Przetarg 7454966 - Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem środków...

   
Analizuj Zamówienie 7454966 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-04-29
przedmiot ogłoszenia
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem środków farmaceutycznych (leków)
Numer referencyjny: ZP / 09 / 20
Wartość bez VAT:
2 774 852.70 PLN

Pakiet – nr 11. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 1 – 232 pozycje asortymentowe wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 21. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 2 – 12 pozycji asortymentowych wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 31. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 3 – 105 pozycji asortymentowych wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 41. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 4 – 11 pozycji asortymentowych wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 51. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 5 – 42 pozycje asortymentowe wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 61. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 6 – 1 pozycja asortymentowa wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 71. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 7 – 1 pozycja asortymentowa wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 81. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 8 – 22 pozycje asortymentowe wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy, za wyjątkiem poz. 13-15 dla których minimalny okres wynosi 8 m-cy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 91. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 9 – 17 pozycji asortymentowych wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 101. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 10 – 2 pozycje asortymentowe wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 111. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 11 – 1 pozycja asortymentowa wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 121. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 12 – 42 pozycje asortymentowe wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 131. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 13 – 6 pozycji asortymentowych wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 141. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 14 – 1 pozycja asortymentowa wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 151. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 15 – 10 pozycji asortymentowych wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pakiet – nr 161. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane – Apteka Szpitalna, środków farmaceutycznych (leków) w zakresie Pakietu nr 16 – 10 pozycji asortymentowych wg zestawienia rodzajowego i ilościowego przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy.5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać: nazwę asortymentu, okres ważności, numer serii, nazwę i adres producenta/dostawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 6.8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.10 SIWZ ilości poszczególnych środków farmaceutycznych (leków) będących przedmiotem niniejszego postępowania są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji.9. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punkcie 3.10 SIWZ, wyraża zgodę na zmianę postaci form doustnych, tj. wycenę:1) zamiast tabletek – tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki,2) zamiast tabletek powlekanych – tabletki lub kapsułki lub drażetki,3) zamiast kapsułek – tabletki powlekane lub tabletki lub drażetki,4) zamiast drażetek – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki,5) zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu – tabletki lub tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie.10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.11. Ponadto zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp.12. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia tzw. „Procedury odwróconej”, zgodnie z postanowieniami art. 24aa ustawy Pzp. W ramach tej procedury zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża kosmetyki i artykuły higieniczne, leki, materiały medyczne
kody CPV 33600000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin