik nr 1A i 1B do SIWZ,
d) parafowany Załącznik nr 3A oraz Załącznik nr 3B do SIWZ, tj. Projekt Umowy,
e) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji),
f) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji,
g) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie,
o której mowa w ppkt 10 lit. b),
h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika
do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej),
i) próbki do pakietu 1 dla wszystkich pozycji – Załącznik nr 1A do SIWZ.
XI. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKTY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
Dotyczy akcesoriów do pomp infuzyjnych (Załącznik nr 1A do SIWZ):
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis (lub karta techniczna na wezwanie Zamawiającego) dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SIWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu,
b) dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):
1) certyfikat zgodności CE lub deklaracja zgodności producenta,
2) zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
3) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r.
o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania
c) próbki do pakietu 1 dla wszystkich pozycji – Załącznik nr 1A do SIWZ.
UWAGA!
Zamawiający wymaga dokładnego wypełnienia kolumny nr 13 pkt. XVII/2 specyfikacji, tj. wpisania numeru
i daty ważności świadectwa dopuszczenia oraz nr strony w ofercie wskazującej dokument dopuszczenia dla przedmiotu zamówienia.
Dotyczy pomp infuzyjnych objętościowych oraz stacji dokujących (Załącznik nr 1B do SIWZ):
a) Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności.
Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami.
8. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację.
9. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy.
10. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy:
a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem),
b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy
do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie:
 oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo
 kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w niniejszym Postępowaniu.
11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz informacji, o których
mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez Zamawiającego.
12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę.
13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,
o którym mowa w ppkt. 15 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”;
w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano
wyboru Sprzedawcy z zastrzeżeniem zapisów ust. 2-5 niniejszego paragrafu. 2. Nabywca przewiduje
możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) terminu wykonania umowy, w
szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę
okoliczności od niego niezależnych b) ilościowym (zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnych
akcesoriów do pomp infuzyjnych w ramach wartości umowy); c) zmiany ceny brutto akcesoriów do
pomp infuzyjnych w przypadku zmiany stawki VAT; d) akcesoriów do pomp infuzyjnych w szczególności
w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania akcesoriów do pomp
infuzyjnych o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry określone w załączniku nr 1 do
umowy. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy. e) osób kluczowych do realizacji
umowy oraz osób reprezentujących Strony z uwagi na niezależne od Stron okoliczności (tj. choroba,
wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) f) danych teleadresowych Stron zapisanych w
umowie g) numeru katalogowego akcesoriów do pomp infuzyjnych. 3. W przypadku trudności
finansowych Nabywcy, Strony mogą zmienić umowę zmniejszając liczbę zamawianych akcesoriów do
pomp infuzyjnych. 4. Nabywca dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku
zmiany obowiązujących przepisów prawa.
W ogłoszeniu powinno być:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy z zastrzeżeniem zapisów ust. 2-5 niniejszego paragrafu.
2. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych
b) ilościowym (zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnych akcesoriów do pomp infuzyjnych objętościowych w ramach wartości umowy);
c) zmiany ceny brutto akcesoriów do pomp infuzyjnych objętościowych w przypadku zmiany stawki VAT;
d) akcesoriów do pomp infuzyjnych objętościowych w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania akcesoriów do pomp infuzyjnych objętościowych o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry określone w załączniku nr 1 do umowy. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy.
e) osób kluczowych do realizacji umowy oraz osób reprezentujących Strony z uwagi na niezależne od Stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne)
f) danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie
g) numeru katalogowego akcesoriów do pomp infuzyjnych objętościowych.
3. W przypadku trudności finansowych Nabywcy, Strony mogą zmienić umowę zmniejszając liczbę zamawianych akcesoriów do pomp infuzyjnych objętościowych.
4. Nabywca dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33141000, 33190000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin