Przetarg 6398013 - Dostawa materiałów opatrunkowych Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 6398013 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-09
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny: 50/PN/18

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
dla Szpitala Miejskiego
w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w:
- Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252),
- Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami.
3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu.
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia „typu” lub wskazano nazwę własną produktu,
oznacza to iż Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych lub wyższych jak w zestawieniu parametrów i warunków wymaganych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego.
5. Zamówione towar winien być dostarczony do pomieszczeń Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach 7.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia.
7. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej – w tym poprzez przesłanie faksem.
8. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
Opatrunek z pianki poliuretanowej; Samoprzylepny, wodoszczelny opatrunek włókninowy; Opatrunek foliowy z nieprzywierającym wkładem chłonnym; Opatrunek foliowy z wkładem chłonnym o strukturze plastra miodu; Samoprzylepna transparentna ultra cienka (max 0,025 mm) folia poliuretanowa; Stapler skórny wielokrotnego użytku z wymiennym magazynkiem; Magazynki do w/w staplera; Stapler skórny jednorazowego użytku; Trójwarstwowy opatrunek z wkładem chłonnym; Elastyczny opatrunek z zawartością srebra nanokrystalicznego; Trójwarstwowy opatrunek pokryty srebrem nanokrystalicznym; Samoprzylepny, wodoodporny opatrunek chłonny z pianki poliuretanowej; Samoprzylepny opatrunek z pianki poliuretanowej; Opatrunek piankowy; Czysty, amorficzny hydrożel; Opatrunek hydrokoloidowy; Cienki opatrunek bez przylepca; Chusteczki do usuwania opatrunków samoprzylepnych oraz oczyszczania skóry z pozostałości substancji klejących na skórze; Transparentny opatrunek foliowy; Transparentny opatrunek z folii poliuretanowej - 33 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
Antybakteryjny opatrunek z maścią; Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej; Opatrunek jałowy hydrokoloidowy do wilgotnego opatrywania ran średniosączących; Opatrunek jałowy poliuretanowy, piankowy; Opatrunek jałowy do ran silnie sączących; Opatrunek jałowy samoprzylepny - 14 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
Syntetyczny podkład podgipsowy; Chusta trójkątna; Opatrunki z wkładem chłonnym, samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym - 6 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
Serweta operacyjna jałowa; Kompresy jałowe; Tupfery jałowe; Seton jałowy; Opatrunek niejałowy na nos (wąsy) - 22 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
Opatrunek zabezpieczający wkłucie centralne z plasterkiem chlorheksydyny; Płyn barierowy nie zawierający alkoholu - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
Sterylny, łatwy i wygodny w użyciu opatrunek z mocowaniem samoprzylepnym - 1 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
Zestaw opatrunkowy do terapii podciśnieniowej; Zbiornik z żelem; Zestaw opatrunkowy – jałowy opatrunek - 6 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500273925-N-2018 z dnia: 2018-11-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2018-11-21, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2018-11-26, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500278380-N-2018 z dnia: 2018-11-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z
postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa,
stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj.
informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z
Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. W celu umożliwienia dokonania właściwej oceny jakości, Wykonawcy dostarczą Zamawiającemu najpóźniej w
terminie składania ofert bezpłatne próbki w ilości 2 szt. - dotyczy pakietu: - pakiet nr 2 pozycja 1-14 - pakiet nr 3 pozycja 3-6 - pakiet nr 4 pozycja 1-5, 8-16 - pakiet nr 5
pozycja 1-3 Na każdej próbce winna być informacja, którego pakietu oraz której pozycji dotyczy. Próbki są integralną częścią oferty i nie będą podlegały zwrotom.
UWAGA! PRÓBKI STANOWIĄ NIEROZERWALNĄ CZĘŚĆ OFERTY. PRÓBKI
PODDANE OCENIE JAKOŚCI NIE BĘDĄ PODLEGAŁY UZUPEŁNIENIU W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM BRAK PRÓBEK BĘDZIE SKUTKOWAŁ
ODRZUCENIEM OFERTY.

W ogłoszeniu powinno być:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z
postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa,
stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj.
informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z
Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. W celu umożliwienia dokonania właściwej oceny jakości, Wykonawcy dostarczą Zamawiającemu najpóźniej w
terminie składania ofert bezpłatne próbki w ilości 2 szt. - dotyczy pakietu: - pakiet nr 2 pozycja 1-13 - pakiet nr 3 pozycja 3-6 - pakiet nr 4 pozycja 1-5, 8-16 - pakiet nr 5
pozycja 1-3 - pakiet nr 8 pozycja 1 Na każdej próbce winna być informacja, którego pakietu oraz której pozycji dotyczy. Próbki są integralną częścią oferty i nie będą podlegały zwrotom.
UWAGA! PRÓBKI STANOWIĄ NIEROZERWALNĄ CZĘŚĆ OFERTY. PRÓBKI
PODDANE OCENIE JAKOŚCI NIE BĘDĄ PODLEGAŁY UZUPEŁNIENIU W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM BRAK PRÓBEK BĘDZIE SKUTKOWAŁ
ODRZUCENIEM OFERTY.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena - dot. pakietu nr 1, 6, 7 100,00
Cena - dot. pakietu nr 2, 3, 4, 5 70,00
Jakość - dot. pakietu nr 2, 3, 4, 530,00

W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena - dot. pakietu nr 1, 6, 7 100,00
Cena - dot. pakietu nr 2, 3, 4, 5, 8 - 70,00
Jakość - dot. pakietu nr 2, 3, 4, 5, 8 - 30,00



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane:Antybakteryjny opatrunek z maścią; Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej; Opatrunek jałowy hydrokoloidowy do wilgotnego opatrywania ran
średniosączących; Opatrunek jałowy poliuretanowy, piankowy; Opatrunek jałowy do ran silnie sączących; Opatrunek jałowy samoprzylepny - 14 pozycji asortymentowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do
SIWZ/UMOWY. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141111-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 70,00
Jakość 30,00
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane:Antybakteryjny opatrunek z maścią; Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej; Opatrunek jałowy hydrokoloidowy do wilgotnego opatrywania ran
średniosączących; Opatrunek jałowy poliuretanowy, piankowy; Opatrunek jałowy do ran silnie sączących - 13 pozycji asortymentowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do
SIWZ/UMOWY. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4, 33141111-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 70,00
Jakość 30,00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-11-21, godzina: 08:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-11-28, godzina: 08:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Język polski

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Opatrunek jałowy samoprzylepny - 2 700 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do
SIWZ/UMOWY. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141111-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 70,00
Jakość 30,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33141110, 33141111
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin