Przetarg 7479060 - Dostawa indywidualnych pakietów medycznych IPMED w ilości...

   
Analizuj Zamówienie 7479060 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-13
przedmiot ogłoszenia
Dostawa indywidualnych pakietów medycznych IPMED w ilości 940 zestawów wraz z opakowaniami oraz ukomletowanie ipmedów będących na
wyposażeniu jednostek wojskowych KPW Świnoujście - z podziałem na części.
Numer referencyjny: 10/KPW/SŁ.ZDR./2020

Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 - dostawa indywidualnych pakietów medycznych IPMed w ilości 940 zestawów wraz z opakowaniami dla Komendy Portu Wojennego Świnoujście; Część nr 2 - ukompletowanie IPMedów będących na wyposażeniu Jednostek Wojskowych Komendy Portu Wojennego Świnoujście. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 oraz części nr 2 zawarty został w Wymaganiach Eksploatacyjno – Technicznych (WET) stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno). Jeden komplet Indywidualnego Pakietu Medycznego IPMed składa się z wyrobów medycznych i opakowania. W skład jednego kompletu Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMed) wchodzi: 1)Opatrunek indywidualny – 1 szt., 2)Opatrunek hemostatyczny – 1 szt., 3)Opaska zaciskowa (staza taktyczna) – 1 szt., 4)Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej – 1 szt., 5)Gaza wypełniająca – 1 szt., 6)Przylepiec bez opatrunku – 1 szt., 7)Rurka nosowo-gardłowa – 1 kpl., 8)Nożyczki ratownicze – 1 szt., 9)Rękawice ratownicze – 1 szt.(rozumiane jako 1 para), 10)Marker permanentny – 1 szt., 11)Opakowanie pakietu IPMed – 1 szt. Wyroby medyczne wymienione w pozycjach od 1 do 10, winny być umieszczone w opakowaniu wymienionym w pozycji 11, zgodnie z Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi oraz rysunkami dla zestawu Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMed), które stanowią odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SIWZ (do pobrania osobno). Zamawiający zastrzega sobie, aby asortyment wchodzący w skład Indywidualnego Pakietu Medycznego dotyczy części nr 1 w odniesieniu do każdej z pozycji z osobna - pochodził od jednego producenta, był jednej marki i pochodził z jednej serii. Wszystkie oferowane produkty winny być: fabrycznie nowe, wolne od wad, wyprodukowane w 2020 roku; zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości; opakowane indywidualnie w wewnętrzne hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgoceniem (dotyczy w szczególności produktów, które pod wpływem powietrza mogą stracić swoje właściwości), w przypadku gdy część przedmiotu zamówienia wymaga przepakowania, musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym; dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 175) oraz w aktach wykonawczych tam przywołanych. Środki, akcesoria i narzędzia medyczne muszą spełniać wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne. Przedmiot zamówienia podlega kodyfikacji zgodnie z zapisami wskazanymi
w Wymaganiach Eksploatacyjno – Technicznych dla zestawu Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMed). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1 - dostawa indywidualnych pakietów medycznych IPMed w ilości 940 zestawów wraz z opakowaniami dla Komendy Portu Wojennego Świnoujście.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 oraz części nr 2 zawarty został w Wymaganiach Eksploatacyjno – Technicznych (WET) stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno). Jeden komplet Indywidualnego Pakietu Medycznego IPMed składa się z wyrobów medycznych i opakowania. W skład jednego kompletu Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMed) wchodzi: 1)Opatrunek indywidualny – 1 szt., 2)Opatrunek hemostatyczny – 1 szt., 3)Opaska zaciskowa (staza taktyczna) – 1 szt., 4)Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej – 1 szt., 5)Gaza wypełniająca – 1 szt., 6)Przylepiec bez opatrunku – 1 szt., 7)Rurka nosowo-gardłowa – 1 kpl., 8)Nożyczki ratownicze – 1 szt., 9)Rękawice ratownicze – 1 szt.(rozumiane jako 1 para), 10)Marker permanentny – 1 szt., 11)Opakowanie pakietu IPMed – 1 szt. Wyroby medyczne wymienione w pozycjach od 1 do 10, winny być umieszczone w opakowaniu wymienionym w pozycji 11, zgodnie z Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi oraz rysunkami dla zestawu Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMed), które stanowią odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SIWZ (do pobrania osobno). Zamawiający zastrzega sobie, aby asortyment wchodzący w skład Indywidualnego Pakietu Medycznego dotyczy części nr 1 w odniesieniu do każdej z pozycji z osobna - pochodził od jednego producenta, był jednej marki i pochodził z jednej serii. Wszystkie oferowane produkty winny być: fabrycznie nowe, wolne od wad, wyprodukowane w 2020 roku; zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości; opakowane indywidualnie w wewnętrzne hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgoceniem (dotyczy w szczególności produktów, które pod wpływem powietrza mogą stracić swoje właściwości), w przypadku gdy część przedmiotu zamówienia wymaga przepakowania, musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym; dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 175) oraz w aktach wykonawczych tam przywołanych. Środki, akcesoria i narzędzia medyczne muszą spełniać wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne. Przedmiot zamówienia podlega kodyfikacji zgodnie z zapisami wskazanymi w Wymaganiach Eksploatacyjno – Technicznych dla zestawu Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMed).

Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2 - ukompletowanie IPMedów będących na wyposażeniu Jednostek Wojskowych Komendy Portu Wojennego Świnoujście.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 oraz części nr 2 zawarty został w Wymaganiach Eksploatacyjno – Technicznych (WET) stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno). Wszystkie oferowane produkty winny być: fabrycznie nowe, wolne od wad, wyprodukowane w 2020 roku; zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości; opakowane indywidualnie w wewnętrzne hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgoceniem (dotyczy w szczególności produktów, które pod wpływem powietrza mogą stracić swoje właściwości), w przypadku gdy część przedmiotu zamówienia wymaga przepakowania, musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym; dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 175) oraz w aktach wykonawczych tam przywołanych. Środki, akcesoria i narzędzia medyczne muszą spełniać wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne. Przedmiot zamówienia podlega kodyfikacji zgodnie z zapisami wskazanymi w Wymaganiach Eksploatacyjno – Technicznych dla zestawu Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMed).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540087289-N-2020 z dnia: 2020-05-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2020-05-26, godzina:09:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2020-06-02, godzina:09:30,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540094148-N-2020 z dnia: 2020-06-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2020-06-02, godzina:09:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2020-06-05, godzina:09:30,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.5
Punkt: III.5.1.)
W ogłoszeniu jest:
Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W/w wykaz musi zawierać co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie asortymentu zgodnego z WET w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości minimum 200.000,00 zł każda DLA CZĘŚCI NR 1 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 16 do SIWZ), KONSORCJUM – ww. dokument składa co najmniej jeden z członków.Certyfikat potwierdzający, że Wykonawca działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy AQAP 2131 wydanie C wersja 1 w zakresie przedmiotu zamówienia,
KONSORCJUM – ww. dokument składa co najmniej jeden z członków.

W ogłoszeniu powinno być:
Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W/w wykaz musi zawierać co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie asortymentu zgodnego z WET w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości minimum 200.000,00 zł każda DLA CZĘŚCI NR 1 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 16 do SIWZ), KONSORCJUM – ww. dokument składa co najmniej jeden z członków.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33140000, 33141620
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin