Przetarg 6826502 - Dostarczanie hydrożelowych implantów do wypełniania i...

   
Analizuj Zamówienie 6826502 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-11
przedmiot ogłoszenia
Dostarczanie hydrożelowych implantów do wypełniania i naprawy ubytków chrząstki
Numer referencyjny: 149/ZP/2019

1. Przedmiotem
zamówienia jest dostarczanie hydrożelowych implantów do wypełniania i naprawy ubytków chrząstki zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Termin ważności: 12 miesięcy od daty dostarczenia. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów): a) Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć i zdeponować w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), przedmiot zamówienia wraz z instrumentarium na czas trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego uzupełniania i serwisowania instrumentarium dostarczonego Nabywcy w ramach przedmiotowej umowy. b) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania instrumentarium wraz z jego spisem lub zdjęciami narzędzi. 4. W przypadku zaoferowania nowych produktów nie stosowanych do tej pory u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), najpóźniej w terminie do 30 dni od podpisania umowy, zakończonego wystawieniem imiennych certyfikatów, potwierdzających udział pracowników w szkleniu. Termin, liczba szkoleń i liczba pracowników Zamawiającego do przeszkolenia - do uzgodnienia z Zamawiającym). 5. Wykonawca niezwłocznie (do 5 dni roboczych po przeprowadzeniu szkolenia), złoży na Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, z podpisami przeszkolonych użytkowników, stwierdzających ich faktyczną obecność na szkoleniu. 6. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostarczanie przedmiotu zamówienia sukcesywne: w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy według zamówień składanych telefonicznie lub pisemnie lub za pomocą e-maila lub faksu przez pracownika Bloku Operacyjnego. 2. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadzie „banku implantów”, tzn. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z pracownikiem Bloku Operacyjnego i stworzyć na tę okoliczność protokół, w którym określony zostanie skład asortymentowy do depozytu w „banku implantów”. Zużyty do zabiegów asortyment będzie uzupełniany w oparciu o zamówienia ilościowo-asortymentowe składane przez Zamawiającego po zużyciu danego asortymentu (na podstawie protokołu zużycia) tak, aby w „banku implantów” zawsze zdeponowany był asortyment w ilości określonej w protokole jak w zdaniu 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury tylko na zużyte przez Zamawiającego implanty, w terminie do 7 dni od daty zabiegu. 3. Na wniosek Zamawiającego „bank implantów” może ulec rozszerzeniu (dot. wszystkich Pakietów). 4. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy zdeponować towar w „banku implantów”. 5. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 48 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia telefonicznie lub pisemnie lub za pomocą e-maila lub faksu. 6. Możliwość dostarczeń awaryjnych do 24 godzin od daty i godziny telefonicznego złożenia zamówienia telefonicznie lub pisemnie lub za pomocą e-maila lub faksu. 7. Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, prawo zmiany ilościowej asortymentu w danej podgrupie w zależności od potrzeb.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33183100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin