Przetarg 6641662 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 6641662 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-13
przedmiot ogłoszenia
Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer referencyjny: R0AP0000.271.20.2019

DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
1. Wspólny S
łownik Zamówień:
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33690000-3 różne produkty medyczne

2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.1 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta.
4. Miejsce realizacji zamówienia stanowią jednostki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu:
a. Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni Psów i Kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47,
b. Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 45,
c. Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49,
d. Katedra i Klinika Chirurgii, Wrocław pl. Grunwaldzki 51,
e. Centrum Diagnostyki Eksperymentalnej i Innowacyjnych Technologii Biomedycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47.
5. Każda z wymienionych Katedr, o których mowa powyżej będzie samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail.
6. Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. Okres gwarancji i rękojmi liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru.
7. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa wystawiał odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej składającej zamówienie, ponadto nr umowy winien być wpisany do faktury.
8. Wykonawca umożliwi dostęp do elektronicznych wersji dokumentów dostawy (faktury) zgodny z programem posiadanym przez Zamawiającego, tj.: Klinika XP.
9. W przypadku objęcia asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części cenami promocyjnymi Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczeń z nim zastosuje ceny promocyjne. Przez cenę promocyjną rozumie się cenę niższą niż określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1.1 do SIWZ
10. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1. do SIWZ.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji (dotyczy , tj.: w trakcie trwania umowy wykorzysta co najmniej 60% ilości produktów opisanej w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Pozostałe 40% ilości produktów zostanie wykorzystane w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia.

W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez rozwiązanie równoważne należy rozumieć rozwiązanie o parametrach technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, a także o tej samej substancji czynnej (jeśli dotyczy) nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem parametry rozumie się przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, substancję czynną wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.
Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, spełniają warunki określone przez w stopniu nie gorszym. Wykonawca oferując dostawy równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (dot. każdej z Części) normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540048893-N-2019 z dnia: 2019-03-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-03-21, godzina 08:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-03-21, godzina 08:30,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540051500-N-2019 z dnia: 2019-03-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-03-21, godzina 08:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-03-26, godzina 08:30
branża Medyczna
podbranża leki, materiały medyczne
kody CPV 33190000, 33690000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin