Przetarg 7194144 - dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek,...

   
Analizuj Zamówienie 7194144 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-28
przedmiot ogłoszenia
dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów
do żywienia dojelitowego(w tym mleka modyfikowanego) oraz leków (uzupełnienie) i materiałów j. u. (uzupełnienie)
Numer referencyjny: PCM/ZP 04/I/2019

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego(w tym mleka modyfikowanego) oraz leków (uzupełnienie) i materiałów j. u. (uzupełnienie)
1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania:
1.2.1. Zadanie 1: Materiały opatrunkowe
1.2.2. Zadanie 2: Preparat do przemywania ran
1.2.3. Zadanie 3: Pieluchomajtki
1.2.4. Zadanie 4: Środki myjąco - dezynfekcyjne do narzędzi
1.2.5. Zadanie 5: Środki dezynfekcyjne do powierzchni
1.2.6. Zadanie 6: Środki myjąco -dezynfekcyjne do odkażania rąk
1.2.7. Zadanie 7: Dezynfekcja skóry i błon śluzowych
1.2.8. Zadanie 8: Higiena ciała
1.2.9. Zadanie 9: Rękawice
1.2.10. Zadanie 10: Nici chirurgiczne
1.2.11. Zadanie 11: Nici chirurgiczne typu AMIFIL M, PETERGLYD
1.2.12. Zadanie 12: Preparaty do żywienia dojelitowego
1.2.13. Zadanie 13: Mleko modyfikowane
1.2.14. Zadanie 14: Leki (uzupełnienie)
1.2.15. Zadanie 15: Leki (uzupełnienie)
1.2.16. Zadanie 16: Leki (uzupełnienie)
1.2.17. Zadanie 17: Leki (uzupełnienie)
1.2.18. Zadanie 18: Elektrody do EKG (uzupełnienie materiały j. u.)
1.2.19. Zadanie 19: Maski donosowe i czapeczki jednorazowe dla noworodków (uzupełnienie materiały j. u.)
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ „ Formularz cenowy” stanowiący również załącznik do umowy.
1.4. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
2.1. Dotyczy zadania 1:Warunki:
2.1.1. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów medycznych stanowiących przedmiot oferty pod postacią Raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji, wykonanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN - EN ISO 17665-1 dla wyrobów sterylizowanych parą wodną
2.2. Dotyczy zadania 4,5.6,7,8:Warunki:
2.2.1. Wymagane Karty charakterystyki powinny:
2.2.1.1. zawierać jednoznaczne i zwięzłe stwierdzenia napisane językiem prostym i zrozumiałym,
2.2.1.2. zawierać 16 obowiązkowych punktów zgodnie z rozporządzeniem.
2.3. Dotyczy zadania 12,13:Warunki:
2.3.1. Jeżeli po ogłoszeniu niniejszego postępowania przetargowego zostanie wstrzymana produkcja preparatu lub zostanie on wycofany z obrotu, Wykonawca winien przed złożeniem oferty zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z prośbą o ustosunkowanie się do sprawy,
2.4. Dotyczy zadania 12-16:Warunki
2.4.1. Były zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie,
2.4.2. Posiadały aktualne świadectwa rejestracyjne dopuszczające je do stosowania z zaznaczeniem na opakowaniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
2.4.3. Termin przydatności leków nie krótszym niż 60 dni
2.4.4. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów itp.), niż zamieszczona w SIWZ; a także w przypadku, gdy wycena innych opakowań leków spełniających właściwości terapeutyczne jest korzystniejsza pod względem ekonomicznym należy podać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę,
2.4.5. W przypadku, gdy w zadaniach przetargowych znajdują się leki wycofane lub ich produkcja została wstrzymana, Oferent do wyceny danej pozycji winien użyć ceny przed wycofaniem lub wstrzymaniem produkcji danego asortymentu. Należy o tym fakcie zamieścić w ofercie odpowiednią adnotacje informującą Zamawiającego lub zaproponować lek równoważny w po uprzednim dopuszczeniu przez Zamawiającego,
2.4.6. Zamawiający dopuszcza zmianę postaci proponowanych preparatów –
tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki i odwrotnie, fiolki na ampułki
i odwrotnie,
2.4.7. Zamawiający dopuszcza wycenę leku równoważnego pod względem składu chemicznego i dawki, lecz różniący się postacią (tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki
i odwrotnie fiolki na ampułki i odwrotnie) przy zachowaniu tej samej drogi podania
2.5. Dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 ( Apteka).
2.6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy”
2.7. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego
Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1: Materiały opatrunkowe
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2: Preparat do przemywania ran
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3: Pieluchomajtki
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4: Środki myjąco - dezynfekcyjne do narzędzi
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5: Środki dezynfekcyjne do powierzchni
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6: Środki myjąco -dezynfekcyjne do odkażania rąk
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7: Dezynfekcja skóry i błon śluzowych
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8: Higiena ciała
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 9 Nazwa: Zadanie 9: Rękawice
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 10 Nazwa: Zadanie 10: Nici chirurgiczne
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 11 Nazwa: Zadanie 11: Nici chirurgiczne typu AMIFIL M, PETERGLYD
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 12 Nazwa: Zadanie 12: Preparaty do żywienia dojelitowego
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 13 Nazwa: Zadanie 13: Mleko modyfikowane
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 14 Nazwa: Zadanie 14: Leki (uzupełnienie)
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 15 Nazwa: Zadanie 15: Leki (uzupełnienie)
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 16 Nazwa: Zadanie 16: Leki (uzupełnienie)
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 17 Nazwa: Zadanie 17: Leki (uzupełnienie)
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 18 Nazwa: Zadanie 18: Elektrody do EKG (uzupełnienie materiały j. u.)
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)

Część nr: 19 Nazwa: Zadanie 19: Maski donosowe i czapeczki jednorazowe dla noworodków (uzupełnienie materiały j. u.)
zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, leki, odżywki, materiały medyczne
kody CPV 15884000, 33140000, 33141110, 33141121, 33141420, 33600000, 33631600, 33692510
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin