Przetarg 7080047 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ...

   
Analizuj Zamówienie 7080047 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-10-11
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach
Numer referencyjny: PN / 13 / X / 19

Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2.1 – 2.16 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl stanowiące integralną część SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia:
część nr 1 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
część nr 2 – Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ;
część nr 3 – Dostawa rękawic jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ;
część nr 4 – Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ;
część nr 5 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ;
część nr 6 – Dostawa podkładów, fartuchów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ;
część nr 7 – Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ;
część nr 8 – Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ;
część nr 9 – Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ;
część nr 10 – Dostawa strzykawek i igieł – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ;
część nr 11 – Dostawa środków do higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ;
część nr 12 – Dostawa przyrządów do przetaczania płynów, krwi – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ;
część nr 13 – Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.13 do SIWZ;
część nr 14 – Dostawa kaniul oraz portu bezigłowego – wg załącznika nr 2.14 do SIWZ;
część nr 15 – Dostawa kaniul i wyrobów medycznych jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.15 do SIWZ;
część nr 16 – Dostawa testów – wg załącznika nr 2.16 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
część nr 1 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
część nr 2 – Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa rękawic jednorazowego użytku
część nr 3 – Dostawa rękawic jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR
część nr 4 – Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
część nr 5 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ

Część nr: 6 Nazwa: Dostawa podkładów, fartuchów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
część nr 6 – Dostawa podkładów, fartuchów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ

Część nr: 7 Nazwa: Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
część nr 7 – Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ

Część nr: 8 Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
część nr 8 – Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ

Część nr: 9 Nazwa: Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego
część nr 9 – Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ

Część nr: 10 Nazwa: Dostawa strzykawek i igieł
część nr 10 – Dostawa strzykawek i igieł – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ

Część nr: 11 Nazwa: Dostawa środków do higieny pacjenta
część nr 11 – Dostawa środków do higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ

Część nr: 12 Nazwa: Dostawa przyrządów do przetaczania płynów, krwi
część nr 12 – Dostawa przyrządów do przetaczania płynów, krwi – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ

Część nr: 13 Nazwa: Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
część nr 13 – Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.13 do SIWZ

Część nr: 14 Nazwa: Dostawa kaniul oraz portu bezigłowego
część nr 14 – Dostawa kaniul oraz portu bezigłowego – wg załącznika nr 2.14 do SIWZ

Część nr: 15 Nazwa: Dostawa kaniul i wyrobów medycznych jednorazowego użytku
część nr 15 – Dostawa kaniul i wyrobów medycznych jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.15 do SIWZ

Część nr: 16 Nazwa: Dostawa testów
część nr 16 – Dostawa testów – wg załącznika nr 2.16 do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540221146-N-2019 z dnia: 2019-10-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-21, godzina: 08:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-23, godzina: 08:00



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540223688-N-2019 z dnia: 2019-10-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-21, godzina: 08:00;
z ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 540221146-N-2019 z dnia 17-10-2019 r.:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-23, godzina:
08:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-25, godzina:
08:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540227306-N-2019 z dnia: 2019-10-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-21, godzina: 08:00; z ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 540221146-N-2019 z dnia 17-10-2019 r.: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-23, godzina: 08:00; z ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 540223688-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-25, godzina: 08:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-29, godzina: 09:20


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540229902-N-2019 z dnia: 2019-10-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 16
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
16

W ogłoszeniu powinno być:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 15
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
15



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2.1 – 2.16 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl stanowiące integralną część SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia: część nr 1 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ; część nr 2 – Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; część nr 3 – Dostawa rękawic jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; część nr 4 – Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; część nr 5 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ; część nr 6 – Dostawa podkładów, fartuchów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; część nr 7 – Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ; część nr 8 – Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ; część nr 9 – Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ; część nr 10 – Dostawa strzykawek i igieł – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ; część nr 11 – Dostawa środków do higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ; część nr 12 – Dostawa przyrządów do przetaczania płynów, krwi – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ; część nr 13 – Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.13 do SIWZ; część nr 14 – Dostawa kaniul oraz portu bezigłowego – wg załącznika nr 2.14 do SIWZ; część nr 15 – Dostawa kaniul i wyrobów medycznych jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.15 do SIWZ; część nr 16 – Dostawa testów – wg załącznika nr 2.16 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2.1 – 2.16 (bez części nr 3) do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl stanowiące integralną część SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia: część nr 1 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ; część nr 2 – Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; część nr 4 – Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; część nr 5 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ; część nr 6 – Dostawa podkładów, fartuchów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; część nr 7 – Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ; część nr 8 – Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ; część nr 9 – Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ; część nr 10 – Dostawa strzykawek i igieł – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ; część nr 11 – Dostawa środków do higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ; część nr 12 – Dostawa przyrządów do przetaczania płynów, krwi – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ; część nr 13 – Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.13 do SIWZ; część nr 14 – Dostawa kaniul oraz portu bezigłowego – wg załącznika nr 2.14 do SIWZ; część nr 15 – Dostawa kaniul i wyrobów medycznych jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.15 do SIWZ; część nr 16 – Dostawa testów – wg załącznika nr 2.16 do SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2.1 – 2.16 do SIWZ), Zamawiający prosi o dostarczenie formularza cenowego w formacie xls na nośniku cyfrowym (np. płycie CD lub nośniku pendrive). 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia, jeżeli zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia).

W ogłoszeniu powinno być:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2.1 – 2.16 (bez części nr 3) do SIWZ), Zamawiający prosi o dostarczenie formularza cenowego w formacie xls na nośniku cyfrowym (np. płycie CD lub nośniku pendrive). 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia, jeżeli zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia).



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-21, godzina: 08:00; z ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 540221146-N-2019 z dnia 17-10-2019 r.: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-23, godzina: 08:00; z ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 540223688-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-25, godzina: 08:00; z ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 540227306-N-2019 z dnia 23-10-2019 r.: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-29, godzina: 09:20
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-31, godzina:
13:20



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: CZĘŚĆ
Punkt: nr 3
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 3 Nazwa: Dostawa rękawic jednorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część nr 3 – Dostawa rękawic jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141420-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas dostawy od złożenia zamówienia40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być:
Niniejsza część została wykreślona z opisu przedmiotu zamówienia


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141200-2
33141310-6
33141320-9
33141640-8
33141642-2
33141220-8
22993200-9
31711140-6
33157110-9
24931230-0
24931240-3
34928480-6
38412000-6
22455100-5
37322300-4
18143000-3
33199000-1
33141420-0
W ogłoszeniu powinno być:
Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141200-2
33141310-6
33141320-9
33141640-8
33141642-2
33141220-8
22993200-9
31711140-6
33157110-9
24931230-0
24931240-3
34928480-6
38412000-6
22455100-5
37322300-4
18143000-3
33199000-1
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 18143000, 22455100, 22993200, 24931230, 24931240, 31711140, 33140000, 33141200, 33141220, 33141310, 33141320, 33141420, 33141640, 33141642, 33157110, 33199000, 34928480, 37322300, 38412000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin