Przetarg 7289638 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO...

   
Analizuj Zamówienie 7289638 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-20
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ANALIZATORA BADAŃ KRYTYCZNYCH RAZEM Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA ODDZIAŁU ANES
TEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII ORAZ SOR
Numer referencyjny: DZP/5/2020

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora badań krytycznych razem z dzierżawą analizatora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz SOR dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy w następującym asortymencie:
Lp. / Przedmiot zamówienia / Ilość / Okres
1 Dzierżawa analizatora do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych - 2 szt / 24 miesiące
2 Kaseta do analizatora wymienionego w poz. 1, umożliwiająca wykonanie 300 oznaczeń parametrów krytycznych - 72 kasety
3 Odczynniki do uruchomienia kasety wymienionej w poz. 2, opakowanie 4 x 5 amp. po 2,5 ml - 16 opakowań
4 Papier do analizatora (poz. 1), opakowanie po 5 rolek - 20 opakowań
Szczegółowe parametry wymagane:
Lp. Parametr wymagany
1 Analizator parametrów krytycznych, pracujący w systemie ciągłym, z kompletnym wyposażeniem, przeznaczony do pracy na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Opieki Medycznej oraz w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym.
2 Analizator parametrów krytycznych nie starszy niż 2017 rok dla OIT, dla SOR 2019rok.
3 Automatyczny analizator parametrów krytycznych pracujący w systemie ciągłym dokonujący jednoczasowo i w jednej próbce pomiaru: pH, pCO2, pO2, K+, Na+, Ca++, Glukoza, Mleczany, Hct
4 Zakres liniowości oznaczanego wapnia zjonizowanego od 0,10 – 5,00 mmol/L.
5 Pomiar wszystkich parametrów z krwi pacjenta oraz materiału kontrolnego w jednym torze pomiarowym.
6 Analizator przeznaczony do pracy w trybie laboratoryjnym oraz oddziałowym – zestawy odczynnikowe w postaci jednej kasety odczynnikowo-sensorowej zawierającej takie elementy jak: elektrody, płyny kontrolne, myjące, pojemnik na ścieki, sondę aspiracyjną. Dopuszcza się zewnętrzny materiał walidacyjny w ampułkach do jednorazowego użytku przy instalacji kasety w celu sprawdzenia jej integralności. Nie dopuszcza się żadnych zewnętrznych kalibratorów/materiałów do regulacji w ampułkach niezależnie czy kalibracji/regulacji dokonuje serwis czy użytkownik.
7 Automatyczna kontrola jakości minimum 3 razy dziennie na trzech poziomach.
8 Automatyczna kalibracja jedno- lub dwupunktowa bez konieczności ingerencji Użytkownika. Dopuszcza się kalibrację fabryczną.
9 Objętość próbki: do 150 mikrolitrów.
10 Czas pomiaru do 2 minut.
11 Podtrzymywanie pracy analizatora przy awarii zasilania minimum 30 minut – UPS wewnętrzny.
12 Interfejsy umożliwiające przesyłanie danych w sieci w systemie dwukierunkowym.
13 Wbudowany, automatyczny system kontroli jakości w czasie rzeczywistym (badanie kontroli jakości wykonywane w sposób automatyczny po każdym oznaczeniu). Dostęp na bieżąco do wykresu kontroli jakości Delta Chart
14 Automatyczne oświetlenie pola aspiracji próbki.
15 Bezprzewodowa komunikacja – wbudowany w aparat moduł wifi.
16 Instrukcja obsługi w języku polskim dostarczona wraz z analizatorem.
17 Oferowany analizator winien posiadać oprogramowanie w języku polskim i być gotowy do podjęcia działalności bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
18 Termin dostarczenia i uruchomienia analizatora: 7 dni od dnia podpisania umowy.
19 Serwis:
19a Merytoryczne wsparcie w rozwiązywaniu doraźnych problemów eksploatacyjnych poprzez telefoniczny instruktaż operatora.
19b Gwarancja techniczna przez cały okres obowiązywania umowy - uwzględniająca koszty napraw, wymiany podzespołów, okresowych przeglądów serwisowych, a także inne nie wymienione koszty, z wyjątkiem wyspecyfikowanych w ofercie materiałów zużywalnych.
19c Czas reakcji serwisu – max. 60 min. od chwili zgłoszenia. Pod pojęciem czas reakcji serwisu Zamawiający rozumie - kontakt telefoniczny w sprawie zgłoszenia dokonanego za pomocą telefonu, fax-u, sms, maila.
19d Czas przystąpienia do bezpośredniej naprawy - max. 24 godz. od chwili zgłoszenia.
19e Dostępność serwisu ciągła, przez cały okres obowiązywania umowy – możliwość zgłaszania awarii 24 godziny / dobę, 7 dni w tygodniu ( także w dni ustawowo wolne od pracy). Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizowania podanych numerów w przypadku każdorazowej ich zmiany.
19f Działania naprawcze podejmowane będą niezwłocznie bez jakichkolwiek dodatkowych warunków wstępnych.
19g Instalacja, uruchomienie i szkolenie personelu Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w zakresie obsługi (w tym zasad podawania materiału badanego do analizatora), konserwacji, rozwiązywania drobnych problemów technicznych oraz interpretacji wyników na koszt Wykonawcy.
20 Parametry oceniane:
20a Każdorazowa walidacja wielotestowej kasety dedykowanym materiałem przed jej uruchomieniem w celu sprawdzenia integralności kasety i wykluczeniu jej uszkodzenia np. w transporcie.
20b Aparat wyposażony w Inteligentny System Zarządzania Jakością przeprowadzający w sposób automatyczny badania kontroli jakości: po każdym oznaczeniu, co 4 godziny i co 24 godziny bez dodatkowych kosztów
20c Przechowywanie kaset sensorowo-odczynnikowych (wszystkich kaset wymaganych do pracy aparatu), w temperaturze pokojowej.
Uwaga! Formularz parametrów wymaganych stanowi skonkretyzowanie zobowiązań wykonawcy, w związku z czym traktowany będzie jako treść oferty nie podlegający uzupełnieniu, jednakże przy uwzględnieniu treści art. 87 ust. 2 uPzp.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33696500, 38434000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin