Przetarg 7601225 - Dostawa radiotelefonów stacjonarnych, przewoźnych i...

   
Analizuj Zamówienie 7601225 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-21
przedmiot ogłoszenia
Dostawa radiotelefonów stacjonarnych, przewoźnych i przenośnych na potrzeby Żandarmerii Wojskowej
Numer referencyjny: RZP/09/PN/S
/2020

Przedmiotem zamówienia jest dostawa radiotelefonów stacjonarnych, przewoźnych i przenośnych na potrzeby Żandarmerii Wojskowej
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: radiotelefony stacjonarne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa radiotelefonów stacjonarnych.

Część nr: 2 Nazwa: radiotelefony przewoźne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa radiotelefonów przewoźnych.

Część nr: 3 Nazwa: radiotelefony przenośne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa radiotelefonów przenośnych.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540136782-N-2020 z dnia: 2020-07-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-30, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-20, godzina: 09:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.07.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego
W ogłoszeniu powinno być:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540151608-N-2020 z dnia: 2020-08-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-20, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-31, godzina: 09:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego
W ogłoszeniu powinno być:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540159031-N-2020 z dnia: 2020-08-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-31, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina: 09:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.09.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540166349-N-2020 z dnia: 2020-09-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-04, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-25, godzina: 09:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.09.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540183420-N-2020 z dnia: 2020-09-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-25, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-10-09, godzina: 09:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.10.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540194979-N-2020 z dnia: 2020-10-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.3)
W ogłoszeniu jest:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
W ogłoszeniu powinno być:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8)
W ogłoszeniu jest:
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-21

W ogłoszeniu powinno być:
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-28


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.5.1)
W ogłoszeniu jest:
4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej dostarczenia koncesji na wykonywanie działalności w zakresie wytwarzania lub obrotu wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (jeśli dotyczy). 5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający zażąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 253 000,00 PLN., w tym: na zadanie nr 1 – 3 000,00 PLN; na zadanie nr 2 – 50 000,00 PLN; na zadanie nr 3 – 200 000,00 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp). Dokumenty składane są w oryginale, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem tj. kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wykazanie zarówno jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż: 253 000,00 PLN w przypadku oferty składanej na wszystkie zadania, w tym: na zadanie nr 1 – 3 000,00 PLN; na zadanie nr 2 – 50 000,00 PLN; na zadanie nr 3 – 200 000,00 PLN, lub kilku odpowiadających rodzajowo dostaw o niższych wartościach na łączną kwotę nie mniejszą niż wymagane. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. Dokumenty składane są w oryginale, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem tj. kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W ogłoszeniu powinno być:
4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej dostarczenia koncesji na wykonywanie działalności w zakresie wytwarzania lub obrotu wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający zażąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp). Dokumenty składane są w oryginale, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem tj. kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
6. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda:
1.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył dostaw wykonanych,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wykazanie minimum jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż 250 000,00 PLN. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. Dokumenty składane są w oryginale, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem tj. kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2)
W ogłoszeniu jest:
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 100,00 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy sto i 00/100), w tym: na zadanie nr 1 – 100,00 PLN; na zadanie nr 2 – 2 000,00 PLN; na zadanie nr 3 – 10 000,00 PLN. 3. Wadium zabezpieczające ofertę może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 30 1010 1010 0135 5013 9120 2000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium RZP/09/PN/S/2020_zadanie nr_” O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, np. gwarancja bankowa czy ubezpieczeniowa, należy przekazać, pod rygorem nieważności, w oryginale w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej ze strony gwaranta (przedstawiciela gwarancji). 6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia treści warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b). 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
12 000,00 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy i 00/100).
3. Wadium zabezpieczające ofertę może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020,
poz. 299 z późn.zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa,
nr rachunku 30 1010 1010 0135 5013 9120 2000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium RZP/09/PN/S/2020”. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, np. gwarancja bankowa czy ubezpieczeniowa, należy przekazać, pod rygorem nieważności, w oryginale w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej ze strony gwaranta (przedstawiciela gwaranta).
6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest zasadne.
7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia treści warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa.
8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b).
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium Wykonawcom, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.2.2)
W ogłoszeniu jest:
K1 - cena 80,00
K2- czas naprawy w przypadku wykrycia usterki 8,00
K3- zatrudnienie osób niepełnosprawnych i/lub bezrobotnych 2,00
K4- termin wykonania zamówienia 10,00
W ogłoszeniu powinno być:
K1 - cena 50,00
K2- Funkcja zabezpieczenia przemiennika przed nieuprawnionym dostępem 10,00
K3- Zwiększona czułość radiotelefonów 10,00
K4- Funkcja kontroli parametrów technicznych akumulatora poprzez ładowarkę 7,00
K5- Wyposażenie akumulatorów w układ pamięci nieulotnej 7,00
K6- Dokładność odbiornika GPS 5,00
K7- Certyfikowany wewnętrzny moduł Bluetooth 5,00
K8- Funkcja automatycznej głośności (RX) 3,00
K9- Funkcja eliminacji szumu tła (TX) 3,00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-15, godzina: 09:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.10.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być:
I. Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.10.2020 roku, o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
branża Telekomunikacja, Telefony
podbranża osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny
kody CPV 32236000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin