Przetarg 7135628 - Dostawa leków Numer referencyjny: SZP/ZPZ/374/2019/KP ...

   
Analizuj Zamówienie 7135628 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-05
przedmiot ogłoszenia
Dostawa leków
Numer referencyjny: SZP/ZPZ/374/2019/KP

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis,
asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety.
4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną.
6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala).
7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy.
8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku.
10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku.
11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala). 7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku. 10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku. 11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala). 7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku. 10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku. 11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala). 7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku. 10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku. 11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala). 7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku. 10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku. 11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala). 7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku. 10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku. 11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala). 7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku. 10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku. 11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala). 7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku. 10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku. 11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala). 7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku. 10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku. 11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala). 7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku. 10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku. 11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.

Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 4. Zamawiający zaznacza, iż określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta w ramach każdego pakietu asortyment o wartości minimum 60% ceny ofertowej za dany pakiet. Pozostały asortyment o równowartości 40% ceny ofertowej za dany pakiet Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem lub drogą e-mail przez Kierownika Apteki Szpitalnej, z-cę Kierownika Apteki Szpitalnej lub osobę przez nich upoważnioną. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki (budynek nr 1 Szpitala). 7. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku. 10. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku. 11. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 499 ze zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone. 12. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze, były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.
branża Medyczna
podbranża leki
kody CPV 33600000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin