Zlecenie 6903477 - „Dostawa sprzętu do rehabilitacji i fizjoterapii wraz z...

   
Zamówienie 6903477 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-07-16
przedmiot zlecenia
„Dostawa sprzętu do rehabilitacji i fizjoterapii wraz z akcesoriami” - DL-DDOM-2711/1/2019

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia:

33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
33158100-3 - Urządzenia elektromagnetyczne
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33158500-7 - Przyrządy medyczne na podczerwień
33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
33192150-8 - Łóżka terapeutyczne
33192200-4 - Stoły medyczne
33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

2) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do rehabilitacji i fizjoterapii wraz z akcesoriami na potrzeby realizacji projektu pn. „Dzienny Dom Opieki Medycznej przy Wojewódzkim Zespole Specjalistycznym w Rzeszowie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

3) Zamawiający przywiduje składanie ofert częściowych tj.:

a) Część 1 - Zakup aparatu do elektroterapii i terapii ultradźwiękowej.
b) Część 2 – Zakup aparatu do krioterapii
c) Część 3 – Zakup zestawu do laseroterapii: laser biostymulacyjny,
2 sondy punktowe oraz sonda skanująca.
d) Część 4 - Zakup aparatu do magnetoterapii.
e) Część 5 – Zakup kabiny UGUL wraz z osprzętem
f) Część 6 – Zakup dwusegmentowego stołu do masażu i rehabilitacji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części.

4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy nie jest rekondycjonowany, używany, powystawowy, jest kompletny i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów.
5) Oferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych (nie dotyczy części 5 zamówienia, z wyjątkiem UGUL).
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – Część 1.
b) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – Część 2.
c) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego – Część 3.
d) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego – Część 4.
e) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego – Część 5.
f) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego – Część 6.
g) Wzór umowy - Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego
- stanowiące załączniki do Zapytania ofertowego i dostępne w oddzielnych plikach. Cel zamówienia Zamówienie ma na celu doposażenia pomieszczeń WZS w Rzeszowie zlokalizowanych przy ul. Hetmańskiej 120 na potrzeby realizacji projektu pn. „Dzienny Dom Opieki Medycznej przy Wojewódzkim Zespole Specjalistycznym w Rzeszowie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: VIII Integracja społeczna, Działania: 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych. Przedmiot zamówienia Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do rehabilitacji i fizjoterapii wraz z akcesoriami na potrzeby realizacji projektu pn. „Dzienny Dom Opieki Medycznej przy Wojewódzkim Zespole Specjalistycznym w Rzeszowie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

2) Zamawiający przywiduje składanie ofert częściowych tj.:

a) Część 1 - Zakup aparatu do elektroterapii i terapii ultradźwiękowej.
b) Część 2 – Zakup aparatu do krioterapii
c) Część 3 – Zakup zestawu do laseroterapii: laser biostymulacyjny,
2 sondy punktowe oraz sonda skanująca.
d) Część 4 - Zakup aparatu do magnetoterapii.
e) Część 5 – Zakup kabiny UGUL wraz z osprzętem
f) Część 6 – Zakup dwusegmentowego stołu do masażu i rehabilitacji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części.

3) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy nie jest rekondycjonowany, używany, powystawowy, jest kompletny i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów.
4) Oferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych (nie dotyczy części 5 zamówienia, z wyjątkiem UGUL).
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – Część 1.
b) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – Część 2.
c) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego – Część 3.
d) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego – Część 4.
e) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego – Część 5.
f) Zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego – Część 6.
g) Wzór umowy - Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego
- stanowiące załączniki do Zapytania ofertowego i dostępne w oddzielnych plikach.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne
kody CPV 33150000, 33155000, 33158100, 33158200, 33158400, 33158500, 33165000, 33192150, 33192200
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin