Przetarg 7134618 - Dostawa opatrunków zwykłych i specjalistycznych dla...

   
Analizuj Zamówienie 7134618 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-05
przedmiot ogłoszenia
Dostawa opatrunków zwykłych i specjalistycznych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Powtórka
Numer referencyjny: ZP
/21/2019

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów medycznych (opatrunkowych). Asortyment i ilości szczegółowo określa Załącznik nr 1 do SIWZ (specyfikacja asortymentowo-ilościowa), a warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy –Załącznik Nr 4
Przedmiot zamówienia stanowi 5 pakietów.
Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrane pakiety/pakiet, przy czym w ramach zadania lub pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu, nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakiecie.
Przez dostawę zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów.
W trakcie realizacji umowy zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy w odniesieniu do każdego zadania i pakietu.
Oferowane materiały medyczne muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Muszą posiadać dokumenty dopuszczające ich stosowanie w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy tj.: certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny – zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Wykonawca zapewnia ważność dokumentów dopuszczających dostarczane wyroby do obrotu i stosowania przez okres trwania umowy.
Wymaga się, by każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego materiału medycznego był zaopatrzony w etykietę handlowa sporządzoną w języku polskim, w taką samą etykietę winny być zaopatrzone opakowania zbiorcze. Ponadto etykieta handlowa powinna zawierać co najmniej poniższe informacje:
rodzaj i nazwę wyrobu
ilość szt. w opakowaniu
nazwę producenta
numer kodu, rozmiar
numer serii
datę ważności
sposób wyjałowienia
Materiały medyczne muszą spełniać wymogi Zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne właściwe dla tych wyrobów zgodnie z ich przeznaczeniem.
Obowiązkiem wykonawcy jest zabezpieczenie płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy.
Zamówienia składane będą telefonicznie lub faksem, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego – Apteka szpitalna, na własny koszt i ryzyko w ilościach wskazanych przez zamawiającego.
Dostawa zamówionego towaru odbywać się będzie w oparciu o zamówienie złożone przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych. Termin ważności oferowanych materiałów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
W celu potwierdzenia wymagań jakościowych w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia, wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne: aktualne katalogi, foldery, ulotki itp. Na załączonych materiałach informacyjnych należy wyraźnie zaznaczyć: nr zadania, pakietu oraz numer pozycji tego zadania czy pakietu.
Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33.14.00.00-3 materiały medyczne
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje :
zamówień uzupełniających
umowy ramowej.
wykorzystania aukcji elektronicznej.
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540241764-N-2019 z dnia: 2019-11-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin skład ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu data 2019-11-13 godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin skład ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu data 2019-11-15 godzina 10:00
branża Medyczna
podbranża leki, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33140000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin