Przetarg - dostawa materiałów opatrunkowych Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 5955553 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-04-12
przedmiot ogłoszenia
dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny: 1/2018

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa materiał
ów opatrunkowych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2a-g do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje 7 następujących pakietów:
pakiet nr 1 - gaza, opaski dziane, opaski elastyczne, wata
pakiet nr 2 - opatrunki różne
pakiet nr 3 - przylepce, paski do zamykania ran
pakiet nr 4 - opatrunki różne
pakiet nr 5 - opatrunki jałowe
pakiet nr 6 - opatrunki hydrowłókniste ze srebrem
pakiet nr 7 - gąbki żelatynowe, antybakteryjne gąbki opatrunkowe.
Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie, dokonanie zmiany w ilościach określonych przez Zamawiającego lub nie określenie wartości pozycji pakietu spowoduje odrzucenie całego pakietu / oferty.
Ilości oraz wartości określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 a-g do SIWZ są ilościami maksymalnymi oraz mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy. Jednocześnie Zamawiający ustanawia minimalną realizację zamówienia na poziomie 60% wartości umowy brutto.
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach, niezakceptowanie ich spowoduje odrzucenie oferty.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.”
Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych tożsamych lub lepszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment jest równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie badania ofert do udzielenia przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty.
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 oraz w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 a-g do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje 7 następujących pakietów:
pakiet nr 1 - gaza, opaski dziane, opaski elastyczne, wata
pakiet nr 2 - opatrunki różne
pakiet nr 3 - przylepce, paski do zamykania ran
pakiet nr 4 - opatrunki różne
pakiet nr 5 - opatrunki jałowe
pakiet nr 6 - opatrunki hydrowłókniste ze srebrem
pakiet nr 7 - gąbki żelatynowe, antybakteryjne gąbki opatrunkowe.
Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie, dokonanie zmiany w ilościach określonych przez Zamawiającego lub nie określenie wartości pozycji pakietu spowoduje odrzucenie całego pakietu / oferty.
Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo na poszczególnych formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2 a-g do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”.
Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych tożsamych lub lepszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment jest równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie badania ofert do udzielenia przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy towaru w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego na piśmie przekazanym faxem lub drogą mailową.
2. Dostarczenie zamówionej partii towaru odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy (jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia – kryterium pozacenowe opisane w Rozdziale XIII SIWZ), od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.00. Za datę dostawy uznaje się dzień, w którym potwierdzono odbiór towaru przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
3. Miejscem dostawy kolejnych partii towaru jest Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o., ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, Apteka szpitalna.
4. Wykonawca musi zagwarantować dostępność wyrobów przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodnie z przesłanym zamówieniem w całości podczas jednej dostawy bez względu na wielkość zamówienia.
Uwaga!!! Zamawiający przez zapis zawarty w §1 ust. 9 wzoru umowy rozumie, iż Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dane zamówienie Zamawiającego bez względu na zamówioną ilość wyrobów. Wykonawca nie może odmówić zrealizowania zamówienia powołując się na względy ekonomiczne, tzn. mała ilość zamówionych wyrobów w stosunku do kosztów dostarczenia zamówienia. Zamawiający podkreśla, iż przedmiotowy zapis nie dotyczy możliwości zmian ilościowych przedmiotu zamówienia ponad ilości określone w SIWZ.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy również rozładunek towaru.
7. Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów, a także opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim.
8. Etykieta handlowa powinna zawierać co najmniej informację dotyczącą rodzaju i nazwy wyrobu, jego producenta (wytwórcy), rozmiar, nr serii i datę ważności, przy czym termin ważności wyrobu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy oraz wyrób będący przedmiotem umowy powinien być w opakowaniu zapewniającym bezpieczne przechowywanie.
9. Zamawiający wymaga, aby:
a) w pakiecie nr 1 – gaza opatrunkowa jałowa i niejałowa (poz. 1, 2, 3)
b) w pakiecie nr 2 – kompresy gazowe jałowe i niejałowe, serwety operacyjne jałowe (poz. 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 18, 19)
c) w pakiecie nr 4 – kompresy gazowe jałowe z nitką RTG, tupfery, setony gazowe jałowe (poz. 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17)
spełniały wymogi klasy IIa reguły 7.
10. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być dobrej jakości, nietoksyczny, spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ i jego załączniku nr 2 a-g oraz zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Ponadto oferowane przez Wykonawcę wyroby składające się na przedmiot zamówienia muszą posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracji, atesty, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP przez uprawniony organ (ustawa z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych tj. Dz. U. z 2017r., nr 211 oraz ustawa z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne tj. Dz. U z 2017r., poz. 2211) – co Wykonawca potwierdza składając oświadczenie o treści według załącznika nr 7 do SIWZ. Wszystkie powyższe dokumenty Wykonawca jest zobowiązany do okazania na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty wezwania.
11. Ponadto Wykonawca gwarantuje, że ceny zaproponowane w postępowaniu na refundowane produkty: leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne, nie będą wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1844) - co Wykonawca potwierdza składając oświadczenie o treści według załącznika nr 8 do SIWZ.
12. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) katalogu produktów w języku polskim, wydanego przez producenta dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierającego dokładny opis oferowanego produktu;
b) próbek w celu weryfikacji zamówienia oraz porównania ich zgodności z oferowanym w formularzu asortymentowo-cenowym wraz z opisaniem, której pozycji dana próbka dotyczy (z wyjątkiem poz. 21 w pakiecie 2).
13. Ilości oraz wartości określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 a-g do SIWZ są ilościami maksymalnymi oraz mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia o ostatecznej wartości nie mniejszej niż 60% szacunkowej wartości określonej w umowie.
14. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w całości lub w części jeżeli:
a) jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednimi dla przedmiotu zamówienia;
b) jakiekolwiek opakowanie będzie naruszone np. podczas transportu;
c) dostarczony asortyment nie będzie zgodny z przedmiotem zamówienia.
W przypadku stwierdzenia powyższych wad lub wad, których nie można było stwierdzić w momencie przyjmowania towaru a dopiero w trakcie użytkowania przez Zamawiającego, Zamawiający bezzwłocznie powiadamia o tym Wykonawcę faxem lub drogą mailową.
15. Wykonawca zobowiązuje się:
a) uzupełnić braki ilościowe – jeżeli takie zostaną stwierdzone przez Zamawiającego w otrzymanym towarze w terminie do 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faxem lub drogą mailową;
b) wymienić wadliwy przedmiot umowy na wolny od wad w terminie do 72 godzin od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faxem lub drogą mailową, na swój koszt.
Przez zrealizowanie reklamacji rozumie się dostarczenie pełnowartościowego przedmiotu zamówienia zgodnego z zamówieniem Zamawiającego.
16. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towaru określonego w umowie, w wymaganym terminie i pożądanej jakości, Zamawiający może dokonać zakupu niezrealizowanej dostawy u innego podmiotu, a różnicą pomiędzy ceną zakupu u innego podmiotu a ceną wynikającą z umowy zostanie obciążony Wykonawca. Kwota odpowiadająca wysokości różnicy zostanie rozliczona w ten sposób, iż następna faktura za kolejną dostawę, za którą zobowiązany będzie zapłacić Zamawiający zostanie pomniejszona o wskazaną wcześniej różnicę pomiędzy cenami.
17. W przypadku zakupu niezrealizowanej dostawy u innego podmiotu - jako ostatniej partii umowy - o ile wiązać się to będzie z różnicą cen lub braku możliwości potrącenia różnicy między cenami z następnej faktury, kwota odpowiadająca wysokości różnicy zostanie wypłacona Zamawiającemu przez Wykonawcę poprzez wystawienie noty obciążeniowej ze wskazaniem tytułu obciążenia.
18. Jeżeli dostawa będąca efektem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy apteki szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
19. W przypadku wstrzymania w obrocie danego artykułu Wykonawca zobowiązany jest przyjąć od Zamawiającego ten artykuł z pokryciem jego kosztów.
20. W przypadku zaprzestania przez producenta produkcji zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę asortymentu lub w przypadku czasowego jego wstrzymania lub wycofania go z obrotu lub wygaśnięcia świadectwa jego rejestracji Zamawiający dopuszcza zastąpienie brakującego asortymentu innym odpowiednikiem o tej samej lub wyższej jakości, właściwościach i parametrach użytkowania niż te określone w SIWZ w cenie nie wyższej niż cena wyrobu objętego umową.
21. W przypadku wycofania z listy leków refundowanych, produktu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony do dokonywania zakupu po cenie określonej w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 a-g do SIWZ lub w przypadku braku takiej możliwości z powodu naruszenia interesu ekonomicznego lub prawnego Wykonawcy – strony wykreślą produkt z umowy.
22. W przypadku wpisania produktu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia na listę leków refundowanych, Zamawiający dokonywać będzie zakupu po aktualnej cenie urzędowej, obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
22. Wszystkie pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne wszelkimi aktualnymi przepisami prawa określającymi przedmiot zamówienia oraz muszą uwzględniać specyfikę funkcjonowania Zamawiającego.
23. W przypadku okresowych promocji lub rabatów na wyroby objęte umową, Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania warunków promocyjnych
24. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał faktury (oryginał i kopię) równocześnie z zamówioną partią towaru bezpośrednio do siedziby Zamawiającego – do Apteki. Faktura musi zawierać: pełną nazwę asortymentu, ilość dostarczonego asortymentu, numer serii, cenę jednostkową, termin płatności oraz datę ważności.
25. Cena przedstawiona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności cenę, koszty i ryzyka związane z jego transportem w kraju i zagranicą oraz ewentualne inne koszty związane z czynnościami, które składają się na przedmiot umowy.
26. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w realizacji wszystkich punktów umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ zgodnie ze swoją aktualną wiedzą, uprawnieniami oraz doświadczeniem w dostawie przedmiotu zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: gaza, opaski dziane, opaski elastyczne, wata.
sprzedaż i dostawa gazy, opasek dzianych, opasek elastycznych, waty w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: opatrunki różne
sprzedaż i dostawa opatrunków różnych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: przylepce, paski do zamykania ran
sprzedaż i dostawa przylepców, pasków do zamykania ran w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: opatrunki różne
sprzedaż i dostawa opatrunków różnych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2d do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: opatrunki jałowe
sprzedaż i dostawa opatrunków jałowych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2e do SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: opatrunki hydrowłókniste ze srebrem
sprzedaż i dostawa opatrunków hydrowłóknistych ze srebrem w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2f do SIWZ

Część nr: 7 Nazwa: gąbki żelatynowe, antybakteryjne gąbki opatrunkowe
sprzedaż i dostawa gąbek żelatynowych, antybakteryjnych gąbek opatrunkowych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2g do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500083828-N-2018 z dnia: 2018-04-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
24. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał faktury (oryginał i kopię) równocześnie z zamówioną partią towaru bezpośrednio do siedziby Zamawiającego – do Apteki. Faktura musi zawierać: pełną nazwę asortymentu, ilość dostarczonego asortymentu, numer serii, cenę jednostkową, termin płatności oraz datę ważności.
W ogłoszeniu powinno być:
24. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał faktury (oryginał i kopię) równocześnie z zamówioną partią towaru bezpośrednio do siedziby Zamawiającego – do Apteki. Faktura lub załącznik do faktury musi zawierać: pełną nazwę asortymentu, ilość dostarczonego asortymentu, numer serii, cenę jednostkową, termin płatności oraz datę ważności.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-20, godzina: 08:00.

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-24, godzina: 08:00.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33141110, 33141111, 33141112, 33141113, 33141114, 33141115, 33141119
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin