Przetarg - Dostawa sprzętu TIK dla 8 OWP w ramach projektu...

   
Analizuj Zamówienie 6399175 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-09
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu TIK dla 8 OWP w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Woj
ewództwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS
Numer referencyjny: DOA.2710.8.2018.JD

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu TIK dla 8 OWP (ośrodki wychowania przedszkolnego tj. przedszkola i oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych) w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS.
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu dla poszczególnych placówek wymienionych w ust. 3, wraz z jego montażem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu pracowników OWP, zapewnieniem serwisu, gwarancji i rękojmi, przy czym minimalny okres na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące gwarancji i 24 miesiące rękojmi od wydanych rzeczy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego Jednocześnie wydłużenie wskazanych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert.
2. Przez sprzęt TIK należy rozumieć:
1) 8 szt. tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, okablowaniem i uchwytem do powieszenia tj. po 1 szt. dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ,
2) 8 szt. rzutników multimedialnych wraz z okablowaniem i uchwytem do powieszenia tj. po 1 szt. dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ,
3) 128 szt. tabletów z oprogramowaniem tj. po 16 szt. dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ,
4) 8 szt. szafek do przewożenia i ładowania tabletów tj. po 1 szt. szafki dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
3. Miejscem dostawy sprzętu jest 8 następujących OWP:
1) Przedszkole nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica,
6) Szkoła Podstawowa im. prof. Romana Kobendzy w Łynie, Łyna 26, 13-100 Nidzica,
7) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Mikołajczyka w Rączkach, Rączki 30, 13-100 Nidzica,
8) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Napiwodzie, Napiwoda 25a, 13-100 Nidzica.
4. Dostarczany sprzęt i urządzenia powinny być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
5. Dostawy i prace montażowe należy przeprowadzić w sposób umożliwiający działalność OWP oraz zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych.
6. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników każdego z 8 OWP z zakresu obsługi i działania dostarczanego sprzętu i urządzeń.
7. Cena urządzeń i sprzętu powinna uwzględniać koszt pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. Usługi nie mogą stanowić odrębnych pozycji na fakturze.
8. Wystawienie faktury za dostarczony sprzęt może nastąpić dopiero po jego dostawie, montażu i przeszkoleniu pracowników w każdym OWP, czego potwierdzeniem będzie protokół dostawy zatwierdzony przez Wykonawcę oraz dyrektora każdego OWP, którego wzór Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
9. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia tj. każde z urządzeń wskazanych w ust. 2 posiadało w widocznym miejscu oznakowanie np. w formie naklejki (projekt oznakowania należy uzgodnić z Zamawiającym) zgodne z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020”.
10. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy przy określeniu przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy handlowe, oznacza to, że dopuszcza wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazane przez Zamawiającego przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa lub zwyczajowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w minimalnych wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
11. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy składających się na przedmiot zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża komputery, serwery, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30213000, 30230000, 32322000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin