Przetarg 6563461 - Dostawa sprzętu biurowego, medycznego oraz odzieży...

   
Analizuj Zamówienie 6563461 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-02-04
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu biurowego, medycznego oraz odzieży medycznej w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy personelu
w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu” – 12 pakietów.
Numer referencyjny: DZP/PN/6/2019

1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu biurowego, medycznego oraz odzieży medycznej w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy personelu w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu” – 12 pakietów,
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej. Nr umowy: UDA-RPSL.08.03.02-24-0870/17-00, zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ:

Pakiet nr 1 – Podstawa monitora regulowana – 182 szt.,
Pakiet nr 2 – Podkładka pod mysz komputerową – 56 szt.,
Pakiet nr 3 – Podnóżek biurowy – 78 szt.,
Pakiet nr 4 – Podnośnik elektryczny do 170 kg z siedziskiem do transportu pacjenta 2 szt.,
Pakiet nr 5 – Podnośnik elektryczny do 200 kg z siedziskiem do transportu pacjenta – 1 szt.,
Pakiet nr 6 – Elektryczny podnośnik pionizujący pacjenta – 1 szt.,
Pakiet nr 7 – Rolki do przesuwania – 6 szt.,
Pakiet nr 8 – Maty poślizgowe – 4 szt.,
Pakiet nr 9 – Kurtka medyczna termoaktywna – 6 szt.,
Pakiet nr 10 – Podkoszulek medyczny termoaktywny – 100 szt.,
Pakiet nr 11 – Bluza medyczna termoaktywna – 30 szt.,
Pakiet nr 12 – Fotel biurowy – 323 szt.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
Podstawa monitora regulowana – 182 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
Podkładka pod mysz komputerową – 56 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3
Podnóżek biurowy – 78 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4
Podnośnik elektryczny do 170 kg z siedziskiem do transportu pacjenta 2 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5
Podnośnik elektryczny do 200 kg z siedziskiem do transportu pacjenta – 1 szt. - załącznik nr 2 do SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6
Elektryczny podnośnik pionizujący pacjenta – 1 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7
Rolki do przesuwania – 6 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8
Maty poślizgowe – 4 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9
Kurtka medyczna termoaktywna – 6 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Część nr: 10 Nazwa: Pakiet 10
Podkoszulek medyczny termoaktywny – 100 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Część nr: 11 Nazwa: Pakiet 11
Bluza medyczna termoaktywna – 30 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 12
Fotel biurowy – 323 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540027641-N-2019 z dnia: 2019-02-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
data: 2019-02-15, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
data: 2019-03-08, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540030378-N-2019 z dnia: 2019-02-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest:
Dostawa sprzętu biurowego, medycznego oraz odzieży medycznej w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy personelu w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu” – 12 pakietów.
W ogłoszeniu powinno być:
Dostawa sprzętu biurowego, medycznego oraz odzieży medycznej w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy personelu w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu” – 13 pakietów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu biurowego, medycznego oraz odzieży medycznej w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy personelu w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu” – 12 pakietów,
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej. Nr umowy: UDA-RPSL.08.03.02-24-0870/17-00, zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ:
Pakiet nr 1 – Podstawa monitora regulowana – 182 szt.,
Pakiet nr 2 – Podkładka pod mysz komputerową – 56 szt.,
Pakiet nr 3 – Podnóżek biurowy – 78 szt.,
Pakiet nr 4 – Podnośnik elektryczny do 170 kg z siedziskiem do transportu pacjenta 2 szt.,
Pakiet nr 5 – Podnośnik elektryczny do 200 kg z siedziskiem do transportu pacjenta – 1 szt.,
Pakiet nr 6 – Elektryczny podnośnik pionizujący pacjenta – 1 szt.,
Pakiet nr 7 – Rolki do przesuwania – 6 szt.,
Pakiet nr 8 – Maty poślizgowe – 4 szt.,
Pakiet nr 9 – Kurtka medyczna termoaktywna – 6 szt.,
Pakiet nr 10 – Podkoszulek medyczny termoaktywny – 100 szt.,
Pakiet nr 11 – Bluza medyczna termoaktywna – 30 szt.,
Pakiet nr 12 – Fotel biurowy – 323 szt.

W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu biurowego, medycznego oraz odzieży medycznej w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy personelu w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu” – 13 pakietów,
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej. Nr umowy: UDA-RPSL.08.03.02-24-0870/17-00, zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ:
Pakiet nr 1 – Podstawa monitora regulowana – 182 szt.,
Pakiet nr 2 – Podkładka pod mysz komputerową – 56 szt.,
Pakiet nr 3 – Podnóżek biurowy – 78 szt.,
Pakiet nr 4 – Podnośnik elektryczny minimum 170 kg z siedziskiem do transportu pacjenta 2 szt.,
Pakiet nr 5 – Podnośnik elektryczny minimum 200 kg z siedziskiem do transportu pacjenta – 1 szt.,
Pakiet nr 6 – Elektryczny podnośnik pionizujący pacjenta – 1 szt.,
Pakiet nr 7 – Rolki do przesuwania – 6 szt.,
Pakiet nr 8 – Maty poślizgowe – 4 szt.,
Pakiet nr 9 – Kurtka medyczna termoaktywna – 6 szt.,
Pakiet nr 10 – Podkoszulek medyczny termoaktywny – 100 szt.,
Pakiet nr 11 – Bluza medyczna termoaktywna – 30 szt.,
Pakiet nr 12 – Fotel przeznaczony do pomieszczeń biurowych – 65 szt.,
Pakiet nr 13 – Fotel przeznaczony do pomieszczeń gdzie świadczone są usługi medyczne – 258 szt.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest:
W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:
a. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany asortyment posiada deklarację zgodności CE oraz, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie odpowiedniej dokumentacji – dotyczy pakietów 1-6, 9-12,
b. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane produkty posiadają kartę produktu (ulotkę, kartę techniczną) potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji – dotyczy pakietów 1-8 i 12,
c. Oświadczenia Wykonawcy o serwisie gwarancyjnym (jeżeli dotyczy) oraz gwarancji zgodnie z zapisami w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – dotyczy pakietów 1-12,
d. Oświadczenie Wykonawcy, że tkanina fotela posiada atest Państwowego Zakładu Higieny – odporna na mycie i dezynfekcje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012 r. poz. 739) a ponadto, że jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji – dotyczy pakietu nr 12,
e. Oświadczenia Wykonawcy, że posiada katalogi do zaoferowanego asortymentu obrazujące: rozmiary odzieży/emblematy funkcji/gamę kolorów foteli/ a ponadto, że jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie odpowiedniej dokumentacji - dotyczy pakietów nr 9 - 12.
f. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowana odzież jest zgodna z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 18 października 2010r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego – dotyczy pakietu nr 9.
g. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany asortyment posiada: Certyfikat jakości „Oeko-Tex Standard 100”,
- Kartę techniczną tkaniny potwierdzająca parametry i skład oraz, że jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji - dotyczy pakietu 9-11,
h. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w normie PN- P-84525:1998, normie PN-EN 14126 oraz w normie EN 343; EN 342; EN 14058 - dotyczy pakietu 9-11.

W ogłoszeniu powinno być:
W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:
a. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany asortyment posiada deklarację zgodności CE oraz, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie odpowiedniej dokumentacji – dotyczy pakietów 1-6, 9-13,
b. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane produkty posiadają kartę produktu (ulotkę, kartę techniczną) potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji – dotyczy pakietów 1-8 i 12-13,
c. Oświadczenia Wykonawcy o serwisie gwarancyjnym (jeżeli dotyczy) oraz gwarancji zgodnie z zapisami w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – dotyczy pakietów 1-13,
d. Oświadczenie Wykonawcy, że tkanina fotela posiada atest Państwowego Zakładu Higieny – odporna na mycie i dezynfekcje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012 r. poz. 739) a ponadto, że jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji – dotyczy pakietu nr 13. Zgodnie z § 13 ust. 4 Rozporządzenia ministra rozwoju z dnia 26.07.2016 w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza, jeżeli Wykonawca który z przyczyn od niego niezależnych, nie ma możliwości uzyskania dokumentów o których mowa wyżej, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarzadzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewnienia jakości lub środków zarzadzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie sytemu lub norm zarzadzania środowiskowego.
e. Oświadczenia Wykonawcy, że posiada katalogi do zaoferowanego asortymentu obrazujące: rozmiary odzieży/emblematy funkcji/gamę kolorów foteli/ a ponadto, że jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie odpowiedniej dokumentacji - dotyczy pakietów nr 9 - 13.
f. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowana odzież jest zgodna z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 18 października 2010r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego – dotyczy pakietu nr 9.
g. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany asortyment posiada: Certyfikat jakości „Oeko-Tex Standard 100”,
- Kartę techniczną tkaniny potwierdzająca parametry i skład oraz, że jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji - dotyczy pakietu 9-11,
h. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w normie PN- P-84525:1998, normie PN-EN 14126 oraz w normie EN 343; EN 342; EN 14058 - dotyczy pakietu 9-11.
i. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w Ustawie z dnia 17 stycznia 2017r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 2114 ze zm.) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji dotyczy pakietu 4-8.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
a. dokumenty potwierdzające, że zaoferowany asortyment posiada deklarację zgodności CE – dotyczy pakietu nr 1-6, 9-12,
b. kartę produktu, ulotkę, kartę techniczną potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego,
z zaznaczeniem wskazanych wymogów – dotyczy pakietu nr 1-8 i 12,
c. dokumenty potwierdzające, że tkanina fotela posiada atest Państwowego Zakładu Higieny – odporna na mycie i dezynfekcje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012 r. poz. 739) – dotyczy pakietu nr 12,
d. katalogi do zaoferowanego asortymentu obrazujące: /rozmiary odzieży/emblematy funkcji/gamę kolorów foteli/ - dotyczy pakietów nr 9 – 12,
e. Certyfikat jakości „Oeko-Tex Standard 100” oraz kartę techniczną tkaniny potwierdzająca parametry i skład - dotyczy pakietu 9-11.

W ogłoszeniu powinno być:
a. dokumenty potwierdzające, że zaoferowany asortyment posiada deklarację zgodności CE – dotyczy pakietu nr 1-6, 9-13,
b. kartę produktu, ulotkę, kartę techniczną potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego,
z zaznaczeniem wskazanych wymogów – dotyczy pakietu nr 1-8 i 12-13,
c. dokumenty potwierdzające, że tkanina fotela posiada atest Państwowego Zakładu Higieny – odporna na mycie i dezynfekcje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012 r. poz. 739) bądź zgodnie z § 13 ust. 4 Rozporządzenia ministra rozwoju z dnia 26.07.2016 w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza, jeżeli Wykonawca który z przyczyn od niego niezależnych, nie ma możliwości uzyskania dokumentów o których mowa wyżej, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarzadzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewnienia jakości lub środków zarzadzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie sytemu lub norm zarzadzania środowiskowego – dotyczy pakietu nr 13,
d. katalogi do zaoferowanego asortymentu obrazujące: /rozmiary odzieży/emblematy funkcji/gamę kolorów foteli/ - dotyczy pakietów nr 9 – 13,
e. certyfikat jakości „Oeko-Tex Standard 100” oraz kartę techniczną tkaniny potwierdzająca parametry i skład - dotyczy pakietu 9-11.
f. dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w Ustawie z dnia 17 stycznia 2017r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 2114 ze zm.) dotyczy pakietu nr 4-8.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 08-03-2019, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 11-03-2019, godzina: 10:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁACZNIKNRI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: częsć 4, pakiet 4, pkt 1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Podnośnik elektryczny do 170 kg z siedziskiem do transportu pacjenta - 2 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Podnośnik elektryczny minimum 170 kg z siedziskiem do transportu pacjenta - 2 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁACZNIKNRI-INFORMACJEDOTYCZACEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część 1, pakiet 1, pkt 1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Podnośnik elektryczny do200 kg z siedziskiem do transportu pacjenta - 1 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularza asortymentowo cenowy
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Podnośnik elektryczny minimum 200 kg z siedziskiem do transportu pacjenta - 1 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularza asortymentowo cenowy


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁACZNIKNRI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIWOYCH
Punkt: Część 1, pakiet 1, pkt 1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Fotel biurowy - 323 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Fotel przeznaczony do pomieszczeń biurowych - 65 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNII-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIWOYCH
Punkt: Część 12, Pakiet 12, pkt 6
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: Dostawa przedmiotu umowy odbędzie się w 2 turach - dotyczy pakietu nr 12.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe: ------

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁACZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część 13, pakiet 13
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Fotel przeznaczony do pomieszczeń gdzie świadczone są usługi medyczne - 258 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowy.
Wspólny słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
3) Wartość części zamówienia: Wartość bez Vat:, Waluta:, PLN.
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 28
5). Kryteria oceny ofert: Kryterium cena - znaczenie - 100,00
6) Informacje dodatkowe: Dostawa przedmiotu umowy odbędzie się w 2 turach.
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Komputery, informatyka, technika biurowa, Medyczna, Odzież, obuwie, tekstylia, Wyposażenie wnętrz
podbranża odzież ochronna i robocza, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt medyczny, odzież, meble i akcesoria, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 30237200, 33190000, 33199000, 39113100, 42400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin