Przetarg - Dostawa i doposażenie w fabrycznie nowy sprzęt,...

   
Analizuj Zamówienie 6249183 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2018-08-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i doposażenie w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały pracownie dydaktyczne w Wojewódzkim Zespole Szkół Policealn
ych w Słupsku Numer referencyjny: PKM/DOSP/350/5/18
Pracownia masażu i fizjoterapiiCzęść 1 - Pracownia masażu i fizjoterapii, w której skład wchodzą:— Stół do masażu elektryczny – 4 szt.,— Zestaw kamieni do masażu – 2 kpl.,— Stoliki zabiegowe na kółkach – 4 szt.,— Przyłóżkowe urządzenie rehabilitacyjne-PUR – 2 kpl.,— Wyposażenie do ugula (podwieszki, linki, mankiety, ciężarki) – 1 kpl.,— Bieżnia – 2 szt.,— Piłki lekarskie – 6 szt.,— Piłki uszate lekarskie – 3 szt.,— Lustra korekcyjne – 2 szt.,— Aparat do krioterapii – 2 szt.,— Wanna terapeutyczna do hydromasażu i kąpieli wodnej – 1 szt.,— Lampa SOLUX statywowa – 2 szt.,— Taśmy rehabilitacyjne do ćwiczeń – 15 szt.,— Metalowa szafka odzieżowa 2 drzwiowa – 15 szt.,— Aquavibron – 2 szt.,— Urządzenie z zamkniętym obiegiem wody z wyłącznikiem różnicowo-prądowym – 1 szt.,— Urządzenie do drenażu limfatycznego – 1 szt.,— Aparat da masażu wibracyjnego ciała – 8 szt.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
Pracownia protetyka słuchuCzęść 2 - Pracownia protetyka słuchu, w której skład wchodzą:— Defibrylator AED – 1 szt.,— Otoskop – 1 szt.,— Videootoskop – 1 szt.,— Audiometr impedacyjny/tympanometr diagnostyczny – 1 szt.,— Audiometr diagnostyczny z wbudowaną audiometria siłową wraz z testami siłowymi – 1 szt.,— Kabina bezechowa – 1 szt.,— Strzykawka do wycisków – 1 szt.,— Sztabka świetlna – 1 szt.,— Zestaw końcówek do otoskopu – 1 kpl.,— Woskownica (woskarka) – 1 szt.,— Żelomat – 1 szt.,— Myjka ultradzwiękowa – 1 szt.,— Programator do aparatów słuchowych – 1 szt.,— Masa wyciskowa do wkładek usznych – 1 szt.,— Minifrezarka - do obróbki wkładek akrylowych, silikonowych (utwardzonych) – 1 szt.,— Frezy - różne rozmiary – 1 kpl.,— Formy do gipsu – 5 szt.,— Urządzenie do pomiaru aparatów słuchowych – 1 szt.,— Prasa do form gipsowych – 1 szt.,— Pistoletu do pobierania wycisków i bioporu – 2 szt.,— Dosper do silikonu – 1 szt.,— Węże do zbiornika dosper – 2 szt.,— Stojak do dospera – 1 kpl,— Lampa UV lub stroboskopowa – 1 szt.,— Model zausznego i wewnątrzusznego aparatu słuchowego – 1 kpl.,— Silikon dwuskładnikowy – 1 szt.,— Szlifierko- polerka – 1 szt.,— Model anatomiczny ucha - sztuczne ucho – 2 szt.,— Wytrząsarka – 1 szt.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
Pracownia technika usług kosmetycznychCzęść nr 3 - Pracownia technika usług kosmetycznych, w której skład wchodzą:— Frezarka do manicure i pedicure – 3 szt.,— Lampa UV do utwardzania masy żelowej i lakierów – 3 szt.,— Lampa bezcieniowa – 3 szt.,— Cęgi do paznokci – 10 szt.,— Cążki do skórek – 10 szt.,— Pilniki do poznokci jednorazowe – 100 szt.,— Pilniki do paznokci szklane – 50 szt.,— Bloki polerkowe – 50 szt.,— Lampa rozgrzewająca Solux – 1 szt.,— Stolik do manicure – 3 szt.,— Fotel kosmetyczny – 3 szt.,— Obrotowe krzesło kosmetyczne – 3 szt.,— Stoliki zabiegowe – 3 szt.,— Lampa powiększająca LUPA – 3 szt.,— Nożyk termiczny do wosku – 1 szt.,— Lustra – 3 szt.,— Aparat do podgrzania wosku – 1 szt.,— Kombajn kosmetyczny – 3 szt.,— Aparat do brushingu – 1 szt.,— Aparat do galwanizacji – 1 szt.,— Aparat do waponizacji – 1 szt.,— Sterylizator kulkowy – 1 szt.,— Autoklaw – 1 szt.,— Brodzik do pedicure – 3 szt.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
Pracownia terapii zajęciowejCzęść 4 - Pracownia terapii zajęciowej, w której skład wchodzą:— Zestaw instrumentów perkusyjnych – 2 kpl.,— Krosna tkackie (duże i małe) – po1 kpl.,— Cienkie igły do filcowania – 10 szt.,— Grube igły do filcowania – 10 szt.,— Obsadka z siedmioma igłami – 10 szt.,— Wełna czesankowa do filcowania i wyplatania – 10 szt.,— Sztalugi – 3 szt.,— Farby do ceramiki – 30 szt.,— Farby witrażowe – 30 szt.,— Farby do twarzy – 4 szt.,— Podobrazie 30x40 cm – 5 szt.,— Podobrazie 60x80 cm – 5 szt.,— Żelazko parowe – 4 szt.,— Deska do prasowania – 4 szt.,— Grabie ogrodowe – 3 szt.,— Szpadel prosty z wygiętym obrzeżem – 3 szt.,— Łopata ze stali hartowanej – 3 szt.,— Masa samoschnąca – 10 szt.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
Pracownia anatomiiCzęść 5 - Pracownia anatomii, w której skład wchodzą:— Fantom dorosłej osoby+ panel pomiarowy+ torba – 1 szt.,— Model anatomiczny - mięśnie kończyny górnej – 1 szt.,— Model anatomiczny- mięśnie kończyny dolnej – 1 szt.,— Męski model anatomiczny- mięsnie torsu – 1 szt.,— Fantom dziecięcy + panel pomiarowy + torba – 1 szt.,— Parawan – 5 szt.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
Sprzęt elektronicznyCzęść 6 - Sprzęt elektroniczny, w której skład wchodzą:— Tablica multimedialna – 1 szt.,— Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 1 szt.,— Projektor multimedialny – 6 szt.,— Ekran projekcyjny – 5 szt.,— Zestaw komputerowy – 1 szt.,— System operacyjny i oprogramowanie biurowe dla zestawu komputerowego – 1 szt.,— Notebook – 5 szt,— System operacyjny i oprogramowanie biurowe dla Notebooka – 5 szt.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
Pracownia sterylizacji medycznejCzęść 7 - Pracownia sterylizacji medycznej, w której skład wchodzą:— Zgrzewarka automatyczna – 2 szt.,— Wanienki dezynfekcyjne 5 l – 3 szt.,— Lampa powiększająca LUPA – 2 szt.,— Wskaźniki wieloparametrowe (sterylizacja parą wodną) – 1 op.,— Wskaźniki wieloparametrowe (sterylizacja tlenkiem etylenu) – 1 op.,— Paski chemiczne – 2 op.,— Kapilary + kapturki + mieszalniki – 2 op.,— Okulary ochronne – 20 szt.,— Rękawy foliowe do zgrzewarki – 10 szt.,— Testy sprawdzania zgrzewu – 5 op.,— System demineralizacji wody – 1 szt.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
Pracownia asystentki stomatologicznejCzęść nr 8 - Pracownia asystentki stomatologicznej, w której skład wchodzą:— Miski do rozdrabniania masy – 3 szt.,— Łopatki do rozdrabniania masy – 3 szt.,— Płytki szklane – 3 szt.,— Fotel dentystyczny z unitem (z podłączeniem) – 2 szt.,— Asystor – 3 szt.,— Turbina – 1 szt.,— Mikrosilnik – 1 szt.,— Zestaw diagnostyczny (zgłębnik, lusterko, pęseta) – 10 kpl.,— Nakładacze – 10 szt.,— Upychadła kulkowe – 10 szt.,— Przenośnik do amalgamatu – 3 szt.,— Ekskawatory – 4 szt.,— Wiertła na turbinę(różne wielkości i kształty) – 30 szt.,— Frezy protetyczne – 10 szt.,— Szczotki do polerowania (różne wielkości) – 10 szt.,— Gumki do polerowania (różne wielkości) – 10 szt.,— Kształtki celuloidowe(różne kształty poszczególnych zębów) – 1 zestaw,— Paski metalowe i celuloidowe – 2 op.,— Kliny celuloidowe i drewniane – 2 op.,— Karpula – 2 szt.,— Podstawowy zestaw kleszczy Bertena i Meissnera – 2 op.,— Dźwignie (różne rodzaje) – 1 zestaw,— Kleszcze protetyczne i ortodontyczne – 2 szt.,— Narzędzie ręczne do usuwania złogów nazębnych – 1 kpl.,— Model łuków zębowych – 1 szt.,— Fantom dentystyczny – 1 szt.,— Lampa do utwardzania wypełnień – 2 szt.,— Myjka utradźwiękowa – 1 szt.,— Autoklaw – 1 szt.,— Symulator higieny jamy ustnej – 1 szt.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
Pracownia technik masażysta niedowidzącyCzęść 9 - Pracownia technik masażysta niedowidzący, w której skład wchodzą:— Lupy – 6 szt.,— Powiększalnik stacjonarny z monitorem LCD – 1 szt.,— Specjalne oprogramowanie do komputera – 1 szt.,— Lupa elektroniczna – 1 szt.,— Urządzenie lektorskie służące do odczytywania głosem syntetycznym tekstu drukowanego – 1 szt.,— Zestaw dydaktyczny wraz z drukarką brajlowską – 1 szt.,— Dotykowy monitor interaktywny LED ze stołem – 1 szt.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
Pracownia zabiegów higienicznychCzęść nr 10 - Pracownia zabiegów higienicznych, w której skład wchodzą:— Fantom do ćwiczeń(żeński) – 2 szt.,— Fantom do ćwiczeń (męski) – 1 szt.,— Łóżko wielopozycyjne, regulowane + pilot + materac + stolik – 10 szt.,— Aparat do mierzenia ciśnienia elektroniczny – 10 szt.,— Stoliki zabiegowe na kółkach – 10 szt.,— Stoliki egzaminacyjne – 15 szt.,— Rolki do przesuwania pacjenta – 2 szt.,— Krzesło uczniowskie KLM – 15 szt.,— Metalowa szafka odzieżowa 2 drzwiowa – 15 szt.,— Taboret toaletowy – 10 szt.,— Wózek inwalidzki ręczny – 4 szt.,— Fantom dziecięcy – 1 szt.,— Fantom niemowlęcy – 1 szt.,— Szafa lekarska – 4 szt.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
Pracownia językowaCzęść nr 11 - Pracownia językowa, w której skład wchodzą:— Jednostka centralna systemu, okablowanie – 1 szt.,— Oprogramowanie sterujące PC – 1 szt.,— Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy – 1 szt.,— Pulpit ucznia – 16 szt.,— Słuchawki z mikrofonem elektretowym – 17 szt.,— Rejestrator cyfrowy – 1 szt.,— Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego – 2 szt.,— Stolik uczniowski 2 -osobowy prosty – 6 szt.,— Stolik uczniowski 2-osobowy łukowy(narożny) – 2 szt.,— Biurko nauczyciela – 1 szt.,— Zestaw interaktywny z projektorem – 1 kpl.Dodatkowo Zamawiający wymaga aby:— Wykonawca po dostarczeniu sprzętu i urządzeń do pracowni językowej dokonał jego montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,— Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia technicznego min. 4 pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń. Szkolenie powinno się odbyć w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od momentu zamontowania sprzętu i urządzeń oraz wykonanym rozruchu technologicznym. W wyniku szkolenia pracownicy Zamawiającego powinni móc samodzielnie obsługiwać pracownię językową,— Wykonawca min. 2 razy dokona nieodpłatnej aktualizacji oprogramowania w okresie trwania gwarancji w przypadku gdy taka aktualizacja zostanie wydana przez producenta.2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
branża Medyczna, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, meble i akcesoria, sprzęt sportowy, urządzenia drobne, materiały dydaktyczne
kody CPV 18000000, 22000000, 30100000, 30200000, 31000000, 32000000, 33000000, 35000000, 37000000, 38000000, 39000000, 39162100, 42600000, 42713000, 42900000, 44000000, 44800000, 48000000, 48931000, 79632000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin