Przetarg 6626646 - DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA POTRZEB SZPITALNEGO...

   
Analizuj Zamówienie 6626646 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-06
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA POTRZEB SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO I ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
Numer referencyjny:
DZP/10/2019

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Zespołów Ratownictwa Medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od zawarcia umowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 2.1 do 2.21 oraz w załącznikach niniejszego ogłoszenia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Łyżki jednorazowego użytku Miller na potrzeby ZRM
Pozycja 1.Łyżki jednorazowego użytku Miller dla dzieci do laryngoskopu światłowodowego, rozmiar 00 szt.120 Pozycja 2. Łyżki jednorazowego użytku Miller dla dzieci do laryngoskopu światłowodowego, rozmiar 1 szt. 120 Pozycja 3. Łyżki jednorazowego użytku Miller dla dzieci do laryngoskopu światłowodowego, rozmiar 0 Szt. 120

Część nr: 2 Nazwa: Igła doszpikowa automatyczna na potrzeby ZRM
Pozycja 1.Wkłucie doszpikowe automatyczne (typu BIG) dla dorosłych i dzieci - stały dostęp do naczynia-odpowiedni do przetaczania krwi,- mało bolesna penetracja igły do kości gąbczastej, - sprzęt jednorazowego użycia podnosi bezpieczeństwo, - szybka infuzja płynów i leków, - brak bezpośredniego kontaktu z krwią, - szczególnie odpowiedni w sytuacjach zagrożenia życia - regulowana głębokość wkłucia - Igła doszpikowa do iniekcji kostnych dla dzieci od 0 do 12 lat - dla dzieci Igła doszpikowa do iniekcji kostnych dla dzieci od 0 do 12 lat - dla dzieci szt. 72 Pozycja 2. Wkłucie doszpikowe automatyczne (typu BIG) dla dorosłych i dzieci - stały dostęp do naczynia-odpowiedni do przetaczania krwi,- mało bolesna penetracja igły do kości gąbczastej, - sprzęt jednorazowego użycia podnosi bezpieczeństwo, - szybka infuzja płynów i leków, - brak bezpośredniego kontaktu z krwią, - szczególnie odpowiedni w sytuacjach zagrożenia życia - regulowana głębokość wkłucia - Igła doszpikowa do iniekcji kostnych dla dorosłych szt. 72

Część nr: 3 Nazwa: Opatrunek Ashermana na potrzeby ZRM
Pozycja 1.Opatrunek sterylny służący do chirurgicznego zaopatrzenia rany klatki piersiowej. Opatrunek musi zawierać: sterylną gazę do tamowania krwi, samoprzylepną taśmę do prawidłowego umocowania opatrunku. Opatrunek musi być wyposażony w wewnętrzny zawór jednokierunkowy pozwalający na przepływ powietrza tylko w jedną stronę, musi zapobiegać powstawaniu odmy opłucnowej. szt. 80

Część nr: 4 Nazwa: Opaska uciskowa tzw. staza taktyczna na potrzeby ZRM
Pozycja 1. Opaska zaciskowa stosowana przy krwawieniach z naczyń krwionośnych kończyn. Jednoczęściowa, szerokość taśmy 4 cm, możliwość zapisania czasu założenia na opasce, z zabezpieczeniem przed przypadkowym poluzowaniem lub rozpięciem z płynną regulacją naciągu. Szt. 80

Część nr: 5 Nazwa: Pas do stabilizacji miednicy na potrzeby ZRM
Pozycja 1. Pas przeznaczony do stabilizowania pęknięć lub złamań miednicy. Uniwersalny posiadający system bloczkowy system naciągowy obsługiwany jedną ręką. Równomierny, obustronny naciąg gwarantujący właściwy poziom ucisku i stabilizacji. Szybka i stabilna blokada naciągu. Uniwersalny rozmiar umożliwia założenie pasa każdemu pacjentowi, niezależnie od wielkości obwodu miednicy. Umożliwia wykorzystanie w badaniach RTG i MRI Szt. 60

Część nr: 6 Nazwa: Układ oddechowy i filtr do respiratora Medumat Standard 2 na potrzeby ZRM
Pozycja 1. Jednorazowy przewód pacjenta 2m. Szt. 600 Pozycja 2. Filtry powietrzne Szt. 40

Część nr: 7 Nazwa: Filtr bakteryjny do ssaka Accuvac na potrzeby ZRM
Pozycja 1. Filtr bakteryjny wymienny do pojemników sterylizowanych do ssaka Accuvac Szt. 400

Część nr: 8 Nazwa: Kombinezon z włókniny dla potrzeb SOR i ZRM
Pozycja 1. Kombinezon chroniący odzież wierzchnią przed zbrudzeniem, w rozmiarach od XS do XXXL, kolor biały, z zasuwakiem, pakowane pojedynczo Szt. 1 440

Część nr: 9 Nazwa: Czujnik z przedłużaczem do Lifepack 12/15
Pozycja 1. Czujnik SpO2 kompatybilny z Lifepack 12 (14 PIN). Wymagany autoryzowany serwis na terenie Polski. Wielorazowy czujnik dla dzieci i dorosłych. Szt. 10 Pozycja 2. Czujnik SpO2 kompatybilny z Lifepack 15 (M-LNCS). Saturacja z możliwością pomiaru dodatkowych parametrów m.in. tlenku węgla. Wymagany autoryzowany serwis na terenie Polski. Wielorazowy czujnik dla dzieci i dorosłych. szt. 25 Pozycja 3. Przedłużacz do defibrylatora do Lifepack 15. Rodzaj połączenia: LNCS (kostka) / M-LNCS (płaska kostka). szt. 25 Pozycja 4. Czujnik Etco2 do Lifepack 12/15 szt. 800

Część nr: 10 Nazwa: Układ oddechowy do respiratora transportowego PARAPAC
Pozycja 1. Jednorazowy przewód oddechowy do respiratora transportowego PARAPAC Szt.200

Część nr: 11 Nazwa: Drobny sprzęt do kapnometru EMMA
Pozycja 1. Jednorazowe złączki do kapnometru Emma Szt. 200

Część nr: 12 Nazwa: Koc termoizolacyjny dwuwarstwowy
Pozycja 1. Koc termoizolacyjny dwuwarstwowy dostępny dla dzieci i dorosłych. Szt. 1 200

Część nr: 13 Nazwa: Igła do nakłucia opłucnej
Pozycja 1. Igła Veressa do nakłucia jamy opłucnej z zastawką bezzwrotną, dostępna w różnych rozmiarach. Posiada ona ostrą końcówkę, oraz tępy mandryn wysuwany przy pomocy sprężynki, przed ostrze. Wyposażona jest w kranik, oraz znacznik pokazujący położenie mandrynu. Sterylna, jednorazowego użytku, pakowana pojenyńczo. 14G, 16G, 18G Szt. 100

Część nr: 14 Nazwa: Zestaw do upustu krwi na potrzeby SOR
Pozycja 1. Jednorazowy przyrząd do upuszczania krwi dostępny z zaciskiem rolkowym lub bez. Pomiędzy kaniulami przewód połączeniowy o długości 60 cm. Zestaw do upustu krwi wykonany jest z materiałów nie zawierających lateksu i PCV. Zestaw do pobierania krwi składa się z: 1 kaniula dożylna typu Strauss 1 przewód 1 kaniula połączeniowa (butelkowa) 1,8 - 2,0 x 43mm. Szt. 100 Pozycja 2.Sterylne, niepirogenne butelki próżniowe wyposażone są w rurkę odpowietrzającą i możliwość zawieszenia. Butelki próżniowe do upustu krwi dostępne w wersji o pojemności 250ml. Opakowanie po 10 sztuk. Szt. 100

Część nr: 15 Nazwa: Mankiety do NIBP do defibrylatora Lifepack 15
Pozycja 1. Mankiet do NIBP 25-35 cm dla dorosłych do defibrylatora Lifepak 15, wielorazowy, jednoprzewodowy z wyraźnym oznaczeniem sposobu założenia mankietu. Szt. 10 Pozycja 2. Mankiet do NIBP 33-47 cm dla dorosłych do defibrylatora Lifepak 15, wielorazowy, jednoprzewodowy z wyraźnym oznaczeniem sposobu założenia mankietu. Szt. 10 Pozycja 3. Mankiet do NIBP 6-11 cm dla niemowląt do defibrylatora Lifepak 15, wielorazowy, jednoprzewodowy z wyraźnym oznaczeniem sposobu założenia mankietu. Szt. 10 Pozycja 4. Mankiet do NIBP 10-19 cm dla dorosłych do defibrylatora Lifepak 15, wielorazowy, jednoprzewodowy z wyraźnym oznaczeniem sposobu założenia mankietu. Szt. 10 Pozycja 5. Mankiet do NIBP 18-26 cm dla dorosłych do defibrylatora Lifepak 15, wielorazowy, jednoprzewodowy z wyraźnym oznaczeniem sposobu założenia mankietu. Szt. 10

Część nr: 16 Nazwa: Pułapka wodna do układu oddechowego do respiratora Monnal T75
Pozycja 1. Pułapka wodna do układu oddechowego do respiratora Monnal T75 wykonana z polisuflony, wielorazowego użytku, 50 ml, złącza 22mm/15mm, autoklawowalna do 135 stopni C Szt. 16

Część nr: 17 Nazwa: Zestaw ochronny dla potrzeb SOR i ZRM
Pozycja 1. W skład pakietu wchodzi kompletny kombinezon ochronny Tyvek Classic z dodatkowymi butami, panoramiczne gogle ochronne umożliwiające jednoczesne noszenie szkieł korekcyjnych, 2 pary rękawiczek nitrylowych Supreno, maska o właściwościach ochronnych w klasie P3 z filtrem mechanicznym i zaworem oddechowym posiadająca certyfikat wyrobu medycznego oraz worek na odpady medyczne. Konfiguracja zestawu pozwala na pełne zabezpieczenie jednej osoby na czas wykonywania swoich obowiązków w kontakcie z potencjalnie chorobotwórczymi mikroorganizmami. Kpl. 162

Część nr: 18 Nazwa: Czujnik saturacji do Nihon Kohden
Pozycja 1. Czujnik saturacji SpO2 dla niemowląt i dzieci do monitorowania funkcji życiowych kompatybilny z Nihon Kohden szt. 8 Pozycja 2. Czujnik saturacji SpO2 dla dorosłych do monitorowania funkcji życiowych kompatybilny z Nihon Kohden szt. 20

Część nr: 19 Nazwa: Zastawka wytwarzająca dodatnie ciśnienie końcowo-wydechowe PEEP
Pozycja 1. Zastawka wytwarzająca ciśnienie końcówkowo-wydechowe PEEP kompatybilna z respiratorem PARAPAC Szt. 20

Część nr: 20 Nazwa: Półmaska ochronna z filtrem
Pozycja 1. Półmaska ochronna z filtrem (przeznaczona dla pacjentów prątkujących) Szt. 100

Część nr: 21 Nazwa: Jednorazowe zestawy proceduralne
Pozycja 1. Zestaw do zakładania szwów, skład: - 5 Kompresów z włókniny 7, 5 x 7,5 cm; - 1 Metalowa pęseta typu Adson z ząbkami 13 cm; - 1 Ostre metalowe nożyczki 12 cm; - 1 Metalowe imadło 14 cm. Zestaw 4 000 Pozycja 2. Zestaw do cewnikowania skład: - 5 kompresów z włókniny 7,5 x 7,5 cm; - 1 Kleszczyki plastikowe typu 14 cm; - 1 Strzykawka 20 ml, L/S; - 1 Woda sterylna w ampułce 20 ml; - 1 Żel poślizgowy 5 gr; - 1 Serweta 75 x 90 cm, z przylepnym otworem o średnicy 9 x 12 cm; - 1 Serweta 75 x 90 cm, Taca dwukomorowa, rozmiar średni; - 1 Serweta 45 x 45 cm, z przylepnym otworem o średnicy 7 cm; - Taca trójkomorowa, rozmiar średni Zestaw 4 000 Pozycja 3. Przenośna mata na podłogę o dużej chłonności płynów (3l/m3) rozmiar 71x101. Budowa maty wielowarstwowa, wierzchnia warstwa hydrofilowa trwałej niestrzępiącej się konstrukcji, wewnętrzna warstwa celulozowo poliestrowa o wysokiej chłonności, foliowy, nieprzemakalny, antypoślizgowy spód zapobiegający przesuwaniu się po mokrej podłodze. Możliwość repozycjonowania. Pakowana indywidualnie w folię. Opakowanie zbiorcze po 13 sztuk. Rozmiar 71x101 Szt. 165 Pozycja 4. Przenośna mata na podłogę o dużej chłonności płynów (3l/m3) rozmiar 71x142. Budowa maty wielowarstwowa, wierzchnia warstwa hydrofilowa trwałej niestrzępiącej się konstrukcji, wewnętrzna warstwa celulozowo poliestrowa o wysokiej chłonności, foliowy, nieprzemakalny, antypoślizgowy spód zapobiegający przesuwaniu się po mokrej podłodze. Możliwość repozycjonowania. Pakowana indywidualnie w folię. Opakowanie zbiorcze po 10 sztuk. Rozmiar 71x142 szt. 165

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540048665-N-2019 z dnia: 2019-03-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 21.03.2019r., godzina: 10:00.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540051120-N-2019 z dnia: 2019-03-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZACEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: CZĘSĆ NR 2 IGŁA DOSZPIKOWA AUTOMATYCZNA NA POTRZEBY ZRM
W ogłoszeniu jest:
Pozycja 1.Wkłucie doszpikowe automatyczne (typu BIG) dla dorosłych i dzieci - stały dostęp do naczynia-odpowiedni do przetaczania krwi,- mało bolesna penetracja igły do kości gąbczastej, - sprzęt jednorazowego użycia podnosi bezpieczeństwo, - szybka infuzja płynów i leków, - brak bezpośredniego kontaktu z krwią, - szczególnie odpowiedni w sytuacjach zagrożenia życia - regulowana głębokość wkłucia - Igła doszpikowa do iniekcji kostnych dla dzieci od 0 do 12 lat - dla dzieci Igła doszpikowa do iniekcji kostnych dla dzieci od 0 do 12 lat - dla dzieci szt. 72 Pozycja 2. Wkłucie doszpikowe automatyczne (typu BIG) dla dorosłych i dzieci - stały dostęp do naczynia-odpowiedni do przetaczania krwi,- mało bolesna penetracja igły do kości gąbczastej, - sprzęt jednorazowego użycia podnosi bezpieczeństwo, - szybka infuzja płynów i leków, - brak bezpośredniego kontaktu z krwią, - szczególnie odpowiedni w sytuacjach zagrożenia życia - regulowana głębokość wkłucia - Igła doszpikowa do iniekcji kostnych dla dorosłych szt. 72
W ogłoszeniu powinno być:
Pozycja 1.Wkłucie doszpikowe automatyczne (typu BIG) dla dorosłych i dzieci - stały dostęp do naczynia-odpowiedni do przetaczania krwi,- mało bolesna penetracja igły do kości gąbczastej, - sprzęt jednorazowego użycia podnosi bezpieczeństwo, - szybka infuzja płynów i leków, - brak bezpośredniego kontaktu z krwią, - szczególnie odpowiedni w sytuacjach zagrożenia życia - regulowana głębokość wkłucia - Igła doszpikowa do iniekcji kostnych dla dzieci od 0 do 12 lat - dla dzieci. Zamawiający wymaga aby produkt posiadał, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych, nadrukowaną przez producenta, etykietę w języku polskim wraz z nazwą firmy będącej autoryzowanym dystrybutorem na terenie Polski - odpowiedzialnym przed Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych za czynności przewidziane przez ustawę o wyrobach medycznych w przypadku wystąpienia incydentu medycznego.Igła doszpikowa do iniekcji kostnych dla dzieci od 0 do 12 lat - dla dzieci szt.72. Pozycja 2.Wkłucie doszpikowe automatyczne (typu BIG) dla dorosłych i dzieci - stały dostęp do naczynia-odpowiedni do przetaczania krwi,- mało bolesna penetracja igły do kości gąbczastej, - sprzęt jednorazowego użycia podnosi bezpieczeństwo, - szybka infuzja płynów i leków, - brak bezpośredniego kontaktu z krwią, - szczególnie odpowiedni w sytuacjach zagrożenia życia - regulowana głębokość wkłucia - Igła doszpikowa do iniekcji kostnych dla dzieci od 0 do 12 lat - dla dzieci. Zamawiający wymaga aby produkt posiadał, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych, nadrukowaną przez producenta, etykietę w języku polskim wraz z nazwą firmy będącej autoryzowanym dystrybutorem na terenie Polski - odpowiedzialnym przed Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych za czynności przewidziane przez ustawę o wyrobach medycznych w przypadku wystąpienia incydentu medycznego.Igła doszpikowa do iniekcji kostnych dla dorosłych szt.72



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁACZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZEŚCIOWYCH
Punkt: CZEŚC NR 9 CZUJNIK Z PRZEDŁUŻACZEM DO LIFEPACK 12/15
W ogłoszeniu jest:
Pozycja 1. Czujnik SpO2 kompatybilny z Lifepack 12 (14 PIN). Wymagany autoryzowany serwis na terenie Polski. Wielorazowy czujnik dla dzieci i dorosłych. Szt. 10 Pozycja 2. Czujnik SpO2 kompatybilny z Lifepack 15 (M-LNCS). Saturacja z możliwością pomiaru dodatkowych parametrów m.in. tlenku węgla. Wymagany autoryzowany serwis na terenie Polski. Wielorazowy czujnik dla dzieci i dorosłych. szt. 25 Pozycja 3. Przedłużacz do defibrylatora do Lifepack 15. Rodzaj połączenia: LNCS (kostka) / M-LNCS (płaska kostka). szt. 25 Pozycja 4. Czujnik Etco2 do Lifepack 12/15 szt. 800
W ogłoszeniu powinno być:
Pozycja 1. Czujnik SpO2 kompatybilny z Lifepack 12 (14 PIN). Wielorazowy czujnik dla dzieci i dorosłych.( klips na palec) Zamawiający wymaga oryginalnych czujników w technologii Masimo SET Dzieci 10-15 kg Szt.3 Czujnik SpO2 kompatybilny z Lifepack 12 (14 PIN). Wielorazowy czujnik dla dzieci i dorosłych.( klips na palec) Zamawiający wymaga oryginalnych czujników w technologii Masimo SET Dorośli powyżej 30 kg Szt.7 Pozycja 2. Czujnik SpO2 kompatybilny z Lifepack 15 (M-LNCS). Wielorazowy czujnik dla dzieci i dorosłych. Zamawiający wymaga oryginalnych czujników w technologii Masimo SET.Dzieci 10-15 kg Szt.10
Czujnik SpO2 kompatybilny z Lifepack 15 (M-LNCS). Wielorazowy czujnik dla dzieci i dorosłych. Zamawiający wymaga oryginalnych czujników w technologii Masimo SET Dorośli powyżej 30 kg Szt.15. Pozycja 3.
Przedłużacz do defibrylatora do Lifepack 15. Rodzaj połączenia: LNCS (kostka) / M-LNCS (płaska kostka). Szt. 25. Pozycja 4
Czujnik EtCo2 do Lifepack 12/15 dla pacjentów zaintubowanych. Szt. 800.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.4)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, w następującym zakresie: 1) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 lit. c SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych dostaw na zasadach określonych poniżej (w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale IV ust. 1 lit. a i b SIWZ Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów): - wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – dostawę/ dostawy do każdej z Części zamówienia w zakresie sprzętu jednorazowego dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Zespołów Ratownictwa medycznego o łącznej minimalnej wartości PLN brutto wskazanej w rozdziale IV w ust. 1 lit. c w tabeli nr 2, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. • w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; • jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: a) dokumentów określonych w rozdziale I ust.1.6 pkt 8 (tabela nr 1) do SIWZ. Na każdym załączonym dokumencie powinna być adnotacja wskazująca część i pozycję, której dany dokument dotyczy. 3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); f) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert). 4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8. Wykonawcy zagraniczni: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 3 lit. a) i b) niniejszego rozdziału: I) ad. lit. a) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp; II) ad. lit. b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 7 pkt 3 lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ (informacja z Krajowego Rejestru Karnego), składa dokument, o którym mowa w ust. 8 pkt. 1 ppkt I, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 7 pkt 3 SIWZ stosuje się. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 2) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ, z tym, że oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1, 2 niniejszego rozdziału SIWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty wskazane w ust. 7 pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ (dokumenty potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia wykonawcy) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane wspólnie. 3) Dokument, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w oświadczeniach wstępnych zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do siwz, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów przez wykonawcę, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w oświadczeniach wstępnych zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do siwz. 13. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, w następującym zakresie:
1)na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 lit. c SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych dostaw na zasadach określonych poniżej (w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale IV ust. 1 lit. a i b SIWZ Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów):
- wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – dostawę/ dostawy do każdej z Części zamówienia w zakresie sprzętu jednorazowego dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Zespołów Ratownictwa medycznego o łącznej minimalnej wartości PLN brutto wskazanej w rozdziale IV w ust. 1 lit. c w tabeli nr 2, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
• w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
• jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia:
a)dokumentów określonych w rozdziale I ust.1.6 pkt 8 (tabela nr 1) do SIWZ. Na każdym załączonym dokumencie powinna być adnotacja wskazująca część i pozycję, której dany dokument dotyczy.
2a. Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej na potwierdzenie wymogów stawianych przez Zamawiającego w zakresie części nr 2 poz. 1 określonych w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2.2) wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnych oświadczeń autoryzowanego dystrybutora igieł doszpikowych BIG na terenie Polski o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
f) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert).
4)Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
8. Wykonawcy zagraniczni:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 3 lit. a) i b) niniejszego rozdziału:
I)ad. lit. a) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp;
II) ad. lit. b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 2 stosuje się.
4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
9. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 7 pkt 3 lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ (informacja z Krajowego Rejestru Karnego), składa dokument, o którym mowa w ust. 8 pkt. 1 ppkt I, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 7 pkt 3 SIWZ stosuje się.
W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
10. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie:
1)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
2)Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ, z tym, że oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1, 2 niniejszego rozdziału SIWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty wskazane w ust. 7 pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ (dokumenty potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia wykonawcy) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane wspólnie.
3) Dokument, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
12. Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w oświadczeniach wstępnych zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do siwz, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów przez wykonawcę, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w oświadczeniach wstępnych zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do siwz.
13. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV. 6.6)
W ogłoszeniu jest:
Wymaganie: Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 211) Odpowiednio oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, 1. Deklaracja zgodności CE, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; 2. Dokument potwierdzający dokonanie odpowiednio: zgłoszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; 3. Dokument potwierdzający przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną, uczestniczącą w ocenie zgodności), chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej. W przypadku, gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, niż wymienione w pkt 1-3 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument równoważny dokumentowi wymaganemu w siwz, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87 – 800 Włocławek;  inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87 – 800 Włocławek jest Pan Jarosław Rogiewicz, kontakt: adres e-mail: jrogiewicz@szpital.wloclawek.pl, tel. 54 412 94 35;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn ,,DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA POTRZEB SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGOI I ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO" znak postępowania : DZP/10/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników). − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W ogłoszeniu powinno być:
Wymaganie:( Nie dotyczy części nr 6 poz. 2, części nr 7 poz.1, części nr 8 poz. 1, części nr 21 poz. 2, poz. 4 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 211) Odpowiednio oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, 1. Deklaracja zgodności CE, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; 2. Dokument potwierdzający dokonanie odpowiednio: zgłoszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; 3. Dokument potwierdzający przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną, uczestniczącą w ocenie zgodności), chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej. W przypadku, gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, niż wymienione w pkt 1-3 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument równoważny dokumentowi wymaganemu w siwz, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87 – 800 Włocławek;  inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87 – 800 Włocławek jest Pan Jarosław Rogiewicz, kontakt: adres e-mail: jrogiewicz@szpital.wloclawek.pl, tel. 54 412 94 35;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn ,,DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA POTRZEB SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGOI I ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO" znak postępowania : DZP/10/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników). − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 21.03.2019r., godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 25.03.2019r., godzina: 10:00
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 18100000, 33000000, 33100000, 33140000, 33141300, 33141620
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin