Przetarg 7625669 - Dostawa sprzętu TIK i oprogramowania w ramach projektu pn.:...

   
Analizuj Zamówienie 7625669 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-08-04
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu TIK i oprogramowania w ramach projektu pn.: „Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” współfina
nsowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny: ZP.272.19.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu TIK i oprogramowania w ramach projektu pn.: „Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania (części). Szczegółowy opis każdego zadania zawiera załącznik nr 1 A do SIWZ w ramach poszczególnych zadań;
1) Zadanie 1. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola Specjalnego przy ZSS
w Aleksandrowie Łódzkim ul. Franciszkańska 14/16 95-070 Aleksandrów Łódzki - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 1 do SIWZ,
kody CPV 48000000-8- pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48520000-9 – pakiety oprogramowania multimedialnego, 32340000-8- mikrofony, głośniki, 32342100-3 – słuchawki, 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32351200-0 ekrany, 30191200-6 rzutniki, 32322000-6 – urządzenia multimedialne;
2) Zadanie 2. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 2 do SIWZ;
kody CPV 48000000-8- pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48520000-9 – pakiety oprogramowania multimedialnego, 32340000-8- mikrofony, głośniki, 32342100-3 – słuchawki, 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32351200-0 ekrany, 30191200-6 rzutniki,32322000-6 – urządzenia multimedialne, 30195000-2- tablice;
3) Zadanie 3. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola Specjalnego
w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego
w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 3 do SIWZ;
kody CPV 48000000-8- pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48520000-9 – pakiety oprogramowania multimedialnego, 32342100-3 – słuchawki, 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32351200-0 ekrany, 30191200-6 rzutniki, 32322000-6 – urządzenia multimedialne;
4) Zadanie 4. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla personelu zarządzającego projektem - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 4 do SIWZ;
30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32322000-6 – urządzenia multimedialne;
3. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest tożsame ze słowem zadanie.
4. Sprzęt dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę dopuszcza on metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe
i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony i wniesiony do siedziby placówek oświatowych oraz siedziby wskazanej przez Zamawiającego.
7. Transport i wniesienie na ryzyko i koszt Wykonawcy.
8. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym
i pełnowartościowym oraz, że nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.

9. W każdej z placówek oświatowych wymienionych w ust. 2, do których zostanie dostarczony przedmiot zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru.

10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny
z deklarowaną specyfikacją lub jest niekompletny albo posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia Zamawiający może odmówić odbioru części lub całości przedmiotu umowy, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru.

11. Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu, należy przyjąć, ze za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne” tzn., że wbudowane materiały itp. będą posiadały, charakteryzowały się wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji.

12. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy przedmiot zamówienia odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 oraz ust 3 Ustawy, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że dostawy będące przedmiotem oferty nie są zgodne z normami, europejskimi ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których się ona odnosi, jeżeli Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust 1 Ustawy, że proponowane rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

13. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań wydajnościowych funkcjonalnych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 1 Ustawy, Zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z: polską normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszący normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny jeżeli te normy, aprobaty specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań wydajnościowych lub funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30 Ustawy, że dostawa spełnia wymagania wydajnościowe lub funkcjonalne określone przez Zamawiającego.

14. Podstawą do wystawienia faktury VAT za dostarczony przedmiot umowy jest podpisany przez strony protokół końcowy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać fakturę VAT nie wcześniej niż w dniu podpisania protokołu końcowego. Zamawiający nie dopuszcza zaliczek.

15. Składając ofertę na każde zadanie na które Wykonawca składa ofertę zobowiązany jest zaoferować cały asortyment, na wszystkie pozycje jakie obejmuje zadanie zgodnie z opisanym załącznikiem nr 1 A w ramach zadania od 1 do 4 do SIWZ. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty niekompletnej na opisane zadanie w innym przypadku oferta zostanie uznana jako niezgodna z treścią SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola Specjalnego przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim ul. Franciszkańska 14/16 95-070 Aleksandrów Łódzki
Zadanie 1. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola Specjalnego przy ZSS w Aleksandrowie Łódzkim ul. Franciszkańska 14/16 95-070 Aleksandrów Łódzki - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 1 do SIWZ, kody CPV 48000000-8- pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48520000-9 – pakiety oprogramowania multimedialnego, 32340000-8- mikrofony, głośniki, 32342100-3 – słuchawki, 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32351200-0 ekrany, 30191200-6 rzutniki, 32322000-6 – urządzenia multimedialne;

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno
Zadanie 2. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 2 do SIWZ; kody CPV 48000000-8- pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48520000-9 – pakiety oprogramowania multimedialnego, 32340000-8- mikrofony, głośniki, 32342100-3 – słuchawki, 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32351200-0 ekrany, 30191200-6 rzutniki,32322000-6 – urządzenia multimedialne, 30195000-2- tablice;

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola Specjalnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz
Zadanie 3. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla Przedszkola Specjalnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 3 do SIWZ; kody CPV 48000000-8- pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48520000-9 – pakiety oprogramowania multimedialnego, 32342100-3 – słuchawki, 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32351200-0 ekrany, 30191200-6 rzutniki, 32322000-6 – urządzenia multimedialne;

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla personelu zarządzającego projektem
Zadanie 4. Zakup sprzętu TIK i oprogramowania dla personelu zarządzającego projektem - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do zadania nr 4 do SIWZ; 30213000-5 komputery przenośne, 30230000-0 – sprzęt związany z komputerami, 32330000-5 – aparatura do nagrywania i pobierania dźwięku, 32322000-6 – urządzenia multimedialne;

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540147543-N-2020 z dnia: 2020-08-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: brak treści
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Nie


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: brak treści
W ogłoszeniu powinno być:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4 części


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-12, godzina: 11:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-13, godzina: 11:00,
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, części komputerowe, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne
kody CPV 30213000, 30214000, 30216110, 30231300, 30232110, 30237200, 30237280, 38651000, 39162110, 48520000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin