Zlecenie 6769849 - Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart...

   
Zamówienie 6769849 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-05-15
przedmiot zlecenia
Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Szkoły Podstawowej w Wielogłowach w ilości 56
sztuk wg następującej specyfikacji:
Wartość zasilenia [zł] Ilość kart [szt.]
450 23
400 12
350 21
Łączna wartość umowy nie przekroczy 46.500,00 zł (w tym wartość zasilenia oraz potrzebne koszty) w dwóch doładowaniach w czasie trwania umowy.:
• I doładowanie w wysokości 22.500,00 zł do 24 czerwca 2019r.;
• II doładowanie w wysokości 24.000,00 zł do 25 września 2019r.
Pod pojęciem kart podarunkowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.).
Zamawiający zastrzega, że może w pełni nie wykorzystać wartości umowy. Zamawiający wymaga również, aby w ramach zawartej umowy mógł wyrobić dodatkowe karty podarunkowe np. dla osób nowo zatrudnionych przy założeniu, że łączna wartość umowy nie przekroczy kwoty deklarowanej do wykorzystania w ciągu roku trwania umowy.
2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia (zwanego dalej kartami podarunkowymi):
1. Zamawiający nie dopuszcza żadnej opłaty transakcyjnej za każdą dokonaną zapłatę przy użyciu karty, obniżającej indywidualny limit karty.
2. Bezpłatna aktywacja kart.
3. Brak indywidualnych ubezpieczeń kart.
4. Karta winna być na kod Pin. Zamawiający nie akceptuje kart na podpis.
5. Kod Pin do karty przysyłany jest razem z kartą.
6. Możliwość realizacji kart w przynajmniej 20 placówkach handlowych i/lub usługowych na terenie powiatu: nowosądeckiego i miasta Nowego Sącza.
7. Karty podarunkowe muszą gwarantować:
=» możliwość ich realizacji w sklepach wielkopowierzchniowych wielobranżowych (np. markety, supermarkety, hipermarkety) - wymagana minimalna ilość - 3; przy czym wielkopowierzchniowy sklep musi spełniać następujące warunki: w miejscu lokalizacji sklepu (pod tym samym adresem) oferta sprzedaży musi jednocześnie obejmować artykuły z branży:
- spożywczej,
- chemiczno-kosmetycznej,
- przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej),
- elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV,
- artykułów papierniczych,
- artykułów gospodarstwa domowego.
=> możliwość ich realizacji w punktach usługowych lub/i gastronomicznych lub/i w sklepach małopowierzchniowych z branży odzieżowej (np. butiki odzieżowe, obuwnicze, restauracje, kina, fryzjerstwo itp.) - wymagana minimalna ilość - 5 ;
=> możliwość ich realizacji w sklepach małopowierzchniowych - (wymagana minimalna ilość - 5) z branży:
- spożywczej,
- chemiczno-kosmetycznej,
- przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej),
- elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV,
- artykułów papierniczych,
- artykułów gospodarstwa domowego
=> możliwość ich realizacji w sklepach wielkopowierzchniowych jedno lub kilkubranżowych przemysłowych (np. markety, supermarkety, hipermarkety w branży przemysłowej)- wymagana minimalna ilość - 3 sklepów, przy czym sklep musi spełniać następujące warunki: w miejscu lokalizacji sklepu (pod tym samym adresem) oferta sprzedaży musi obejmować artykuły branży:
- elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV,
lub
- kilku branż przemysłowych np. wyposażenie wnętrz ( w tym meble, sprzęt AGD, elektryczny).
=» możliwość ich realizacji na stacjach paliw - minimum 5;
8. Termin ważności - co najmniej 12 miesięcy od daty aktywacji karty.
9. Dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
10. Ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę.
11. Dostarczenie kart w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę zgodnie ze specyfikacją z punktu 1. Karty winny być numerowane, w celu umożliwienia określenia wartości każdego z nich oraz posegregowane przez Dostawcę zgodnie z wymaganiami Odbiorcy.
12. Aktywacja kart najpóźniej 2 dni robocze po przesłaniu (faksem) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru kart.
13. Możliwość reklamacji w razie stwierdzenia wad ilościowych i jakościowych kart i bezpłatne uzupełnienie przesyłki lub wymiana na towar wolny od wad w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji.
14. Zamawiający dopuszcza pobranie opłaty w przypadku wydania na wniosek Zamawiającego/użytkownika duplikatu bonu, zniszczonego albo utraconego z winy użytkownika.
15. Zamawiający wymaga możliwość wypłaty z kart gotówki w bankomatach.
16. Dostawca zapewnia możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie.
17. Każda karta będzie posiadała indywidualny i niepowtarzalny kod służący do autoryzacji wykonywanych transakcji.
18. Karty będą posiadały możliwość ich zastrzeżenia na wypadek zgubienia lub kradzieży
19. Karty będą posiadały możliwość nieodpłatnego sprawdzenia salda dostępnych środków za pomocą dostępnych środków komunikacji - (telefon, Internet).
branża Bony towarowe
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin