Przetarg 6834212 - Dostawa płynów infuzyjnych, opatrunków oraz materiałów...

   
Analizuj Zamówienie 6834212 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-14
przedmiot ogłoszenia
Dostawa płynów infuzyjnych, opatrunków oraz materiałów szewnych oraz taśm i siatek do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-
Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Numer referencyjny: ZP/PN/7/DP/2019

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa płynów infuzyjnych, opatrunków oraz materiałów szewnych oraz taśm i siatek do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu z podziałem na części:

Część nr 1 – płyny infuzyjne
Część nr 2 – chemikalia,
Część nr 3 – galenika
Część nr 4 – materiały opatrunkowe I
Część nr 5 – materiały opatrunkowe II
Część nr 6 – taśmy i siatki
Część nr 7 – materiały szewne

2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV: 33692000-7 - roztwory lecznicze
33141100-1 - opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawiera – Formularz asortymentowo – cenowy załącznik 1B do SIWZ.
4. Okres gwarancji i rękojmia obejmująca cały okres trwania umowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
7. Nazwy międzynarodowe, postać, dawki oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe stanowiące załącznik 1 B do formularza ofertowego.
8. Termin ważności oferowanych produktów farmaceutycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją (ulotką) zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
10. Termin dostawy dla części nr 1, 2 i 3 do 24 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia telefonicznie, e-mail lub faksem.
11. Termin dostawy tzw. „pilnej” dla części nr 1, 2 i 3 do 10 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
12. Termin dostawy dla części nr 4,5,6 i 7 do 4 dni od daty złożenia zamówienia telefonicznie, e-mail lub faksem.
13. Termin dostawy tzw. „pilnej” dla części nr 4, 5, 6 i 7 do 48 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
15. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełnionych
17. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
IV. Termin wykonania zamówienia
Wykonawca sukcesywnie dostarczy przedmiot umowy w okresie 12 m-cy od daty zawarcia umowy, tj. od dnia 01.08.2019 r., do dnia 31.07.2020 r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: płyny infuzyjne
sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.

Część nr: 2 Nazwa: chemikalia
sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.

Część nr: 3 Nazwa: galenika
sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.

Część nr: 4 Nazwa: materiały opatrunkowe I
sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.

Część nr: 5 Nazwa: materiały opatrunkowe II
sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.

Część nr: 6 Nazwa: taśmy i siatki
sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.

Część nr: 7 Nazwa: materiały szewne
sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do siwz.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540122784-N-2019 z dnia: 2019-06-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis warunku: o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca który, wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- dla części nr 1 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali płynów infuzyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 zł każde;
- dla części nr 2 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali chemikalia o wartości brutto nie mniejszej niż 3 500,00 zł każde;
- dla części nr 3 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali galeniki o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł każde;
- dla części nr 4 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali materiałów opatrunkowych o wartości brutto nie mniejszej niż 280 000,00 zł każde;
- dla części nr 5 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali materiałów opatrunkowych o wartości brutto nie mniejszej niż 8 000,00 zł każde
- dla części nr 6 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali taśm i siatek o wartości brutto nie mniejszej niż 76 000,00 zł każde
- dla części nr 7 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali materiałów szewnych o wartości brutto nie mniejszej niż 130 000,00 zł każde
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz braku przesłanek wykluczenia
Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia , lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Przez stosowna sytuację, o której mowa powyżej należy rozumieć sytuacje kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu , że
realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas
realizacji zamówienia.
- udostępnione zasoby pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie zajdą wobec podmiotów udostepniających podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 oraz ust. 5 pkt 1.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. tzn.
a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez
Zamawiającego,
c) brak podstaw wykluczenia.
8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich, lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów.
9. Jeżeli Wykonawca nie złoży , dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. l, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym.

W ogłoszeniu powinno być:
) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis warunku: o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca który, wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- dla części nr 1 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali płynów infuzyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 zł każde;
- dla części nr 2 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali chemikalia lub produktów leczniczych o wartości brutto nie mniejszej niż 3 500,00 zł każde;
- dla części nr 3 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali galeniki lub produktów leczniczych o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł każde;
- dla części nr 4 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali materiałów opatrunkowych o wartości brutto nie mniejszej niż 280 000,00 zł każde;
- dla części nr 5 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali materiałów opatrunkowych o wartości brutto nie mniejszej niż 8 000,00 zł każde
- dla części nr 6 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali taśm i siatek o wartości brutto nie mniejszej niż 76 000,00 zł każde
- dla części nr 7 – wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie do szpitali materiałów szewnych o wartości brutto nie mniejszej niż 130 000,00 zł każde
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz braku przesłanek wykluczenia
Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia , lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Przez stosowna sytuację, o której mowa powyżej należy rozumieć sytuacje kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu , że
realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas
realizacji zamówienia.
- udostępnione zasoby pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie zajdą wobec podmiotów udostepniających podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 oraz ust. 5 pkt 1.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. tzn.
a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez
Zamawiającego,
c) brak podstaw wykluczenia.
8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich, lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów.
9. Jeżeli Wykonawca nie złoży , dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. l, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert: 2019-06-25, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert: 2019-06-27, godzina 10:00
branża Medyczna
podbranża leki, materiały medyczne
kody CPV 33141100, 33692000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin