Przetarg - "Dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku...

   
Analizuj Zamówienie 5987155 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-04-23
przedmiot ogłoszenia
"Dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby SP ZOZ w Łapach”
Numer referencyjny: ZP/1/2018/PN

3.1. Przedmio
tem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego użytku zgodnie ze szczegółową specyfikacją asortymentową stanowiącą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 2 do SIWZ - uwzględnia podział na 35 Części i stanowi zbiór arkuszy wyceny do oferty od arkusza nr 1 do 35.

3.2. Na podstawie art. 34 ust.5 Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnych produktów w ilości nieprzekraczającej 20% wielkości określonej w niniejszej specyfikacji przedmiotu zamówienia. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego produktu Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej produktu.
3.3. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
3.4. Cena jednostkowa poszczególnych materiałów i sprzętu jednorazowego użytku zamawianych w ramach prawa opcji nie może być inna od cen jednostkowych określonych w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania.
3.5. Prawo opcji będzie realizowane poprzez pisemne zamówienia, kierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamówienia będą określały m.in. ilość zamawianego asortymentu, termin i adres ich dostarczenia oraz numer umowy na podstawie, której realizowane jest prawo opcji.

3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania
zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres, na jaki
została zawarta.

3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach pakietu, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz
wartości całego pakietu.

3.8. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar.
3.9. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiający niezwłocznie zgłosi ten fakt Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru na wolny od wad lub uzupełnienia braków ilościowych w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem soboty oraz dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od momentu powiadomienia Wykonawcy o wadzie lub braku.

3.10. Okres przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności

3.11. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. z 2017 r. poz. 211, z późn. Zm), Dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby tj.: deklaracje zgodności, certyfikaty CE, zgłoszenia/powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych będą przedłożone na każde żądanie zamawiającego na każdym etapie postępowania w tym również w trakcie realizacji zamówienia.

3.12. Termin płatności ustala się na minimum 60 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia odbywa się w terminie późniejszym, niż data wpływu faktury do Zamawiającego, termin płatności liczony jest od daty realizacji zamówienia. Oferty z krótszym terminem płatności będą odrzucane jako nieodpowiadające SWIZ.

3.13. Rozwiązania równoważne:
W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

3.14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
3.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: RĘKAWICE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
RĘKAWICE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Część nr: 2 Nazwa: RĘKAWICE J.U DO UCHWYTÓW
RĘKAWICE J.U DO UCHWYTÓW ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 3 Nazwa: SPRZĘT JEDNORAZOWY
SPRZĘT JEDNORAZOWY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 4 Nazwa: SPRZĘT JEDNORAZOWY
SPRZĘT JEDNORAZOWY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 5 Nazwa: IGŁY DO HD
IGŁY DO HD ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 6 Nazwa: CEWNIKI HD
CEWNIKI HD ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 7 Nazwa: WORKI STOMIJNE
WORKI STOMIJNE ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 8 Nazwa: LINIE KRWI
LINIE KRWI ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 9 Nazwa: DIALIZATORY
DIALIZATORY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 10 Nazwa: SYSTEM POBIERANIA KRWI
SYSTEM POBIERANIA KRWI ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 11 Nazwa: SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 12 Nazwa: SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA BLOK OPERACYJNY
SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA BLOK OPERACYJNY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 13 Nazwa: KLIPSY BLOK
KLIPSY BLOK ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 14 Nazwa: USZCZEKLI BLOK
USZCZEKLI BLOK ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 15 Nazwa: STERYLIZACJA
STERYLIZACJA ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 16 Nazwa: BLOK
SPRZET JEDNORAZOWY NA BLOK OPERACYJNY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 17 Nazwa: ENDOSKOPIA
SPRZET MEDYCZNY JEDNORAZOWY ENDOSKOPIA ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 18 Nazwa: ENDOSKOPIA
Pułapka na polipy DOT ENDOSKOPI ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 19 Nazwa: ENDOSKOPIA
MATERIAŁY JEDNORAZOWOEGO UZYTKU W ENDOSKOPII ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 20 Nazwa: ENDOSKOPIA
SPRZET MEDYCZNY JEDNORAZOWOEGO UZYTKU ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 21 Nazwa: ENDOSKOPIA
Pętle jednarozowego użytku ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 22 Nazwa: SPRZET JEDNORAZOWOEGO UZYTKU W PORADNIA K
SPRZET JEDNORAZOWOEGO UZYTKU W PORADNIA K ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 23 Nazwa: FILTRY
FILTRY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 24 Nazwa: Szczoteczka do mycia próbówek laboratoryjnych
Szczoteczka do mycia próbówek laboratoryjnych ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 25 Nazwa: RURKI
RURKI ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 26 Nazwa: ENDOSKOPIA
Overtube gastroskopowy ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 27 Nazwa: ENDOSKOPIA
SPRZET JEDNORAZOWY UZYWANY W PORADNI ENDOSKOPII ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 28 Nazwa: ENDOSKOPIA
SPRZET JEDNORAZOWOEGO UZYTKU UZYWANY W PORADNI ENDOSKOPII ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 29 Nazwa: ENDOSKOPIA
Elektroda neutralna jednorazowego użytku ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 30 Nazwa: ENDOSKOPIA
Jednorazowe pętle do polipektomi, KLIPSY ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 31 Nazwa: Butelki
Butelki ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 32 Nazwa: Pudełka apteczna
Pudełka apteczna ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 33 Nazwa: MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU
MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 34 Nazwa: MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU
MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

Część nr: 35 Nazwa: BLOK
MATERIAŁY JEDNORAZOWOEGO UZYTKU NA BLOK ZGODNIE OPISEM ZAWARTYM W FORMULARZU-ASORTYMENTOWO CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500095159-N-2018 z dnia: 2018-04-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert data 2018-05-07 godz. 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert data 2018-05-08 godz: 10:00
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33140000, 33190000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin