Przetarg 7523285 - Dostawa 14 ambulansów drogowych dla Województwa...

   
Analizuj Zamówienie 7523285 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-06-08
przedmiot ogłoszenia
Dostawa 14 ambulansów drogowych dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w P
oznaniu Numer referencyjny: DZ-I-O.272.1.2020
Część nr 1 – dostawa 6 ambulansów drogowych typu A (ambulans do transportu pacjentów).Dostawa 14 ambulansów drogowych dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w ramach Projektu pn.: „Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia oraz zakup niezbędnego wyposażenia dla potrzeb walki z epidemią koronawirusa COVID-19 w województwie wielkopolskim”I.Część nr 1 – dostawa 6 ambulansów drogowych typu A (ambulans do transportu pacjentów) na potrzeby UMWW w Poznaniu w tym: 5 ambulansów typ A2 odpowiednich do transportu więcej jak jednego pacjenta w tym jednego na noszach oraz 1 ambulansu typ A2 odpowiedniego do transportu więcej jak jednego pacjenta w fotelach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SIWZ.II.Warunki realizacji umowy zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z §11 załącznika nr 7 do SIWZ przewiduje zmiany umowy w następującym zakresie:1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowyW przypadku1) wystąpienia okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy.2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływNa termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,3) zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i wynikającej z niej zmiany wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy,4) zmiany wynikająca z omyłki pisarskiej,5) zajścia jednej z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.III.Wykonawca, zgodnie z dodatkowym kryterium oceny ofert (pkt 13.2. c) SIWZ) może dokonać skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie woli dotyczące przedmiotowego zakresu Wykonawca składa w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Część nr 2 – dostawa 8 ambulansów drogowych typu C na potrzeby UMWW w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2. do SIWZ.Dostawa 14 ambulansów drogowych dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w ramach Projektu pn.: „Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia oraz zakup niezbędnego wyposażenia dla potrzeb walki z epidemią koronawirusa COVID-19 w województwie wielkopolskim”I.Część nr 2 – dostawa 8 ambulansów drogowych typu C na potrzeby UMWW w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2. do SIWZ.II.Warunki realizacji umowy zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z §11 załącznika nr 7 do SIWZ przewiduje zmiany umowy w następującym zakresie:1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowyW przypadku1) wystąpienia okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy.2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływNa termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,3) zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i wynikającej z niej zmiany wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy,4) zmiany wynikająca z omyłki pisarskiej,5) zajścia jednej z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.III.Wykonawca, zgodnie z dodatkowym kryterium oceny ofert (pkt 13.2. c) SIWZ) może dokonać skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie woli dotyczące przedmiotowego zakresu Wykonawca składa w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
branża Motoryzacja
podbranża samochody specjalistyczne
kody CPV 34114000, 34114121
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin