Przetarg 6844640 - Dostawa narzędzi jednorazowego użytku z osprzętem do...

   
Analizuj Zamówienie 6844640 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa narzędzi jednorazowego użytku z osprzętem do zabiegów urologicznych w 2 pakietach.
Numer referencyjny: Eap.2412/17/19/M

Dostawa narzędzi jednorazowego użytku z osprzętem do zabiegów urologicznych w 2 pakietach do pomieszczeń magazynowych SP ZOZ w Kolbuszowej.

Pakiet 1 – Narzędzia jednorazowego użytku do zabiegów urologicznych - 17 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,

Pakiet 2 – Narzędzia do zabiegów urologicznych przezcewkowych – 30 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,

1.2 Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać:
a) deklarację zgodności CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub oświadczenie, że nie jest ono wymagane,
b) wpis do rejestru wyrobów medycznych z kraju pierwszego wprowadzenia do obrotu na terenie UE.
a) świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.

1.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia.
1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat.
2) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego wyrobu (okresowy brak na rynku) należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku.
3) Braki w dostawach wyrobów objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub fax. / 017 2271233 – piel. Oddziałowej Blok Operacyjny.
4) W przypadku okresowego braku dostępności wyrobu z postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się zaoferować i w razie akceptacji Zamawiającego dostarczyć zamiennik/ równoważnik w cenie przetargowej lub niższej / jeżeli zamiennik istnieje/, zgodnie z zasadami wskazanymi w umowie.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo – w sytuacjach tego wymagających/ brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych/- do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ.
6) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu leczniczego innego niż w SIWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę / do pełnego opakowania/.
7) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
8) Wymagany jest termin ważności i przydatności do użycia dostarczonego asortymentu w poszczególnych pakietach winien wynosić nie mniej niż 36 miesięcy na dzień odbioru dostawy bez zastrzeżeń.
9) W przypadku braku wyrobu lub jego zaakceptowanego przez Zamawiającego zamiennika u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie.
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakichkolwiek
ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw.
11) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia .
12) Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego Apteki, wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy.
13) Napisy na opakowaniu w języku polskim.
14) Przy nazwie handlowej każdej pozycji należy podać, wielkości opakowania jednostkowego oraz numer katalogowy i producenta.
15) Jeżeli którakolwiek pozycja asortymentowa składa się z kilku elementów, które będą
widoczne na fakturze po wyborze oferty, a nie zostały wskazane w tabeli powyżej, należy te pozycje wycenić oddzielnie.
2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 – Narzędzia jednorazowego użytku do zabiegów urologicznych
Pakiet 1 – Narzędzia jednorazowego użytku do zabiegów urologicznych - 17 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 – Narzędzia do zabiegów urologicznych przezcewkowych
Pakiet 2 – Narzędzia do zabiegów urologicznych przezcewkowych – 30 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33100000, 33125000, 33141000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin