Przetarg 7603137 - Dostawa angiografu i sprzętu medycznego na potrzeby...

   
Analizuj Zamówienie 7603137 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-07-22
przedmiot ogłoszenia
Dostawa angiografu i sprzętu medycznego na potrzeby Zakładu Radiologii Interwencyjnej Numer referencyjny: ZPZ-03/01/20
Zadanie 1
– Angiograf cyfrowy z zawieszeniem sufitowym, automatyczny wstrzykiwacz kontrastu, kolumna anestezjologiczna, lampa operacyjna.Przedmiotem zamówienia w niniejszej części jest dostawa, instalacja i uruchomienie następujących urządzeń medycznych:angiografu cyfrowego z zawieszeniem sufitowym, automatycznego wstrzykiwacza kontrastu, kolumny anestezjologicznej, lampy operacyjnej.Szczegółowy opis zadania zawarto w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – „Formularz wymaganych parametrów technicznych i użytkowych”.Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:— administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii z siedzibą w Olsztynie przy al. Wojska Polskiego 37,— inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie jest Pan Jarosław Łęgowski, kontakt: adres e-mail, abi@poliklinika.net,— Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa angiografu i sprzętu medycznego na wyposażenie Zakładu Radiologii Interwencyjnej”, znak sprawy: ZPZ-03/01/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,— odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”,— po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.Posiada Pani/Pan:— na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
— na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **,
— na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,
— prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
— w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
— prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
— na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Zadanie 2 – UltrasonografPrzedmiotem zamówienia w niniejszej części jest dostawa, instalacja i uruchomienie ultrasonografu.Szczegółowy opis zadania zawarto w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – „Formularz wymaganych parametrów technicznych i użytkowych”.
Zadanie 3 – Aparat do znieczuleń z monitorem parametrów pacjentaPrzedmiotem zamówienia w niniejszej części jest dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu do znieczuleń z monitorem parametrów pacjenta.Szczegółowy opis zadania zawarto w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – „Formularz wymaganych parametrów technicznych i użytkowych”.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 31524110, 33111721, 33112200, 33124200, 33157400, 33162100, 33172100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin