Przetarg - Dostawa produktów recepturowych nr 3/Apt/2018 Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 6242199 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2018-08-11
przedmiot ogłoszenia
Dostawa produktów recepturowych nr 3/Apt/2018
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Aresztu Śl
edczego w Gdańsku produktów recepturowych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny, jak w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załącznik numer 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Produkty recepturowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6.9.2001 r. (Dz. U. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.) – wykonawca winien posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanego produktu oraz okazać je na żądanie zamawiającego.
Lp.
Nazwa, dawka, postać leku oraz wielkość opakowania – Ilość opakowań leku
1. Acidum boricum pulvis x 50 g – 15
2. Acidum salicylicum pulvis x 250 g – 3
3. Argentum nitricum pulvis x 10 g – 2
4. Dithranol pulvis x 5 g – 1
5. Eucerinum anhydricum x 500 g – 15
6. Hydrocortisonum pulvis x 5 g – 7
7. Natrium thiosulfuricum pulvis x 250 g – 10
8. Sulfur praecipitatum pulvis x 250 g – 2
9. Urea pulvis 100 g – 5
10. Vaselinum album x 1000 g – 25
11. Vaselinum flavum x 1000 g – 15
12. Butelka szklana oranżowa o poj. 50 ml x 1 szt. – 70
13. Butelka szklana oranżowa o poj. 65 ml x 1 szt. – 70
14. Butelka szklana oranżowa o poj. 125 ml x 1 szt. – 100
15. Butelka szklana oranżowa o poj. 250 ml x 1 szt. – 10
16. Butelka szklana oranżowa o poj. 500 ml x 1 szt. – 10
17. Butelka szklana oranżowa o poj. 1000 ml x 1 szt. – 5
18. Etykieta pomarańczowa samoprzylepna 4cmx6,5cm (+/-0,5cm) *100 szt. – 2
19. Nakrętka na butelkę ф 18 mm – 70
20. Nakrętka na butelkę ф 22 mm – 70
21. Nakrętka na butelkę ф 28 mm – 70
22. Pudełko do maści winidurowe 50 ml/30g x 1 szt. – 70
23. Pudełko do maści winidurowe 65 ml/50g x 1 szt. – 70
24. Pudełko do maści winidurowe 125 ml/100g x 1 szt. – 250
25. Pojemnik do unguatora NIEsterylny 50 g/70ml x 1 szt. – 20
26. Pojemnik do unguatora NIEsterylny 100 g/140ml x 1 szt. – 50
27. Pojemnik do unguatora NIEsterylny 200 g/280ml x 1 szt. – 30
28. Torebki recepturowe białe 17cmx12cm x 200 szt. – 2
29. Glucosum pulvis x 1000 g – 4
30. Zincum oxydatum x 100 g – 4
2) Dostarczane produkty recepturowe muszą być w oryginalnych i NIEuszkodzonych opakowaniach.
3) Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 36 miesięcy.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w dostawach produktów recepturowych na podstawie prawa opcji przewidującego zmniejszenie o 30 % lub zwiększenie o 30 % przewidywanych dostaw oraz w przypadku wprowadzenia zamienników w razie zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika NIE może być wyższa od ceny produktu określonego w formularzu cenowym. Prawo opcji dotyczy zakresu wartościowego lub ilościowego, a ostateczne rozstrzygnięcie w tym zakresie należy do zamawiającego.
5) Dostarczane produkty recepturowe muszą posiadać okres ważności NIE krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy za wyjątkiem tych, których to specyfikacja stanowi inaczej. Dostawa produktów z krótszym terminem ważności będzie realizowana po uzyskaniu zgody od zamawiającego.
6) Dostarczane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji oraz wszelkie atesty i certyfikaty, jeśli TAKie są wymagane odrębnymi przepisami, na każde żądanie zamawiającego, najpóźniej z chwilą ich dostawy do zamawiającego.
7) Dopuszcza się zamianę danego produktu na produkt o innej nazwie handlowej niż opisana w załączniku numer 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przy czym zamieniony produkt musi być równoważny pod względem składu do produktu recepturowego wskazanego pierwotnie.
8) Jeżeli ilość środka farmaceutycznego w opakowaniu proponowanym przez wykonawcę będzie inna niż określona przez zamawiającego, wykonawca wpisuje w formularzu cenowym w kolumnie 4a ilość jednostek (np. ilość gramów w opakowaniu) a w kolumnie 4b wpisuje nazwę produktu synonimowego, jego postać farmaceutyczną i wielkość opakowania. Wykonawca oferuje TAKą samą lub NIE mniejszą ilość jednostek (np. gramów, sztuk itp.) środka farmaceutycznego, jaką zażądał w SIWZ zamawiający. Jeżeli wykonawca będzie oferował produkt w opakowaniu, które jest NIEpodzielne przez całkowitą ilość danego produktu określoną przez zamawiającego (np. podaną w gramach), to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie „w górę”, np. 5,7 opak. = 6 opak. lub 5,1 opak. = 6 opak. NIEdopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę całkowitej ilości jednostek środków farmaceutycznych określonych w SIWZ
9) Zamawiający NIE dopuszcza włączenia do oferty preparatów będących suplementami diety oraz kosmetyków.
10) W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego produktu lub został on wycofany z obrotu i z przyczyn obiektywnych NIE można go zastąpić równoważnym (zamiennikiem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat NIE jest produkowany i NIE ma zamienników oraz go NIE wyceniać. W TAKim przypadku wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany środek farmaceutyczny NIE jest produkowany lub jest wycofany z obrotu. Zamawiający sprawdzając i oceniając oferty wykonawców zweryfikuje, czy w sytuacji zaprzestania produkcji danego produktu lub jego wycofania, wykonawcy celowo NIE korzystali z zamienników i NIE dokonywali wyceny prowadząc w ten sposób do sztucznego zaniżenia wartości zamówienia.
11) W przypadku czasowego braku danego produktu u wybranego wykonawcy zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania jego zakupu u innego dostawcy a wykonawca wyłoniony w wyniku przetargu pokryje różnice między faktyczną ceną dokonanego zakupu a zaoferowaną ceną w ofercie.
12) Minimalny termin płatności musi wynosić 21 dni.
branża Medyczna
podbranża leki, materiały medyczne
kody CPV 33600000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin