Przetarg 6873386 - Dostawa sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w...

   
Analizuj Zamówienie 6873386 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-03
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu „Akademia agrobiznesu”
Numer referencyjny: ZSR.271.1
B.2019

1. Temat:
Dostawa sprzętu IT do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie w ramach projektu „Akademia agrobiznesu”. Postępowanie znak: ZSR.271.1B.2019.
Działy:
1) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 26 - Pracownia silników.
2) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 28 - Pracownia przepisów ruchu drogowego i nauki jazdy.
3) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 31 - Pracownia metrologii.
4) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 36 - Pracownia obróbki ręcznej i mechanicznej.
5) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6a - Pracownia architektury krajobrazu.
6) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6b - Pracownia agrobiznesu.
7) Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6c - Pracownia produkcji roślinnej i zwierzęcej.

Wspólny Słownik Zamówień:
Przedmiot główny:
CPV: 30213000-5
Nazewnictwo wg CPV: Komputery osobiste
Przedmioty dodatkowe:
CPV: 30213100-6
Nazewnictwo wg CPV: Komputery przenośne
CPV: 30236000-2
Nazewnictwo wg CPV: Różny sprzęt komputerowy
CPV: 32420000-3
Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia sieciowe
CPV: 48000000-8
Nazewnictwo wg CPV: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
CPV: 30231320-6
Nazewnictwo wg CPV: Monitory dotykowe
CPV: 38652120-7
Nazewnictwo wg CPV: Projektory wideo
CPV: 38653400-1
Nazewnictwo wg CPV: Ekrany projekcyjne
CPV: 48820000-2
Nazewnictwo wg CPV: Serwery
CPV: 39160000-1
Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt dydaktyczny
CPV: 39162100-6
Nazewnictwo wg CPV: Pomoce dydaktyczne
CPV: 32322000-6
Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia multimedialne
CPV: 30200000-1
Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia komputerowe
CPV: 32342000-2
Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia głośnikowe

2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem do poniższych sal Zamawiającego, tj.:
2.1. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 26 - Pracownia silników, nazwa sprzętu, ilość:
1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 1 kpl.

2.2. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 28 - Pracownia przepisów ruchu drogowego i nauki jazdy, nazwa sprzętu, ilość:
1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 12 kpl.
2. Access Point - 1 szt.
3. Router - 1 szt.
4. Kontroler programowy - 1 szt.
5. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt.
6. Zasilacz awaryjny - 1 szt.
7. Szafa wisząca - 1 szt.
8. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt.
9. Projektor multimedialny - pomoc dydaktyczna do prowadzenia zajęć z przepisów ruchu drogowego - 1 szt.
10. Drukarka laserowa sieciowa ze skanerem i kopiarką - do drukowania wyników z przeprowadzonych egzaminów teoretycznych (wewnętrznych) i prowadzenia dokumentacji ze szkolenia uczniów na prawo jazdy kategorii B i T - 1 szt.

2.3. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 31 - Pracownia metrologii, nazwa sprzętu, ilość:
1. Zestaw multimedialny: tablica interaktywna, projektor - 1 kpl.
2. Komputer przenośny z systemem operacyjnym, myszą optyczną i oprogramowaniem biurowym - 1 kpl.
3. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 10 kpl.
4. Access Point - 1 szt.
5. Router - 1 szt.
6. Kontroler programowy - 1 szt.
7. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt.
8. Zasilacz awaryjny - 1 szt.
9. Szafa wisząca - 1 szt.
10. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt.

2.4. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 36 - Pracownia obróbki ręcznej i mechanicznej, nazwa sprzętu, ilość:
1. Urządzenie wielofunkcyjne do drukowania - 1 szt.
2. Komputer przenośny z systemem operacyjnym, myszą optyczną i oprogramowaniem biurowym - 1 kpl.

2.5. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6a - Pracownia architektury krajobrazu, nazwa sprzętu, ilość:
1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 17 kpl.
2. Access Point - 1 szt.
3. Router – 1 szt.
4. Kontroler programowy - 1 szt.
5. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt.
6. Zasilacz awaryjny - 1 szt.
7. Szafa wisząca - 1 szt.
8. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt.
9. Głośniki komputerowe - 1 szt.
10. Cyfrowy aparat fotograficzny - 1 szt.
11. Ploter do druku wielkoformatowego kolor - 1 szt.
12. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) - 1 szt.
13. Projektor multimedialny - 1 szt.
14. Ekran projekcyjny - 1 szt.
15. Program do obróbki graficznej - wersja edukacyjna PL na 10 stanowisk - 2 kpl.
16. Program komputerowy służący do modelowania trójwymiarowego - 16 stanowisk + stanowisko nauczycielskie (roczna licencja) - 1 kpl.
17. Program do kosztorysowania - 17 stanowisk - 17 szt.

2.6. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6b - Pracownia agrobiznesu, nazwa sprzętu, ilość:
1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 13 kpl.
2. Access Point - 1 szt.
3. Router - 1 szt.
4. Kontroler programowy - 1 szt.
5. Kabel instalacyjny skrętka - 1 szt.
6. Zasilacz awaryjny - 1 szt.
7. Szafa wisząca - 1 szt.
8. Materiały instalacyjne (uchwyty, zasilanie, gniazda sieciowe itp.) - 1 szt.
9. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) - 1 szt.
10. Projektor multimedialny - 1 szt.
11. Oprogramowanie – system finansowo-księgowy - 1 szt.
12. Oprogramowanie – księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego - 1 szt.
13. Oprogramowanie – system kadrowo-płacowy - 1 szt.
14. Oprogramowanie – system sprzedaży - 5 szt.
15. Program do obróbki graficznej - wersja edukacyjna PL na 10 stanowisk - 2 kpl.

2.7. Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Sali 6c - Pracownia produkcji roślinnej i zwierzęcej, nazwa sprzętu, ilość:
1. Komputer do prac graficznych z systemem operacyjnym i pełnym oprogramowaniem biurowym - 1 kpl.
2. Urządzenie wielofunkcyjne do druku - 1 szt.
3. Projektor multimedialny - 1 szt.
4. Ekran projekcyjny - 1 szt.
W zakres dostawy wchodzi dodatkowo (dotyczy całości):
2.8. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również dostosowanie infrastruktury sieciowej i zasilającej, zapewnienie serwisu w okresie gwarancji dla sprzętu, które wymaga serwisowania oraz wszelkie materiały niezbędne do jego realizacji a nieujęte takie jak: (przewody, kołki montażowe, korytka kablowe) oraz koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia, jego rozładunkiem i montażem (w tym zainwentaryzowaniem szaf rack) oraz uruchomieniem urządzeń w miejscu docelowego montażu, tj. w pomieszczeniach Zamawiającego w tym również pełną konfigurację serwerów i jednostek komputerowych wraz z instalacją niezbędnego oprogramowania do prawidłowej pracy stanowisk pracy wraz z utworzeniem kont użytkownikom oraz ich uprawnień.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis i ilości sprzętu IT tj. sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnych i innych w tym minimalne parametry jakie musi spełniać oferowany asortyment) zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ, który stanowi integralną część niniejszego SIWZ oraz stanowi załącznik nr 2 do wzoru projektu umowy.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.).
4.1. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w formularzu ofertowym stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.
4.2. Zaoferowany asortyment powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ lub posiadać lepsze parametry. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał w SIWZ jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje te produkty lub usługi, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
4.3. Zamawiający poprzez pojęcie „równoważny” rozumie tyle, co mający równą wartość, równe znaczenie. Oznacza to, że produkt lub rozwiązanie techniczne opisane przez Zamawiającego nie musi mieć cech identyczności, nie muszą one być takie same. Wykazanie równoważności nie polega na dowodzeniu, że zaoferowany produkt jest lepszy, czy że nie jest gorszy niż ten, którego wymaga Zamawiający, ale że umożliwia uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych.
4.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych i wymienionych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ zakresie wszystkich parametrów, wskazał producenta, model, opis i parametry oferowanego produktu w Formularzu ofertowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.
4.5. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i wskazane Formularzu ofertowym przez Wykonawcę.
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
6. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą lub między dalszymi Podwykonawcami.
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy lub podwykonawcom wykonania zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows.
2) Wymienione w SIWZ sprzęt, oprogramowanie, pozostały sprzęt elektroniczny oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
3) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kable USB itd.).
4) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad lub usterek na zasadach określonych we wzorze umowy.
5) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiającej zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie.
6) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych.
7) Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem ogólnodostępnego serwisu internetowego producenta. Dostęp ten nie może być ograniczony poprzez wymogi logowania, zakładania kont użytkownika, czy też hasła lub inne formy ograniczające swobodny dostęp do sterowników po wskazaniu/wyborze modelu urządzenia.
8) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oraz w razie konieczności inne symbole/numery wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania, tak, aby w sposób jednoznaczny można było zidentyfikować parametry oferowanego sprzętu.
9) Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń i oprogramowań – Protokołu Odbioru Jakościowego.
10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu.
11) Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania sprzętu, zainstalowania oprogramowania wraz z uwzględnieniem wszystkich potrzebnych materiałów do wykonania montażu i instalacji.
12) Wymaga się, aby oferowany sprzęt posiadał minimalny okres gwarancji wskazany w ofercie dla poszczególnych urządzeń.
13) Zamawiający informuje, że nie posiada planów, schematów miejsc, w których mają być zainstalowane zestawy interaktywne. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wykonać montaż urządzeń zgodnie ze sztuką, w sposób zapewniający poprawne działanie i osiągniecie zakładanych celów.
8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanego asortymentu w SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w SIWZ oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w SIWZ.
9. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w ofercie nazwy producenta/modelu oferowanych urządzeń oraz oprogramowania spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp.
10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
12. Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp. Zespół Szkół Rolniczych w Ostródzie ul. Czarnieckiego 69, 14-100 Ostróda jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu Powiatu Ostródzkiego z siedzibą w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5,14-100 Ostróda.
13. Zamawiający informuje, iż przedstawi potwierdzenie organu nadzorującego, że zamówienie jest realizowane dla placówki oświatowej - zgodnie z art. 83 ust. 14 pkt 1) oraz 43 ust. 9 ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540140439-N-2019 z dnia: 2019-07-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-11, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-15, godzina: 09:00,

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
14. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji producenta na oferowane komputery i komputery przenośne na cały zaoferowany okres podany w kryterium Gwarancja.
Zamawiający oczekuje, aby po podaniu numeru seryjnego/identyfikacyjnego dostarczonego komputera na oficjalnej stronie internetowej producenta można było zweryfikować, czy dostarczony komputer jest objęty ważną i obowiązującą gwarancją producenta na zaoferowany przez Wykonawcę okres.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540142486-N-2019 z dnia: 2019-07-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-15, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-16, godzina: 09:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne
kody CPV 30200000, 30213000, 30213100, 30231320, 30236000, 32322000, 32342000, 32420000, 38652120, 38653400, 39160000, 39162100, 48000000, 48820000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin