Przetarg 7187787 - Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola...

   
Analizuj Zamówienie 7187787 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-27
przedmiot ogłoszenia
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 175 w Łodzi
Numer referencyjny: 1/PM175/2019

1. Przedmiotem zamów
ienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola
Miejskiego nr 175 w Łodzi z podziałem na pakiety: Pakiet 1 – Mięso wołowe i wieprzowe oraz
wędliny Pakiet 2 – Mięso drobiowe i wędliny Pakiet 3 – Nabiał
Pakiet 4 – Artykuły spożywcze różne Pakiet 5 – Warzywa i owoce świeże oraz jajka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik 1A do specyfikacji stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.
Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu i spełnia
warunki udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu ogólnej ilości towarów, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości towarów przewidzianej w przedmiocie zamówienia – w zależności zmiany profilu świadczonych usług. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony.
2. Produkty żywnościowe muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu
asortymentowo- cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana
przez Zamawiającego.
3. Produkty żywnościowe objęte dostawą spełniają wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu
HACCP niezbędne w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
- odpowiednie normy jakościowe lub atesty,
- odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia,
- odpowiedni sposób przewożenia towarów- zachowanie rozdzielności transportu,
- odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
4. Wykonawca posiada aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej/Weterynaryjnej
potwierdzającej spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w
obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówień Zamawiającego zgodnymi z procedurami HACCAP.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty lub atesty i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie.
6. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy terminowe zrealizowanie dostawy, w ciągu 45 minut zapewnić usługę zastępczą, aby dowóz produktów a tym samym przygotowanie i podanie obiadu mogło odbyć się terminowo.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj.: świeżych, czystych, nie przeterminowanych, bez objawów pleśni, bez obcych zapachów. Dostarczone artykuły będą posiadały czytelne i trwałe oznakowanie, a zwłaszcza termin przydatności do spożycia. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności lub daty minimalnej trwałości.
8. Dostarczane artykuły, które są przeznaczone do bezpośredniego użycia (np. mąka, cukier, dżemy, makarony) w danej partii zamówienia musza posiadać co najmniej 4 miesięczny termin przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczania do Zamawiającego. Termin ten nie dotyczy w szczególności świeżych warzyw, mięsa, wędlin, mleka i produktów mleczarskich.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia, żądania wymiany lub reklamacji dostawy w przypadku stwierdzenia złej jakości dostarczonego artykułu, niezgodności ilościowej lub dostarczenia towaru, który nie został zamówiony.
10. W przypadku niezgodności ilościowej lub złej jakości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienie ilości lub wymiany towaru na towar dobrej jakości w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, tak aby możliwe było jego użycie zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego w dniu przez niego zaplanowanym.
11. Termin płatności 30 dni.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 - Mięso wołowe i wieprzowe oraz wędliny
Opisy przedmiotu zamówienia wyszczególnione w załączniku 1A do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 - Mięso drobiowe i wędliny
Opisy przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku 1a do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3 - Nabiał
Opisy przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1A do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4 - Artykuły spożywcze różne
Opisy przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku 1A do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5 - Warzywa i owoce świeże oraz jajka
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 3142500, 15100000, 15300000, 15500000, 15800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin