Przetarg 7137774 - Dostawa materiałów opatrunkowych Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7137774 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-06
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny: DZPiZ-380-43/2019

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy Materiałów opatru
nkowych szczegółowo przedstawionych w załączniku nr 2 do niniejszej siwz.
2. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
4. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia na które Wykonawca może złożyć ofertę oraz nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
5. Liczba pakietów – 11.
6. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 33141110-4; 33141111-1; 33141112-8; 33631600-8.
7. Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z jego bieżącej działalności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Oznacza to, że ilości przedmiotu zamówienia podane w załącznikach do SIWZ stanowią wartości szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy.
10. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ograniczenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie dla Wykonawców określonych w art. 22 ust 2 u.p.zp.
11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
13. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
14. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w formularzu asortymentowo cenowym, przepisach na które zamawiający powołuje się w siwz i w projekcie umowy.
15. Zamawiający zgodnie z delegacją art. 24aa u.p.z.p. dokona w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy Zamawiający zbada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540243024-N-2019 z dnia: 2019-11-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-15, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-19, godzina: 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540245591-N-2019 z dnia: 2019-11-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
"...
5. Liczba pakietów – 11..."
W ogłoszeniu powinno być:
"...
5. Liczba pakietów – 12..."


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-19, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-20, godzina: 09:00,
branża Medyczna
podbranża leki, materiały medyczne
kody CPV 33141110, 33141111, 33141112, 33631600
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin