Przetarg 6717636 - Dostawa implantów laryngologicznych oraz protezek...

   
Analizuj Zamówienie 6717636 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2019-04-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa implantów laryngologicznych oraz protezek wewnątrzusznych dla bloku otolaryngologicznego Numer referencyjny: ZP-19-044UN
Pakiet nr 1 – Implanty zakotwiczone w kości skroniowej wraz z procesorem dźwięku1) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała częściowo na podstawie pisemnych zamówień zamawiającego w ilościach wskazanych w zamówieniu i w terminach określonych w projekcie umowy.2) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Magazynu Medycznego.3) Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi w terminie 60 dni licząc od dnia dostarczenia faktury.4) Zamawiający zastrzega, że dostawy mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 7:30 do godz. 14:00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.5) Wszelkie koszty związane z dostawami ponosi Wykonawca.6) Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia objęte niniejszą umową w cenach i na warunkach określonych w niniejszej umowie.7) Wykonawca zapewnia terminowość dostaw, a ewentualne przeszkody zaistniałe po stronie Wykonawcy lub producenta nie mogą wpłynąć na terminowość dostaw.8) Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad.Dotyczy pakietu nr 19) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach oferowanej dostawy i we wskazanym przez Zamawiającego terminie bezpłatnie dostarczył do siedziby Zamawiającego i bezpłatnie udostępnił do każdego zabiegu niezbędny sprzęt i instrumentarium wymagane do wszczepienia implantu.10) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia obecności inżyniera klinicznego przy wszystkich zabiegach wszczepienia implantów będących przedmiotem niniejszej umowy.11) Zamawiający wymaga aby wykonawca przeszkolił wytypowanych pracowników Zamawiającego w zakresie wszczepiania oferowanych implantów.12) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu zamawiającego w zakresie aktualizacji oprogramowania lub wprowadzenia jakichkolwiek nowych możliwości technicznych dla dostarczanego asortymentu przez cały okres trwania umowy.
Pakiet nr 2 – Protezki wewnątrzuszne, przyrządy do drenażu jamy bębenkowej1) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała częściowo na podstawie pisemnych zamówień zamawiającego w ilościach wskazanych w zamówieniu i w terminach określonych w projekcie umowy.2) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Magazynu Medycznego.3) Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi w terminie 60 dni licząc od dnia dostarczenia faktury.4) Zamawiający zastrzega, że dostawy mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 7:30 do godz. 14:00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.5) Wszelkie koszty związane z dostawami ponosi Wykonawca.6) Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia objęte niniejszą umową w cenach i na warunkach określonych w niniejszej umowie.7) Wykonawca zapewnia terminowość dostaw, a ewentualne przeszkody zaistniałe po stronie Wykonawcy lub producenta nie mogą wpłynąć na terminowość dostaw.8) Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33185300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin