Przetarg 7336611 - Dostawa sprzętu TIK dla szkół objętych wsparciem w...

   
Analizuj Zamówienie 7336611 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-14
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu TIK dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu SZKOŁY z DUCHEM CZASU – wsparcie rozwoju edukacji szkół powiatu
węgrowskiego
Numer referencyjny: ILO.P.22/2/20

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn. SZKOŁY z DUCHEM CZASU – wsparcie rozwoju edukacji szkół powiatu węgrowskiego nr RPMA. 10.01.01-14-b664/1 tj.:
a) I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Węgrowie
b) Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Kochanowskiego w Węgrowie/ II LO w Węgrowie
c) Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworku
3. Wszystkie elementy zestawów komputerowych, drukarek, komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, itp. muszą być fabrycznie nowe (nie używane).
4. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
6. Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów.
8. W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją.
9. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w załączniku do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
10. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.
11. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w załączniku do umowy, jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie funkcjonalności opisanych w załączniku do umowy, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą wykaz oferowanych produktów równoważnych. Wykaz musi zawierać numer części zamówienia i numer pozycji z załącznika do umowy oraz nazwę przedmiotu zamówienia, którego dotyczy równoważność. Wykonawca powinien podać nazwę oraz szczegółowy opis produktu równoważnego oraz informacje takie jak np.: numer katalogowy, producenta, nazwę handlową, z których w sposób niebudzący wątpliwości zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry, niż określony przez zamawiającego.
12. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu przekazania przez Zamawiającego.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ).
14. Wymienione sprzęty powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
15. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
16. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje:
a) dostawę sprzętu, konfigurację i uruchomienie w pracowniach przedmiotowych w I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Węgrowie, ul. Mickiewicza 3, 07-100 Węgrów;
b) dostawę sprzętu, konfigurację i uruchomienie w pracowniach przedmiotowych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Węgrowie, ul. Bohaterów Warszawy 10, 07-100 Węgrów;
c) dostawę sprzętu, konfigurację i uruchomienie w pracowniach przedmiotowych w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Jaworku, Jaworek 32,07-111 Wierzbno.
17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta, którego oferta uzyskała najwyższą punktację, do okazania, przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wybranych elementów zaoferowanego sprzętu i oprogramowania, w celu sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami określonymi w SIWZ. Okazanie nastąpi w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający poinformuje o terminie przeprowadzenia okazania z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem. Niestawienie się Wykonawcy w wyznaczonym czasie i miejscu na okazaniu (prezentacji), wskazanych elementów sprzętu i oprogramowania, uznane będzie jako negatywny wynik okazania, tj. niepotwierdzenie przez Wykonawcę wymagań określonych przez Zamawiającego, co będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
1. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia dot. maksymalnej ilości części na które Wykonawca może złożyć ofertę.
2. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (3 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie postanowienia znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej.

Część 1: I LO Węgrów
Część 2: II LO Węgrów
Część 3: MOW Jaworek
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: I LO Węgrów
Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę sprzętu typu: 1. przenośny komputer dla ucznia wraz z systemem operacyjnym – 15 szt. 2. przenośny komputer dla ucznia wraz z systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem biurowym – 15 szt. 3. przenośny komputer dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym – 2 szt. 4. oprogramowanie biurowe – 17 szt.; 5. urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 6. oprogramowanie antywirusowe – pakiet 100 stanowisk – 1 szt. 7. oprogramowanie do zarządzania pracownią – 32 szt. 8. punkt dostępowy do sieci wifi – 3 szt. 9. serwer NAS – 1 szt. 10. zasilacz awaryjny UPS – 1 szt. 11. zestaw interaktywny (tablica + głośnik + okablowanie) – 2 szt. 12. projektor do zestawu interaktywnego – 1 szt. 13. drukarka 3D – 1 szt. 14. regulowany statyw jezdny do monitora interaktywnego – 1 szt.; 15. wózek na 16 laptopów z funkcja łądowania – 2 szt. 16. kontroler WLAN do zarządzania siecią bezprzewodową do 15 punktów dostępowych wraz z licencją (jeśli wymagana) – 1 szt. 17. instalacja i konfiguracja UTM wraz z dwoma punktami dostępowymi – 1 kpl 18. sprzętowa zapora sieciowa firewall UTM do obsługi 50 użytkowników wraz z licencją na 12 miesięcy – 1 szt. 19. licencja na kolejne 12 miesięcy do UTM – 1 szt. 20. przełącznik, switch zarządzalny – 1 szt. 21. kabel sieciowy 305 m. – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: II LO Węgrów
Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę sprzętu typu: 1. przenośny komputer dla ucznia wraz z systemem operacyjnym – 15 szt. 2. przenośny komputer dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym – 1 szt. 3. oprogramowanie biurowe – 16 szt. 4. urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.; 5. serwer NAS – 1 szt.; 6. zasilacz awaryjny UPS – 1 szt.; 7. sprzętowa zapora sieciowa firewall UTM do obsługi 25 użytkowników wraz z licencją na 12 miesięcy – 1 szt.; 8. licencja na kolejne 12 miesięcy do UTM – 1 szt. 9. router z zabezpieczeniami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań IPS – 2 szt.; 10. drukarka 3D – 1 szt. 11. dron zadaniowy 4 wirnikowy z wbudowaną kamerą – 1 szt.; 12. oprogramowanie zabezpieczające przed niebezpiecznymi treściami – 16 szt. 13. oprogramowanie antykradzieżowe – 16 szt. 14. projektor ultrakrótkoogniskowy – 1 szt.; 15. monitor interaktywny – 1 szt.; 16. wózek na 16 laptopów z funkcją ładowania – 1 szt.; 17. kontroler WLAN do zarządzania siecią bezprzewodową do 15 punktów dostępowych wraz z licencją (jeśli wymagana) – 1 szt. 18. kabel sieciowy 305 m. – 1 szt.; 19. tablet – 8 szt.; 20. klocki do budowania robotów dla uczniów – 8 zestawów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: MOW Jaworek
Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę sprzętu typu: 1. przenośny komputer dla ucznia wraz z systemem operacyjnym – 16 szt.; 2. przenośny komputer dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym – 1 szt. 3. oprogramowanie biurowe – 17 szt.; 4. urządzenie wielofunkcyjne, sieciowe, kolor, A4 – 1 szt. 5. oprogramowanie antywirusowe – pakiet 100 licencji – 1 szt. 6. oprogramowanie do zarządzania pracownią – 17 szt. 7. punkt dostępowy do sieci wifi – 2 szt. 8. serwer NAS 2X1TB – 1 szt. 9. zasilacz awaryjny UPS – 2 szt. 10. sprzętowa zapora sieciowa firewall UTM do obsługi 25 użytkowników wraz z licencją na 12 miesiące – 1 szt. 11. licencja na kolejne 12 miesięcy do UTM – 1 szt. 12. drukarka 3D – 1 szt.; 13. projektor ultrakrótkoogniskowy – 1 szt.; 14. monitor interaktywny – 1 szt. 15. statyw jezdny do monitor interaktywnego – 1 szt.; 16. wózek na 16 laptopów z funkcją ładowania – 1 szt.; 17. kontroler WLAN do zarządzania siecią bezprzewodową do 15 punktów dostępowych wraz z licencją (jeśli wymagana) – 1 szt. 18. przełącznik, switch zarządzalny – 2 szt.; 19. kabel sieciowy 305 m. – 2 szt.; 20. tablet 7 cali – 8 szt.; 21. klocki do budowania robotów – 8 zestawów 22. wykonanie sieci strukturalnej w pracowni informatycznej – 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540031632-N-2020 z dnia: 2020-02-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-24, godzina: 10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-26, godzina: 10:00



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCHCZĘŚĆNR2 NAZWAIILOWĘGRÓW
Punkt: 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ogłoszeniu jest:
9. router z zabezpieczeniami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań IPS – 2 szt.
W ogłoszeniu powinno być:
9. router z zabezpieczeniami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań IPS – 1 szt.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCHCZĘŚĆNR3 NAZWAMOWJAWOREK
Punkt: 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ogłoszeniu jest:
19. kabel sieciowy 305 m. – 2 szt
W ogłoszeniu powinno być:
19. kabel sieciowy 305 m. – 1 szt


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540034032-N-2020 z dnia: 2020-02-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-26, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-28, godzina: 10:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30200000, 30213100, 30232100, 30237280, 32322000, 32420000, 32424000, 48000000, 48820000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin