Przetarg 7208943 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących...

   
Analizuj Zamówienie 7208943 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-05
przedmiot ogłoszenia
Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących mienie Powiatu Lubaczowskiego
Numer referencyjny: ABR.272.12.2019

2.1. P
rzedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 2000,00 MWh w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. – szczegółowe dane zawarte zostały w SIWZ.
2.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie
z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. (Dz.U.2007r., nr 93, poz.623) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, określające m.in. parametry techniczne energii elektrycznej.
2.3. Przedmiotem zamówienia jest optymalizacja kosztów dystrybucji energii elektrycznej polegającej na:
a) dostosowaniu taryf do profilu zużycia energii danego punktu poboru,
b) dostosowaniu mocy umownej do faktycznych potrzeb danego odbiorcy.
2.4. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 30 szt.
2.5. Stosowane okresy rozliczeniowe: jednomiesięczne.
2.6. Zmiana okresów rozliczenia u Dystrybutora energii na okres: jednomiesięczny.
2.7. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami), a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).
2.8. Operator systemu dystrybucyjnego – zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 kolumna „Nazwa OSD”.
2.9. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców/płatników) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego (po wyborze najkorzystniejszej oferty, najpóźniej w dniu zawarcia umów sprzedaży) dane do zmiany sprzedawcy.
2.10. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych.
2.11. W przypadku zaistnienia potrzeby dla punktów poboru, dla których będą obowiązywać umowy kompleksowe, obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), oraz reprezentowanie Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowej umowy dystrybucyjnej. Do wykonania w/w czynności Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo.
2.12. Obowiązujące obecnie umowy wygasną lub wymagają wypowiedzenia z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw – umowy nie wymagają wypowiadania.
2.13. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający (płatnicy/odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./.
2.14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
branża Energoelektryczna
podbranża sprzedaż energii elektrycznej
kody CPV 9000000, 9300000, 9310000, 65310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin