Przetarg 7606065 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia...

   
Analizuj Zamówienie 7606065 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-23
przedmiot ogłoszenia
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na
26 części.
Numer referencyjny: EZ-p/PNO/24/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
Część 1 – dostawa wilgotnościomierza do ziarna, zboża dla Katedry Etologii Zwierząt i Łowiectwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ,
kod CPV: 38932000-7;
Część 2 – dostawa testera żywności dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ,
kod CPV: 38410000-2,
Część 3 – dostawa dehydratora (suszarka do warzyw i owoców) dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ,
kod CPV: 42214200-1,
Część 4 – dostawa dehydratora dla Katedry Inżynierii i Maszyn Spożywczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ,
kod CPV: 42214200-1,
Część 5 – dostawa pH-metru (2 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, kod CPV: 38416000-4,
Część 6 – dostawa sterylizatora na suche powietrze dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ,
kod CPV: 33191100-6
Część 7 – dostawa wagi precyzyjnej laboratoryjnej (2 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ,
kod CPV: 38310000-1,
Część 8 – dostawa wirówki dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ,
kod CPV: 42931100-2,
Część 9 – dostawa wirówki dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ,
kod CPV: 42931100-2
Część 10 – dostawa worteksu laboratoryjnego (3 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 10 do SIWZ,
kod CPV: 38436000-0,
Część 11 – dostawa termohigrografu dla Zakładu Prewencji Weterynaryjnej i Chorób Ptaków, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 11 do SIWZ,
kod CPV: 38414000-0,
Część 12 – dostawa wagi analitycznej laboratoryjnej dla katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 12 do SIWZ, kod CPV: 38311100-9,
Część 13 – dostawa wytrząsarki typu vortex, mini wirówki typu bączek dla Katedry Higieny Żywności Pochodzenia Zwierzęcego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 13 do SIWZ,
kod CPV: 42931100-2,
Część 14 – dostawa stołowego licznika kolonii bakterii dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 14 do SIWZ,
kod CPV: 38540000-2,
Część 15 – dostawa replikatora do płytek mikrotitracyjnych dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 15 do SIWZ,
kod CPV: 38900000-4,
Część 16 – dostawa termomiksera (4 sztuki) dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 16 do SIWZ,
kod CPV: 39220000-0,
Część 17 – dostawa pakowarki próżniowo-komorowej do pakowania produktów płynnych dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 17 do SIWZ,
kod CPV: 39220000-0,
Część 18 – dostawa suszarki do żywności dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 18 do SIWZ,
kod CPV: 42214200-1,
Część 19 – dostawa zamykarki do konserw dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 19 do SIWZ,
kod CPV: 42215200-8,
Część 20 – dostawa zamykarki do butelek dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 20 do SIWZ,
kod CPV: 42215200-8,
Część 21 – dostawa pasteryzatora elektrycznego do słoików, butelek dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 21 do SIWZ,
kod CPV: 42214000-9,
Część 22 – dostawa pompy perystaltycznej wraz z glowicą dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 22 do SIWZ,
kod CPV: 42122510-8,
Część 23 – dostawa wkładek formujących służących do budowy prototypowej instalacji badawczej z zakresu techniki ekstruzji dla Zakładu Inżynierii Procesowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 23 do SIWZ,
kod CPV: 42200000-8
Część 24 – dostawa ślimaków służących do budowy prototypowej instalacji badawcej z zakresu techniki ekstruzji dla Zakładu Inżynierii Procesowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 24 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5,
Część 25 – dostawa pompy próżniowej z pierścieniem wodnym dla Zakładu Inżynierii Procesowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 25 do SIWZ,
kod CPV: 42122450-9,
Część 26 – dostawa boksów laboratoryjnych do analizy sensorycznej dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 26 do SIWZ,
kod CPV: 39180000-7,
2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu:
1/ dostawę wraz z wniesieniem, montażem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 1-26 do SIWZ, oraz przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt wykonawcy w miejsce wskazane odpowiednio do danej części w załączniku nr 1-26.
2/ Zagwarantował serwis gwarancyjny na przedmiot zamówienia.
3/ Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszącej co najmniej:
- 12 miesięcy w części 2, 3, 6, 7, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26;
- 24 miesiące w części 1, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17.
4/ Gwarancja liczona będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
5/ Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
6/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
7/ Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej.
6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o nie gorszych parametrach niż opisane w załączniku dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia określonych w załącznikach nr 1- 26 do SIWZ
7. Termin wykonania zamówienia wynosi:
- w części 1 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 2 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 3 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 4 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 5 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 6 - do 56 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 7 - do 56 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 8 – do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 9 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 10 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 11 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 12 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 13 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 14 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 15 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 16 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 17 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 18 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy
- w części 19 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 20 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 21 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 22 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 23 - do 28.10.2020r licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 24 - do 28.10.2020r licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 25 - do 28.10.2020r licząc od dnia zawarcia umowy,
- w części 26 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: dostawa wilgotnościomierza do ziarna, zboża dla Katedry Etologii Zwierząt i Łowiectwa
Część 1 – dostawa wilgotnościomierza do ziarna, zboża dla Katedry Etologii Zwierząt i Łowiectwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: dostawa testera żywności dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej
Część 2 – dostawa testera żywności dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: dostawa dehydratora (suszarka do warzyw i owoców) dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej
Część 3 – dostawa dehydratora (suszarka do warzyw i owoców) dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: dostawa dehydratora dla Katedry Inżynierii i Maszyn Spożywczych
Część 4 – dostawa dehydratora dla Katedry Inżynierii i Maszyn Spożywczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: dostawa pH-metru (2 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka
Część 5 – dostawa pH-metru (2 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ

Część nr: 6 Nazwa: dostawa sterylizatora na suche powietrze dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka
Część 6 – dostawa sterylizatora na suche powietrze dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ

Część nr: 7 Nazwa: dostawa wagi precyzyjnej laboratoryjnej (2 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka
Część 7 – dostawa wagi precyzyjnej laboratoryjnej (2 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ

Część nr: 8 Nazwa: dostawa wirówki dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka
dostawa wirówki dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ

Część nr: 9 Nazwa: dostawa wirówki dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka
Część 9 – dostawa wirówki dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ

Część nr: 10 Nazwa: dostawa worteksu laboratoryjnego (3 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka
Część 10 – dostawa worteksu laboratoryjnego (3 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka

Część nr: 11 Nazwa: dostawa termohigrografu dla Zakładu Prewencji Weterynaryjnej i Chorób Ptaków
Część 11 – dostawa termohigrografu dla Zakładu Prewencji Weterynaryjnej i Chorób Ptaków, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 11 do SIWZ

Część nr: 12 Nazwa: dostawa wagi analitycznej laboratoryjnej dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności
Część 12 – dostawa wagi analitycznej laboratoryjnej dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 12 do SIWZ

Część nr: 13 Nazwa: dostawa wytrząsarki typu vortex, mini wirówki typu bączek dla Katedry Higieny Żywności Pochodzenia Zwierzęcego
Część 13 – dostawa wytrząsarki typu vortex, mini wirówki typu bączek dla Katedry Higieny Żywności Pochodzenia Zwierzęcego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 13 do SIWZ

Część nr: 14 Nazwa: dostawa stołowego licznika kolonii bakterii dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej
Część 14 – dostawa stołowego licznika kolonii bakterii dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 14 do SIWZ

Część nr: 15 Nazwa: dostawa replikatora do płytek mikrotitracyjnych dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej
Część 15 – dostawa replikatora do płytek mikrotitracyjnych dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 15 do SIWZ

Część nr: 16 Nazwa: dostawa termomiksera (4 sztuki) dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii
Część 16 – dostawa termomiksera (4 sztuki) dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 16 do SIWZ

Część nr: 17 Nazwa: dostawa pakowarki próżniowo-komorowej do pakowania produktów płynnych dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii
Część 17 – dostawa pakowarki próżniowo-komorowej do pakowania produktów płynnych dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 17 do SIWZ

Część nr: 18 Nazwa: dostawa suszarki do żywności dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii
Część 18 – dostawa suszarki do żywności dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 18 do SIWZ

Część nr: 19 Nazwa: dostawa zamykarki do konserw dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii
Część 19 – dostawa zamykarki do konserw dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 19 do SIWZ

Część nr: 20 Nazwa: dostawa zamykarki do butelek dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii
Część 20 – dostawa zamykarki do butelek dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii

Część nr: 21 Nazwa: dostawa pasteryzatora elektrycznego do słoików, butelek dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii
Część 21 – dostawa pasteryzatora elektrycznego do słoików, butelek dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 21 do SIWZ

Część nr: 22 Nazwa: dostawa pompy perystaltycznej wraz z glowicą dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii
Część 22 – dostawa pompy perystaltycznej wraz z glowicą dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 22 do SIWZ

Część nr: 23 Nazwa: dostawa wkładek formujących służących do budowy prototypowej instalacji badawczej z zakresu techniki ekstruzji dla Zakładu Inżynierii Procesowej
Część 23 – dostawa wkładek formujących służących do budowy prototypowej instalacji badawczej z zakresu techniki ekstruzji dla Zakładu Inżynierii Procesowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 23 do SIWZ

Część nr: 24 Nazwa: dostawa ślimaków służących do budowy prototypowej instalacji badawcej z zakresu techniki ekstruzji dla Zakładu Inżynierii Procesowej
Część 24 – dostawa ślimaków służących do budowy prototypowej instalacji badawcej z zakresu techniki ekstruzji dla Zakładu Inżynierii Procesowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 24 do SIWZ

Część nr: 25 Nazwa: dostawa pompy próżniowej z pierścieniem wodnym dla Zakładu Inżynierii Procesowej
Część 25 – dostawa pompy próżniowej z pierścieniem wodnym dla Zakładu Inżynierii Procesowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 25 do SIWZ

Część nr: 26 Nazwa: dostawa boksów laboratoryjnych do analizy sensorycznej dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności
Część 26 – dostawa boksów laboratoryjnych do analizy sensorycznej dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 26 do SIWZ
branża Medyczna, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża sprzęt medyczny, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 33191100, 38310000, 38311100, 38410000, 38414000, 38416000, 38436000, 38540000, 38900000, 38932000, 39180000, 39220000, 39300000, 42122450, 42122510, 42200000, 42214000, 42214200, 42215200, 42931100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin